אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי RS4 החדשה נחשפה, וגם R8 עם הנעה אחורית
ראשי » חדשות » אודי RS4 החדשה נחשפה, וגם R8 עם הנעה אחורית

אודי RS4 החדשה נחשפה, וגם R8 עם הנעה אחורית

אודי חשפה את הדור החדש ל-RS4 אבל מנדבת מעט מאוד פרטים, אבל אנחנו מתנחמים באודי R8 עם הנעה אחורית

בן חסון 13/09/2017

קצת יותר משנתיים מאז הוצג הדור הנוכחי של A4, מוצגת בפרנקפורט לראשונה אודי RS4 אוואנט החדשה. אודי משיקה באופן מסורתי את הגרסה החמה ל-A4 תחילה במרכב הסטיישן (‘אוואנט’ בלשון אודי) במעין מחווה לאודי RS2 האייקונית, וכך עשתה גם הפעם.

אודי RS4
באופן מסורתי מוצגת בתצורת סטיישן…

 

לצערנו הגרמנים לא הפתיעו – כמו במקרה של RS5 החדשה, במקום מנוע ה-V8 האטמוספרי תאב הסל”ד של הדגם הקודם, בחזית נמצא מנוע V6 קטן יותר (2.9 ל’) כפול מגדשים. ההספק זהה (450 כ”ס) אך נתון המומנט וזמינותו על משמעותית עם 61.1 קג”מ בטווח שבין 1,900 ל-5,000 סל”ד (43.8 קג”מ ב-4,000-6,000 סל”ד בעבר). אלה נתונים נאים ביותר, אך יש לזכור שהם מציבים אותה במרכז הקטגוריה.

אודי RS4 אוואנט
בתא הנוסעים יש שלל רמזים שזו לא סתם A4

 


הכוח עובר, כמובן, אל ארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. העסק הזה זז מהר מאוד עם 4.1 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ו-250 קמ”ש מרביים (280 קמ”ש ללא הגבלת מהירות), בין היתר תודות למשקל נמוך יותר בכ-80 ק”ג (1,790 ק”ג בסך הכל).

באודי לא מפרטים יותר מדי אבל מבטיחים שלדה שעברה כיול מחדש, מתלים מותאמים (ה-RS4 נמוכה מ-A4 עם מתלי ‘ספורט’ ב-7 מ”מ), מערך בולמים אקטיבי, בלמים קרמיים שיגיעו כסטנדרט, חישוקי 19 אינץ’ (20 אינץ’ כאופציה) ועוד.

אודי RS4
בקרוב אצלנו

 

אודי RS4 החדשה צפויה להגיע אלינו ברבעון השני של שנת 2018.

אודי R8 שמדברת לעניין

במקביל להודעה על RS4, אודי הכריזה על מהדורה מוגבלת של אודי R8 בעלת הנעה אחורית. ה-R8 הנעה אחורית תוצע בגרסת הקופה או הספיידר, ובשני המקרים מבוססת על גרסת הכניסה ולא על הפלוס המחודדת.

אודי R8
סוף סוף אודי עם הנעה אחורית

 

זה אומר שבמרכז תמצאו V10 אטמוספרי בנפח 5.2 ל’ המפיק 540 כ”ס ו-55 קג”מ (6,500 סל”ד) כאשר הכוח, כמובן, עובר רק אל הגלגלים האחוריים. כנראה שבגלל זה, ולמרות הפחתת משקל מסוימת (50 ק”ג בקופה, 40 ק”ג בספיידר), היא מאיצה ל-100 קמ”ש ב-3.7 שניות בקופה או 3.8 שניות בספיידר – 0.2 שניות לאט יותר מגרסת ההנעה הכפולה.

אבל אנחנו יודעים שלא הכל זה מספרים, ובאודי מספרים שהמכונית כוילה אחרת כדי להתאים לסידור ההנעה החדשה ולאפשר החלקות כוח ארוכות ונשלטות. ה-R8 הנעה אחורית (R8 V10 RWS בשמה המלא) תיוצר ב-999 יחידות, וכרגע לא בטוח אם תגיע ארצה. מהיבואנית נמסר שהנושא נמצא בבדיקה.

אודי אודי R8 אודי RS4
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד