אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
ראשי » חדשות » SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן
איסוזו MU-X

SUV בטעם של פעם: איסוזו MU-X מתעדכן

רכב ה-SUV המבוסס על איסוזו דימקס זוכה למתיחת פנים הכוללת שיפורים הצפויים גם להגיע לאח בבגדי העבודה. לישראל הוא עדין מסורב עליה

אופיר דואק 17/06/2024 צלם: יצרן

כבר שנים ארוכות שאיסוזו מוכרת בישראל רק דגם אחד, הדימקס לדורותיו שבמשך שני עשורים נחשב לאחד מהטנדרים המוצלחים והמצליחים במקומותינו. קודם להגעתו של הדימקס זכתה איסוזו להצלחה נראה גם בשוק רכבי ה-SUV עם דגמי הטרופר שייצורו הופסק במקביל לשינוי בהרגלי הצרכנים שהחלו להעדיף רכבי קרוסאובר רכים שרק נראים קשוחים.

בעולם לעומת זאת, לא נטשה איסוזו לגמרי את סגמנט רכבי ה-SUV. למעשה כבר לא מעט שנים יש לה להיט מכירות בתאילנד ובשווקי המזרח הנקרא MU-X (ובעבר MU-7). מדובר בגרסת SUV על בסיס הדימקס, המתהדרת בתא נוסעים מהודר ובשרות מושבים שלישית המאפשרת הסעה של 7 נוסעים כולל נהג. אגב, מדובר בסגמנט פורח בתאילנד שם נמכרות גרסאות דומות גם לטנדרים של מיצובישי (פאג’רו ספורט), טויוטה ואפילו פורד ריינג’ר.

בימים אלו מציגה איסוזו את המהדורה העדכנית של ה-MU-X לאחר שעבר מתיחת פנים משמעותית ראשונה לדור הנוכחי שהוצג לקראת 2021. חלק מהשינויים הללו צפויים להגיע בקרוב גם לאח בבגדי העבודה. חיצונית ניתן להבחין בעיצוב מחודש לחזית, המשלב שבכה קדמית חדשה בולטת ומודגשת, יחידות תאורה חדשות וצרות יותר עם חתימת LED חדשה ועיצוב מסוגנן וספורטיבי לפגושים. ברמת הגימור הבכירה ישנם מעתה חישוקי 20 אינץ’ אופנתיים, לא משהו שהדימקס אמור לנעול.


תא הנוסעים נותר דומה במראו לזה המכור, אך מעתה ישנו מסך דיגיטלי צבעוני 7 אינץ’ בעל תצוגה משתנה המשמש כלוח מחוונים, מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע 9 אינץ’ כסטנדרט, מושבים בעיצוב חדש ודיפונים איכותיים יותר. כבר בדור הנוכחי איסוזו דימקס מביא איתו יתרון בסגמנט בדמות מערכות בטיחות אקטיביות. ב-MU-X המחודש משלבת איסוזו מכלול של מערכות ADAS מתקדם יותר עם יכולות נהיגה חצי אוטונומית עם אפשרות שמירה על נתיב, סיוע בזחילה בפקקים ומצלמות היקפיות לתצוגת 360 מעלות.

מבחינה מכאנית לא עשתה איסוזו שינויים מהותיים ב-MU-X והוא ימשיך להיות מוצע עם צמד מנועי טורבו דיזל. הראשון מוכר לנו גם מהדימקס המשווק בישראל והוא בנפח 1.9 ליטר והספק מעט נמוך יותר העומד על 150 כ”ס, ואילו השני בנפח 3.0 ליטר המספק 190 כ”ס. שניהם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה. כל הגרסאות מגיעות בתצורת הנעה כפולה, כאשר רמת הגימור הבכירה המכונה RS מצוידת במערכת הנעה כפולה עם חלוקת כוח משתנה ונעילת דיפרנציאל לטובת יכולת עבירות ראויה.

למרות פוטנציאל ההצלחה הצפוי לו בשוק הישראלי, לישראל אין סיכוי שה-MU-X יגיע בעתיד הנראה לעין כיוון שהוא אינו מיוצר בתקינה אירופאית. תאורטית היה ניתן להתגבר על מכשול זה ביבוא מוגבל של עד 400 יחידות כי שנוהגים לא מעט יבואנים של יצרניות סיניות עלומות, אך למרבה הצער גם פרצה זו לא ניתנת למימוש כיוון שאיסוזו לא מייצרת את ה-MU-X עם הגה שמאלי. די חבל כי רכב SUV עם יכולת שטח, במחיר הגיוני ועם שורת מושבים שלישית הוא מה שלא מעט ישראלים חובבי טיולים היו שמחים לרכוש.

SUV איסוזו איסוזו MU-X איסוזו דימקס רכב פנאי 7 מקומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד