MV אגוסטה עברה לא מעט תהפוכות בשנים האחרונות, אך בימים אלו לאחר שחזרה לכושר יצור וחישבה מסלול מחדש מתפנים בחברה לציין 80 שנה להקמתה של החברה כיצרנית אופנועים. ליתר דיוק, הרוזן אגוסטה החל בהכנות לייצור אופנועים לפני 80 שנה, אך MV אגוסטה הפכה ליצרנית אופנועים רשמית בשנת 1945 לאחר שנאסר עליה לייצר מטוסים וחלקי מטוסים לאחר מלחמת העולם השניה.
בכל מקרה, את ציון הדרך הנוכחי חוגגים ב-MV אגוסטה עם מהדורה מיוחדת של הסופרולוצ’ה המדליק בעל עיצוב הרטרו שהוצג בשנת 2020. המהדורה המיוחדת נקראת 98 Edition (או 98 Edizione Limitata באיטלקית). הבחירה בשם “98” נעשתה כמחווה ליחידת ההנעה הראשונה שבנתה MV אגוסטה בשנת 1943 עבור האופנוע הראשון שלה שיצא לשוק שנתיים לאחר מכן. מדובר ביחידת הנעה בעלת צילינדר בודד בנפח 98 סמ”ק בלבד שחוברה לתיבת הילוכים בעלת שני יחסי העברה.
מהדורת 98 של MV אגוסטה סופרולוצ’ה עוצבה בהשראת אותו MV אגוסטה 98 קלאסי מ-1945. הדבר הראשון שניכר במהדורה המיוחדת הוא הבחירה בצבע בורדו-אדמדם תואם לזה של האופנוע המקורי. בנוסף כולל האופנוע מדבקות מיוחדות המציינות את העובדה שמדובר במהדורה מיוחדת וגם לוחית עם מספור בחריטת לייזר של מספר האופנוע מתוך 300 היחידות של מהדורה 98 שייוצרו.
מלבד הקוסמטיקה והצביעה אין מהדורה המיוחדת שינויים מהותיים מהסופרולוצ’ה הסטנדרטי, המונע על ידי מנוע טריפל בנפח 798 סמ”ק המספק 147 כ”ס. עם זאת, הרוכשים המאושרים יקבלו יחד עם האופנוע חבילת מרוצים הכוללת יחידת מחשב מנוע ומערכת פליטה של Arrow המיועדים לשימוש במסלול בלבד, כיסוי למושב המורכב ותעודת מקוריות של האופנוע ומספורו.
מחירו של האופנוע לא פורסם, ומי שמתעניין בו יצטרך לפנות באופן אישי לאחת מהדילרים של MV אגוסטה כדי לקבל הקצאה לאחת מהיחידות.