אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
MV אגוסטה וזגאטו: האופנוע הכי מכוער בעולם
ראשי » דו-גלגלי » MV אגוסטה וזגאטו: האופנוע הכי מכוער בעולם
MV אגוסטה

MV אגוסטה וזגאטו: האופנוע הכי מכוער בעולם

דוגמה מצוינת ששיתוף פעולה בין שני מותגים אקזוטים ונפלאים יכול להסתיים בפיאסקו

אריאל אלסיבוני 28/08/2016

MV אגוסטה מייצרת את האופנועים הכי יפים בעולם פחות או יותר. אם זה ה-F4 או הברוטאלה, פשוט כלים שמהנה להתסכל עליהם לא פחות מאשר לרכוב עליהם. זגאטו היא סדנא שחתומה על לא מעט מכוניות עוצרות נשימה. אבל שיתוף הפעולה בין שתי אלו, הניב תוצאה שבהחלט מתחרה לטעמי על תואר האופנוע המכוער ביותר של העת המודרנית.

זה התחיל עם שני טיזרים שהציתו לנו את הדמיון. בתור מי שאוהב מאוד את היצירות של שתי האגדות האיטלקיות הללו, הרגשתי שיש למה לצפות. הנה הטיזרים, תודה שהם מעוררי תיאבון.

 


וזה השני עדיין לא חושף הרבה אבל בהחלט גרם לי לחכות על קצות האצבעות בציפייה.

 

ועכשיו הוצגו שתי תמונות של האופנוע. והאכזבה רבה. תסתכל על התמונות. אין לי מה להוסיף על זה. את ה-F4 שהוא אחד מאופנועי הספורט היפים ביותר שיוצרו אי פעם, עוטף עכשיו פיירינג כאילו עתידני, שמתחיל בפנס בודד במיקום מתחכם ונגמר ביחידת זנב שמנמנה שנראית כאילו עבודת העיצוב שלה טרם הסתיימה. האופנוע אמור להיחשף ב-4 בספטמבר ואני מאוד מקווה שמדובר בסתם טיזר לא מוצלח ושהמוצר הסופי ייראה כמו מה שאתה מדמיין כשמספרים לך על שיתוף פעולה בין MV אגוסטה לזגאטו.

MV אגוסטה

 

במבט שני וקצת פחות ביקורתי אפשר להחמיא כאן על יצירת אופנוע עם פיירינג מלא מחד אבל סוג של עירום עם כידון חשוף ומיגון רוח מינימלי מאידך. זה רעיון נחמד ואם הביצוע הזה היה מגיע מכל יצרן אחר אולי הייתי מקבל את זה אחרת. אבל תסלח לי, משני השמות האלו אני מרשה לעצמי לצפות ליותר. אז הנה תמונה של MV אגוסטה F4 עליו מתבסס ה-‘זגאטו’ החדש, סתם ככה בשביל להרגיע קצת את העין.

MV אגוסטה

MV אגוסטה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

כמעט 800 ק”מ של טווח: מרצדס CLA החדשה בישראל

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים):  הכל בגדול

צ’רי טיגו 9 (מבחן דרכים): הכל בגדול

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אחרי לה-מאן, ג’נסיס רוצה גם מכונית על

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

אדוונצ’ר ודיוק: דגמי ה-790 החדשים של ק.ט.מ בישראל

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

BYD אטו 2 פלאג-אין (השקה עולמית): הפלאג-אין יורד אל העם

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

אופל מוקה GSE (השקה עולמית): מחשבת מסלול מחדש

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

הפורשה החזקה בהיסטוריה: הקאיין החשמלי נחשף עם יותר מ-1,100 כ”ס

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד