KGM טורס הזכיר לי משהו שכבר שכחנו. משהו שהתרגלנו אליו. רוצה לומר, התקבע לו סטנדרט בעולם ‘רכבי הפנאי’. מרגע שהעולם החליט שזה הדבר הנכון, נחשול של רכבי פנאי מציף את הגלובוס כבר למעלה מעשור. והתרגלנו. התרגלנו שרכבי פנאי הם עם הנעה קדמית, בדרך כלל ללא גרסת הנעה כפולה. זהו.
ואז הגיע KGM טורם והזכיר. שרכבי פנאי, כשמם כן הם. הם אמורים לתפקד ביום יום כמו שצריך. והם צריכים להציע משהו נוסף. יכולת מעבר לכביש או לסתם שביל. וזה בדיוק מה שהטורס עושה. הוא רכב פנאי שמציע מידות גדולות יותר מהמקובל בסגמנט שלו. תא הנוסעים שלו מאוד מרווח (וגם תא המטען), הוא מאובזר ומשדר משהו מושקע בתוך תא הנוסעים. גם מבחוץ הוא נראה מצוין. כן שהוא נעים ויעיל ביום יום.
ואז בשטח, יש הנעה כפולה, נטולת נעילות, אבל יעילה מאוד. אין כאן זוויות מרכב היסטריות, יש כאן מחשבה ויכולת שתיקח אותך מעבר לסתם שביל כבוש. זה אולי הזמן להיזכר, ש-KGM זה שמה החדש של סאנגיונג. וזו חברה שבאופן מסורתי הציע כאן כלים המיועדים לנהיגת שטח רצינית. הטורס מרוויח מהידע והשושלת הזו. לקחנו אותו להשתעשע קצת בשטח ולספר איך הוא מרגיש. צפייה מהנה.
@overdriveil רצינו לבדוק מה הסיפור של KGM טורס…@Itay Steinberg #kgm #KGM #torres #TORRES #רכבים_בישראל #פוריו #פוריו #מכוניות_בישראל #מכוניות #אוטוטוק ♬ original sound – Overdrive-אוברדרייב