אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מול טסלה ואקספנג: BYD סיליון 7 הושק בישראל
ראשי » חדשות » מול טסלה ואקספנג: BYD סיליון 7 הושק בישראל
BYD סיליון 7

מול טסלה ואקספנג: BYD סיליון 7 הושק בישראל

היצע הדגמים של BYD בישראל ממשיך להתרחב, כשהפעם מגיע תורו של הסיליון 7 - קרוסאובר חשמלי עם עיצוב בסגנון קופה ששם על הכוונת את טסלה מולד Y ואקספנג G6

אופיר דואק 26/05/2025 צלם: יצרן

לאחר שבחודשים האחרונים התמקדה BYD בישראל בהשקת ליין הדגמים ההיברידים נטענים שלה (עם גרסאות ה-DMi של סיל U וסיל 5) חוזרת חברת שלמה לחזק את האגף החשמלי של המותג. כעת, אחרי שבשבוע שעבר השיקה החברה בישראל את דולפין סרף הקטנה במקביל להשקה העולמית, מתחילה BYD לשווק בארץ גם את סיליון 7 (Sealion 7).

כפי שניתן להבין משמה, סיליון 7 משתייך גם הוא לסדרת ה-Ocean של BYD הכוללת את דגמי הסיל והדולפין השונים. זה אומר בעיקר שבעיצוב משולבים אלמנטים בהשראת טיפות מים, עם קווים מעולים וגליים. בפועל אלו משתלבים יחד עם החזית המוכרת במרכב בסגנון קרוסאובר-קופה. סיליון 7 אמור להתמודד מול לטסלה מודל Y ואקספנג G6, אך הוא מציע מידות מעט נדיבות יותר כאשר אורכה עומד על 483 ס”מ, בסיס גלגלים על 293 ס”מ, כאשר למרות צללית הקופה ממד הגובה עומד על 162 ס”מ.

המכונית מתבססת על הפלטפורמה החשמלית העדכנית 3.0 של BYD המותאמת להנעה חשמלית בשילוב סוללת הבלייד המוכרת, כאשר במכונית משולב גם דור חדש של מנועים חשמליים המסוגל להגיע למהירות עבודה של 23 אלף סל”ד. מערכת הטעינה המהירה תומכת בקצבים שבין 150 ל-230 קילוואט (בגרסאות בעלות הסוללה הגדולה), כאשר לכל הגרסאות טעינה ביתית תלת-פאזית בקצב של עד 11 קילוואט. מערך מערכות הבטיחות האקטיביות כולל את כל המערכות המקובלות לבלימה ושימרה על נתיב, לצד בלימת חירום בנסיעה לאחור, מצלמות 360 מעלות ו-9 כריות אוויר.


BYD סיליון 7 מוצע בישראל בשלוש גרסאות הנעה. לגרסה הסטנדרטית (Boost) מנוע חשמלי אחורי בהספק של 231 כ”ס המאפשר לה להאיץ ל-100 קמ”ש ב-7.3 שניות. לגרסה זו סוללת 71.8 קוט”ש האמורה לאפשר טווח נסיעה של 440 ק”מ. לגרסת ההנעה האמצעית מנוע חשמלי בהספק משופר של 313 כ”ס המקצר את התאוצה ל-100 קמ”ש ל-6.7 שניות, וניתן יהיה לקבלה עם שני סוגי סוללה: סוללת 82.5 קוט”ש תאפשר טווח של עד 482 ק”מ, או סוללת 91.3 קוט”ש שתאפר טווח נסיעה משולב של עד 540 ק”מ.

בפסגה נמצאת גרסת ההנעה הכפולה שלה מנוע חשמלי גם מלפנים, עם הספק משולב של 531 כ”ס ותאוצה ל-100 קמ”ש ב-4.5 שניות. גרסה זו מגיעה רק עם הסוללה הגדולה, כאשר טווח הנסיעה המוצהר הוא 502 ק”מ לפי תקן WLTP על פי נתוני היצרן. גרסת ההנעה הכפולה מתהדרת גם במערכת חלוקת כוח משתנה בין הסרנים עם ויסות הכוח בין הגלגלים על כל סרן לשיפור האחיזה.

מחירו של BYD סיליון 7 בישראל מתחיל ב-219 אלף שקלים לגרסת ההנעה האחורית הסטנדרטית (Boost). מחיר גרסת ה-Comfort החזקה יותר עומד על 236 אלף שקלים כאשר עבור הסוללה הגדולה יותר (רמת גימור Design) נדרשת תוספת של 9,000 שקלים. לבסוף נמצאת גרסת ההנעה הכפולה החזקה (רמת גימור Excellence) שמחירה עומד על 263 אלף שקלים. נמוך בכמה אלפי שקלים ממחיר הבסיס של טסלה מודל Y לונג ריינג’ עם הנעה כפולה.

BYD BYD סיליון BYD סיליון 7 Sealion 7 סיליון 7
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

העתיד על פי מאזדה: קופה עם מנוע ואנקל היברידי ומיני עירונית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

סיאט איביזה וארונה החדשות (השקה עולמית): סיבה למסיבה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד