אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
ראשי » חדשות » AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT
מרצדס AMG GT

AMG למתקדמים: מרצדס מציגה גרסת Pro ממוקדת מסלול ל-AMG GT

מרצדס חושפת בגודווד גרסת פרו ל-AMG GT קופה ששמה דגש פחות על כוחות סוס ויותר על ביצועי מסלול ואווירודינמיקה

אופיר דואק 15/07/2024 צלם: יצרן

במרצדס ניצלו גם הם את פסטיבל גודווד כדי להפגין שרירים, כאשר חשפו בפסטיבל גרסת Pro חדשה המצטרפת להיצע של AMG GT. זו לא הגרסה החזקה ביותר של ה-AMG GT, התואר הזה שמור לגרסת ה-SE ההיברידית נטענת בעלת 816 כוחות הסוס שנחשפה לפני מספר חודשים, ולמרות גרסת הפרו אמורה להיות החזקה ביותר במשפחה ללא סיוע חשמלי כלשהו זה לא הקטע העיקרי שלה.

גרסת הפרו אמורה להיות ממוקדת מסלול, מושחזת וקיצונית יותר מצד אחד, אבל שפויה וראויה לשימוש יום יומי בניגוד לגרסת ה-GT2 העתידית. חבילת השדרוגים שהיא כוללת נועדה לשרת אתה מטרה הזו וכולל בראש ובראשונה מגוון שדרוגים לשיפור האווירודינמיקה. מלפנים נוסף סינר אווירודינמי מסיבי פחמן יחד עם כנפונים נוספים, בשילוב עם מדפים אקטיביים מתחת לחרטום לתיעול זרימת האוויר המפחיתים דווקא ב-30 ק”ג את כוח הצמדה במהירויות גבוהות כדי לשבר את יכולת התמרון וההיגוי.

החבילה האווירודינמית כוללת גם ספויילר אחורי קבוע מסיבי פחמן, וצנוע יחסית, דיפיוזר שונה ומסיטי רוח נוספים, גם הם עשויים מסיבי פחמן כמתבקש, המגבירים את כוח ההצמדה על הסרן האחורי ב-30 ק”ג. לא נשמע הרבה, אבל על המסלול במהירויות גבוהות אמורה להיות לכך משמעות. לצד שיפורים האווירודינמיקה מערכת הקירור חוזקה כדי לעמוד בעומס המוגבר על המסלול עם משאבות מים חשמליות, כשנוספו צמד רדיאטורים נוספים על הדיפרנציאלים כדי לאפשר פעולה חלקה ותקינה של מערכת ההנעה הכפולה בתנאי קיצון.


עוד שינוי אווירודינמי נעשה כדי לשפר את זרימת האוויר לקירור הבלמים, שבגרסת הפרו הם בלמים קרמיים שחלקם האחורי עשוי טיטניום להפחתת משקל, כאשר אלו הקדמיים בקוטר 420 מ”מ הם הגדולים ביותר שמציעה מרצדס בדגמיה ונלפתים על ידי קאליפרים רדיאליים בעלי 6 בוכנות. עוד תמצאו בפרו חישוקי 21 אינץ’ מחושלים וקלים עם צמיגי מישלין פילוט ספורט 5 במידות 295/30 מלפנים ו-305/30 מאחור, כאשר כאופציה ניתן לקבל צמיגי סמי סליקס פיילוט קאפ 2R.

לצד ההשקעה באווירודינמיקה ובמכלולים לעבודת המסלול קיבלה גרסת הפרו גם חיזוק קל למערכת ההנעה. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר קיבל ניהול מנוע שונה והספקו עומד מעתה על 612 כ”ס ו-86.7 קג”מ, תוספת של 27 כ”ס ו-5 קג”מ ביחס ל-AMG GT63 ולמעשה נתונים זהים למנוע שביחידת של גרסת ה-SE ההיברידית ללא עזרת המנוע החשמלי. למרות תוספת הכוח בנתון התאוצה ל-100 קמ”ש לא מפגינה גרסת הפרו שיפור והוא נותר על 3.2 שניות, אך התאוצה ל-200 התקצרה בחצי שניה ואורכת בגרסה החדשה 10.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מרבית של 317 קמ”ש.

גם גרסת הפרו מגיעה עם כל טכנולוגיית המתלים המתקדמת של מרצדס המשלבת בין מתלים אדפטיביים, מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי, כשמן הסתם ישנו כיול משופר ומותאם למסלול להשלמת החבילה הכוללת. כיוון שמדובר במכונית המיועדת גם לשימוש יום יומי תא הנוסעים נשאר מהודר ומאובזר היטב, כך שלא תצטרכו להתפשר על הנוחות בשביל לחסוך כמה קילוגרמים של משקל. המחיר הרשמי לכל הטוב הזה לא ידוע, אבל הוא אמור לעמוד על יותר מ-200 אלף יורו לפני מיסים.

Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrack
[
Preview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
מרצדס AMG GTמרצדס AMG GTPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die Rennstrecke

The new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview
Der neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackDer neue Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: Noch agiler für die RennstreckeThe new Mercedes-AMG GT 63 PRO 4MATIC+: even more agile for the racetrackPreview

AMG GT AMG GT 64 PRO AMG GT63 מרצדס מרצדס AMG מרצדס AMG GT
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

שדרוג גלובלי: נחשף הדור החדש של אאודי Q3

גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

גולף GTI 50 EDITION: הפולקסווגן המהירה ביותר אי פעם בנורבורגרינג

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

פרארי רושמת ניצחון שלישי ברציפות בלה מאן

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

חד-פעמית לכביש הציבורי: פורשה 963 RSP

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

זאב זאב: פורד חושפת F150 בגרסת לובו ספורטיבית

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

נאמנה למקור? ההבדלים בין MG סייברסטר ל-MGA

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

צפו: שיאומי שוברת את שיא ההקפה למכוניות חשמליות בנורבורגרינג

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

מיני נפרדת מהתיבה הידנית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד