במרצדס ניצלו גם הם את פסטיבל גודווד כדי להפגין שרירים, כאשר חשפו בפסטיבל גרסת Pro חדשה המצטרפת להיצע של AMG GT. זו לא הגרסה החזקה ביותר של ה-AMG GT, התואר הזה שמור לגרסת ה-SE ההיברידית נטענת בעלת 816 כוחות הסוס שנחשפה לפני מספר חודשים, ולמרות גרסת הפרו אמורה להיות החזקה ביותר במשפחה ללא סיוע חשמלי כלשהו זה לא הקטע העיקרי שלה.
גרסת הפרו אמורה להיות ממוקדת מסלול, מושחזת וקיצונית יותר מצד אחד, אבל שפויה וראויה לשימוש יום יומי בניגוד לגרסת ה-GT2 העתידית. חבילת השדרוגים שהיא כוללת נועדה לשרת אתה מטרה הזו וכולל בראש ובראשונה מגוון שדרוגים לשיפור האווירודינמיקה. מלפנים נוסף סינר אווירודינמי מסיבי פחמן יחד עם כנפונים נוספים, בשילוב עם מדפים אקטיביים מתחת לחרטום לתיעול זרימת האוויר המפחיתים דווקא ב-30 ק”ג את כוח הצמדה במהירויות גבוהות כדי לשבר את יכולת התמרון וההיגוי.
החבילה האווירודינמית כוללת גם ספויילר אחורי קבוע מסיבי פחמן, וצנוע יחסית, דיפיוזר שונה ומסיטי רוח נוספים, גם הם עשויים מסיבי פחמן כמתבקש, המגבירים את כוח ההצמדה על הסרן האחורי ב-30 ק”ג. לא נשמע הרבה, אבל על המסלול במהירויות גבוהות אמורה להיות לכך משמעות. לצד שיפורים האווירודינמיקה מערכת הקירור חוזקה כדי לעמוד בעומס המוגבר על המסלול עם משאבות מים חשמליות, כשנוספו צמד רדיאטורים נוספים על הדיפרנציאלים כדי לאפשר פעולה חלקה ותקינה של מערכת ההנעה הכפולה בתנאי קיצון.
עוד שינוי אווירודינמי נעשה כדי לשפר את זרימת האוויר לקירור הבלמים, שבגרסת הפרו הם בלמים קרמיים שחלקם האחורי עשוי טיטניום להפחתת משקל, כאשר אלו הקדמיים בקוטר 420 מ”מ הם הגדולים ביותר שמציעה מרצדס בדגמיה ונלפתים על ידי קאליפרים רדיאליים בעלי 6 בוכנות. עוד תמצאו בפרו חישוקי 21 אינץ’ מחושלים וקלים עם צמיגי מישלין פילוט ספורט 5 במידות 295/30 מלפנים ו-305/30 מאחור, כאשר כאופציה ניתן לקבל צמיגי סמי סליקס פיילוט קאפ 2R.
לצד ההשקעה באווירודינמיקה ובמכלולים לעבודת המסלול קיבלה גרסת הפרו גם חיזוק קל למערכת ההנעה. מנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר קיבל ניהול מנוע שונה והספקו עומד מעתה על 612 כ”ס ו-86.7 קג”מ, תוספת של 27 כ”ס ו-5 קג”מ ביחס ל-AMG GT63 ולמעשה נתונים זהים למנוע שביחידת של גרסת ה-SE ההיברידית ללא עזרת המנוע החשמלי. למרות תוספת הכוח בנתון התאוצה ל-100 קמ”ש לא מפגינה גרסת הפרו שיפור והוא נותר על 3.2 שניות, אך התאוצה ל-200 התקצרה בחצי שניה ואורכת בגרסה החדשה 10.9 שניות בלבד, בדרך למהירות מרבית של 317 קמ”ש.
גם גרסת הפרו מגיעה עם כל טכנולוגיית המתלים המתקדמת של מרצדס המשלבת בין מתלים אדפטיביים, מוטות מייצבים אקטיביים והיגוי אחורי, כשמן הסתם ישנו כיול משופר ומותאם למסלול להשלמת החבילה הכוללת. כיוון שמדובר במכונית המיועדת גם לשימוש יום יומי תא הנוסעים נשאר מהודר ומאובזר היטב, כך שלא תצטרכו להתפשר על הנוחות בשביל לחסוך כמה קילוגרמים של משקל. המחיר הרשמי לכל הטוב הזה לא ידוע, אבל הוא אמור לעמוד על יותר מ-200 אלף יורו לפני מיסים.