אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט
ראשי » דו-גלגלי » קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט

קאסטום אפל ישר מהמפעל: הארלי דיווידסון ברייק-אאוט CVO פרו-סטריט

נו הארלי והשמות האינסופיים שלהם, אבל שימו את זה בצד לרגע ותקראו

אריאל אלסיבוני 21/04/2016

הארלי מספרים שגרסת ה-CVO היא תוצאה של קאסטומיזציה בתוך המפעל של הברייק-אאוט. הם גם מספרים שהתוצאה אפלה, כוחנית ומרשימה. האמת שגם גרסת ה-“בסיס” של הברייק-אאוט עונה על התיאור הזה במדיוק, אז במה שונה גרסת ה-CVO?

breakout cvo-5

 

קודם כל מנוע. בניגוד לדגם הרגיל יש כאן מנוע ‘סקרימינג-איגל’ בנפח 1,800 סמ”ק. מדובר ביחידת כוח משופרת וחזקה יותר מהמקור. למרות שהארלי לא מפרסמים נתון רישמי, אנחנו יכולים לספר לכם שבבדיקות דיינו שעושים למנועים האלו בחו”ל, רואים שהמנוע הזה מוציא כ-90 כ”ס בגלגל ומגרד את ה-14 קג”מ מלמטה.


breakout cvo-6

 

על זה הוסיפו בהארלי לא מעט אביזרים מהקטלוג שלהם: מסיכה קידמית וחרב קטנה על הגחון מלפנים לדוגמה. יש כאן גם בקרת שיוט שאין בדגם הרגיל. מעבר לאלו הדבר הראשון שקופץ לעין בפרו-סטריט הוא המזלג הקדמי ההפוך והבשרני. יחד עם שני הדיסקים מלפנים.

breakout cvo-7

 

אבל עיקר גאוותם של הארלי, היא על עבודת הצביעה ותשומת הלב לפרטים. לטענתם גרסת ה-CVO של הברייק-אאוט הכי קרובה לאופנוע קאסטום מושקע ומוקפד שיצא את שערי החברה. והאמת שהוא נראה טוב מאוד בתמונות, ומתוך היכרות די עמוקה שיש לנו עם הברייק-אאוט “הרגיל”, אנחנו יכולים בהחלט להגיד ש-CVO לוקח את הקונספט הזה קדימה ונותן תוספת משמעותית של ייחוד.

breakout cvo-3

 

להשקעה האדירה של הארלי בפרטים הקטנים יש מחיר. והוא לא נמוך, 220,000 שקלים שהם כ-50,000 שקלים תוספות למחירו של הברייק-אאוט הרגיל. וזה קצת צובט לנו בלב.

דו"ג הארלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

תגובה אחת

  1. נתי התחבר למערכת כדי להשתתף בדיון 07/10/2016 בשעה 12:56

    אפה אפשר להזמין מכשיר של הארלי במכיר סביר

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד