אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה
ראשי » חדשות מקומיות » פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה
פיג'ו 3008

פיג’ו מול הסיניות: 3008 החדש בישראל בגרסה חשמלית או היברידית קלה

הדור החדש של פיג'ו 3008 מתייצב בישראל כאלטרנטיבה אירופאית מסוגננת לשלל הסיניות שמסביב בגרסה חשמלית מלאה או היברידית קלה

אופיר דואק 11/12/2024 צלם: רונן טופלברג

בין שלל דגמי הקרוסאובר החשמליים הסיניים שמושקים בישראל בקצב מסחרר, תחיל שיווקה בימים אלו של פיג’ו 3008 החדשה. עד לפני מספר שנים הייתה פיג’ו 3008 מהדגמים הבולטים בקטגוריית הקרוסאוברים המשפחתיים והדור החדש ינסה להחזיר את פיג’ו למרכז הבמה בשוק צפוף שרודף אחרי חידושים. פיג’ו 3008 החדשה מתייצבת לאתגר הזה בשתי גרסאות הנעה. גרסת בנזין עם תגבור היברידי קל האמורה להתמודד מול הדגמים הקלאסים כמו קיה ספורטאז’, יונדאי טוסון ושות’. מעליה תוצע גרסה חשמלית מלאה, שהיא כבר נמצאת בטריטוריית מחיר מול דגמים חשמליים אירופאים דוגמת סקודה אניאק ופולקסווגן ID.4.

האפשרות להציע שתי תצורות הנעה אלו מתאפשרת בזכות התבססותה של ה-3008 החדשה על פלטפורמת STLA Medium, המותאמת כדי לאכלס מנועי בעירה פנימית, יחידות הנעה היברידיות נטענות והנעה חשמלית מלאה. ל-3008 ישנה גם גרסה היברידית נטענת, אך זו כרגע לא מיועדת להגיע ארצה.

בזכות הפלטפורמה החדשה צמחה ה-3008 במידותיה, עם אורך כללי של 454 ס”מ (9 ס”מ יותר) ובסיס גלגלים של 273 ס”מ (5 ס”מ יותר). העיצוב מציג את החזית העדכנית של פיז’ו בשילוב צללית ספורטיבית עם גג משופע בסגנון פאסטבק, כשאת מראה ה-SUV הרבוע השאירו בפיז’ו ל-5008 החולקת בסיס זהה אך בעלת שורת מושבים שלישית. תא הנוסעים מציג גת הגרסה העדכנית לתפיסת ה-iCocpit עם מסך רוחבי גדול וצף המשמש את לוח המחוונים ומערכת המולטימדיה, כאשר בגרסאות היקרות ישנו מסך פיקוד נוסף לפונקציות שונות מעל הקונסולה המרכזית.


לגרסת הבנזין מנוע 1.2 ליטר טורבו חדש (עם תזמון באמצעות שרשרת) המספק 136 כ”ס הנעזר ביחידת תגבור היברידי במתח של 48V עם מנוע חשמלי התורם 22 כ”ס נוספים. החיבור של שני המנועים מניע את הגלגלים הקדמיים דרך תיבת הילוכים כפולת מצמדים חדשה בעלת שישה יחסי הערבה. התוצאה היא זינוק ל-100 קמ”ש ב-10.2 שניות ומהירות מרבית של 201 קמ”ש, כאשר צריכת הדלק המוצהרת עומדת על כ-18.2 ק”מ לליטר.

לגרסה החשמלית מנוע חשמלי קדמי בהספק של 210 כ”ס ומומנט מרבי של 35.2 קג”מ, המאפשרים לה להאיץ ל-100 ב-8.8 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 170 קמ”ש. לישראל מגיעה הגרסה החשמלית של פיג’ו 3008 החדשה עם סוללת 73 קוט”ש האמורה לספק טווח נסיעה של 499 ק”מ ותמיכה בטעינה מהירה עד קצב של 160 קילוואט. בעולם מוצעת גם בגרסה עם סוללה גדולה יותר בקיבולת של 98 קוט”ש החריגה ביחס לקטגוריה. גרסה אמורה לספק טווח נסיעה של 700 ק”מ אך הגעתה ארצה צפויה להיות לא לפני אמצע שנת 2025.

מחירה של פיג’ו 3008 החדשה מתחיל ב-187 אלף שקלים לגרסת הבנזין ברמת גימור Alllure, כאשר עבור רמת גימור GT הכוללת מושב נהג חשמלי עם עיסוי, ריפודי עור, גג שמש פנורמי וחישוקי 19 אינץ’ נדרשת תוספת של 20 אלף שקלים. הגרסה החשמלית מגיעה ארצה רק ברמת גימור GT ומחירה עומד על 259 אלף שקלים.

פיג'ו פיג'ו 3008 פיג'ו 3008 החדשה פיג'ו E-3008 פיזו 3008 חשמלית קרוסאובר חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד