אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero
ראשי » חדשות » טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero
M-Hero

טנק עם רישוי כביש: החל שיווק רכב השטח החשמלי של M-Hero

רכב השטח החשמלי העצום, המוחצן ועתיר הטכנולוגיה של M-Hero מתחיל להימכר בישראל באופן רשמי

אופיר דואק 24/11/2024 צלם: יצרן

מדי כמה חודשים נוחת בישראל דגם רכב חדש מסין שקוטף את התואר המכובד, המגובה בלא מעט יומרה, “המכונית הסינית היקרה ביותר”. עד כה נע התואר בין מכוניות סאלון מפוארות לרכבי פנאי גדולים ויוקרתיים, אך כעת הוא נוחת בחיקו של רכב שטח קשוח, מפואר, מרשים וחריג מכל היבט. מדובר ב-M-Hero 1 שניתן לראות בו כתשובה הסינית להאמר EV שהפך להיות סמל סטאטוס השנה באפיקי היבוא האישי.

המותג M-Hero הוא מותג רכבי שטח חשמליים ויוקרתיים של חברת דונגפנג, אשר במקביל תתחיל לשווק בישראל בשבועות הקרובים את דגמי מכוניות הנוסעים שלה, כשלאחרונה נחתם מזכר על העברת זיכיון היבוא שלה מידי מטרו מוטור לדלק מוטורס. M-Hero 1 הוא הדגם הראשון של מותג רכבי השטח, שהחליט לכוון כבר מהתחלה הכי גבוה שאפשר כדי להיות לא רק מקדם תדמית, אלא הצהרת כוונות טכנולוגית של דונפנג. השאפתנות הזו מתורגמת בישראל לתג מחיר של 700 אלף שקלים – מה שהופך אותו לרכב הסיני היקר ביותר הנמכר בישראל נכון לעתה – כשהוא מגובה במפרט טכני שלא יבייש מרצדס G580 EQ.

זהו רכב שטח עצום ממדים עם אורך של חמישה מטרים, בסיס גלגלים של 295 מטרים ורוחב מעולם המשאיות העומד על 208 ס”מ. גובהו של ה-M הירו הוא 193.5 ס”מ במצבו הסטנדרטי עם מרווח גחון של 23 ס”מ. כיוון שהוא מצויד בארבעה מתלי אוויר נפרדים עם טווח כיוונון של 15 ס”מ בשישה מצבים שונים, ניתן להגביהו במצב השטח הקיצוני ביותר עד לקבלת מרווח גחון של 33.5 ס”מ, מה שמקנה לו יכולת חציית מעברי מים עד עומק של 90 ס”מ.


מתחת לעיצוב הזוויתי והמוחצן מסתתרת פלטפורמה חשמלית ייעודית הבנויה על בסיס שלדת סולם. M הירו מצויד בארבעה מנועים חשמליים, שניים על כל ציר גלגלים, בהספק משולב של 1,088 כ”ס ומומנט מרבי של כמעט 143 קג”מ. השימוש במנוע נפרד לכל גלגל מעניק אפשרות חלוקת כוח משתנה באופן ממוחשב, המסוגלת לדמות נעילת דיפרנציאל מרכזי בחלוקת הכוח לפנים/אחור כמו גם נעילות דיפרנציאל על שני הסרנים. בנוסף מאפשרת המערכת לבצע זחילה צידית וכסיוע לכושר התמרון גם בשטח ישנו היגוי אחורי אקטיבי. למרות משקל עצמי של כ-3.5 טון, M הירו מאיץ ל-100 קמ”ש ב-4.2 שניות ומגיע עד למהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 180 קמ”ש. הוא מצויד בסוללת ליתיום-יון בקיבולת של 142 קוט”ש המאפשרת טווח נסיעה של 408 ק”מ על פי נתוני היצרן, זאת בהנחה שלא תמצו עד הסוף את מלוא פוטנציאל הכוח שלו.

M הירו העצום לא מתמקד רק ביכולת השטח ומחניף גם לנהג ולנוסעים עם מפרט אבזור מרשים במיוחד הכולל בין היתר מושבים מתכווננים חשמלית עם חימום, איוורור ועיסוי מלפנים ומאחור, ריפודים ודיפונים מעור נאפה, גלגל הגה מתכוונן חשמלית, מערכת ראיית לילה, מסך מגע מרכזי 15.6 אינץ’, ומסך מגע נוסף 12.3 אינץ’ לנוסע מלפנים, מערכת טיהור ובישום אוויר ועוד לא מעט פיצ’רים חשמליים לנוחות הנהג והנוסעים.  דבר אחד בטוח, לפחות בזמן הקרוב מי שירכוש לעצמו M הירו יזכה למלוא תשומת הלב בכביש ובשטח.

M HERO EV RT 16M HERO EV RT 16Preview
M HERO EV RT 12M HERO EV RT 12Preview
M HERO EV RT 10M HERO EV RT 10Preview
M-HeroM-HeroPreview
M HERO EV RT 14M HERO EV RT 14Preview
M HERO EV RT 03M HERO EV RT 03Preview
M HERO EV RT 04M HERO EV RT 04Preview
M HERO EV RT 05M HERO EV RT 05Preview
M HERO EV RT 06M HERO EV RT 06Preview
M HERO EV RT 07M HERO EV RT 07Preview
M HERO EV RT 08M HERO EV RT 08Preview
M-HeroM-HeroPreview
M HERO EV RT 15M HERO EV RT 15Preview
M HERO EV RT 17M HERO EV RT 17Preview
M HERO EV RT 18M HERO EV RT 18Preview
M HERO EV RT 19M HERO EV RT 19Preview
M HERO EV RT 01M HERO EV RT 01Preview
M HERO EV RT 02M HERO EV RT 02Preview
M HERO EV RT 11M HERO EV RT 11Preview

M הירו M-HERO M-HRO 1 רב שטח רכב שטח חשמלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד