אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
הישר מול הגרמניות: ג’נסיס GV80 המחודשת מושקת בישראל יחד עם גרסת קופה
ראשי » חדשות מקומיות » הישר מול הגרמניות: ג’נסיס GV80 המחודשת מושקת בישראל יחד עם גרסת קופה
ג'נסיס GV80

הישר מול הגרמניות: ג’נסיס GV80 המחודשת מושקת בישראל יחד עם גרסת קופה

ג'נסיס משיקה בישראל את ה-GV80 המחודשת עם חיזוק מול המתחרות מגרמניה: גרסת קופה מסוגננת המצוידת במנוע בעל צמד מגדשי על

אופיר דואק 05/11/2024 צלם: אוברדרייב, יצרן

מאז החלה ג’נסיס לפעול כמותג יוקרה עצמאי היא נמצאת בתהליך גדילה, מיתוג והתרחבות מואץ במטרה להדביק את הפער מולך יצרניות היוקרה הגרמניות. לצד חשיפת דגמי קונספט מרהיבים והקמת תת מותג ספורטיבי בשם מאגמה ומעבר הדרגתי לטכנולוגיית הנעה חשמלית, מחדשת ג’נסיס באופן עקבי את היצע הדגמים שלה. השנה הייתה ההתמקדות בסדרת ה-80, זו המקבילה לסדרת ה-E של מרצדס וה-5 של ב.מ.וו, שדגמיה העדכניים מושקים זה עתה בישראל.

כשבוע לאחר תחילת השיווק של מכונית הסאלון G80
מושק בישראל גם רכב הפנאי המגודל GV80 שעבר גם הוא מתיחת פנים במקביל לדגם הסאלון. מתיחת הפנים של ג’נסיס GV80 כללה שינויים קוסמטיים קלים, כאשר בדומה ל-G80, גם הוא קיבל את עיצוב תא הנוסעים החדש המשלב מסך רוחבי ענק בגודל 27 אינץ’, ממשק תפעול חדש ועיצוב שונה לקונסולה המרכזית. לצד מתיחת הפנים שבוצעה ב-GV80 הוצגה לצידו גרסת “קופה” חדשה בעלת גג משתפל ואחוריים מוגבהים, שמן הסתם מאלצים ויתור על שורת המושבים בשלישית. התשובה הקוריאנית לב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה.

בעבר שווק ג’נסיס GV80 בישראל רק עם מנוע טורבו דיזל. כעת הוא מגיע עם מנוע בנזין V6 כפול מגדשים בנפח 3.5 ליטר המספק 375 כ”ס ב-5,800 סל”ד ומומנט של 54 קג”מ המתקבלים בין 1,300 ל-5,400 סל”ד. תיבת ההילוכים היא אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה כבעבר בשילוב מערכת הנעה כפולה. נתוני הביצועים הנקובים הם 6.2 שניות בזינוק ל-100 קמ”ש ומהירות מרבית של 240 קמ”ש.

לעומת זאת גרסת הקופה של ג’נסיס GV80 מגיע גם היא עם מנוע 3.5 ליטר V6 כפול מגדשים, אך בטכנולוגיה שונה ולא שגרתית, עוד דרך שבה ג’נסיס מנסה לקרוא תיגר על מותגי היוקרה הגרמנים. המנוע בקופה נעזר בשני מגדשי על. האחד מכאני והשני חשמלי הצמוד אליו ונועד לספק סיוע מידיי בסל”ד נמוך, תחום בו מתקשים מגשי על. המגדש החשמלי ניזון מהחשמל שמייצרת מערכת היברידית קלה 48V עם יחידת מתנע חשמלי שנועדה לסייע גם למנוע, והתפוקה של שני המגדשים עוברת דרך מצנן ביניים בדרך לתאי הבעירה.


התוצאה הסופית היא הספק של 409 כ”ס ב-5,800 סל”ד ומומנט של 56 קג”מ ב-1,300 עד 5,400 סל”ד. תוספת הכוח הזו מספיקה כדי לקצר את התאוצה ל-100 בקופה ל-5.9 שניות ולשמור על מהירות מרבית זהה של 240 קמ”ש. צריכת הדלק הממוצעת לעומת זאת עומדת על 8.5 ק”מ לליטר לעומת 8 ק”מ לליטר ב-GV80 הרגיל.

שתי גרסאות ה-GV80 ישווקו בישראל בשתי רמות גימור כל אחת. רמת הגימור הבסיסית של ג’נסיס GV80 מכונה Elegant ומחירה עומד על 569 אלף שקלים, כשהיא מצוידת בין היתר במושבים קדמיים מחוממים, מאווררים ומתכווננים חשמלית, גל גל הגה מחומם מתכוונן חשמלית, סגירת ואקום לדלתות וחישוקי 20 אינץ’.
בתוספת של 70 אלף שקלים ממוצבת רמת גימור Luxury המוסיפה פריטים כמו תצוגת נתונים עילית, מערכת אקטיבית לנטרול רעשים, מערכת שמע משודרגת עם 18 רמקולים וריפודי עור נאפה.

ג’נסיס GV80 קופה תשווק ברמת גימור Luxury הדומה לזו שב-GV80 הרגילה, כשמעליה תוצע רמת גימור Ultimate הנבדלת בחישוקי 22 אינץ’, גימור סיבי פחמן אמיתיים בתא הנוסעים ותוספות של מערכת תצוגת נתונים עילית וריפודי עור נאפה. מחירה של ג’נסיס GV80 קופה יעמוד על 669 אלף שקלים לרמת גימור Luxury ו-719 אלף שקלים לרמת גימור Ultimate.

GV80 GV80 קופה ג'נסיס ג'נסיס GV80 ג'נסיס GV80 קופה רכב פנאי 7 מקומות
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד