אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
פסגת האוורסט: גרסת ה-SUV של פורד ריינג’ר מקבלת חבילת שטח קרבית
ראשי » חדשות » פסגת האוורסט: גרסת ה-SUV של פורד ריינג’ר מקבלת חבילת שטח קרבית
פורד אוורסט

פסגת האוורסט: גרסת ה-SUV של פורד ריינג’ר מקבלת חבילת שטח קרבית

פורד אוורסט, גרסת ה-SUV השימושית על בסיס הריינג'ר, זוכה לחבילת שטח שמשדרגת את היכולות והמראה אם אתם גרים באוסטרליה

אופיר דואק 25/08/2024 צלם: יצרן

מבחר האפשרויות לחובבי הטיולים והשטח נמצאים בשנים האחרונות מציב אותם בבעיה עקב היצע רכבי השטח המדולל. רכבי שטח קשוחים כמו רנגלר, ברונקו ולנד קרוזר לא ממש נמכרים במחירים שווים לכל נפש, ומצד שני קרוסאוברים בעלי הנעה כפולה אולי נעימים יותר לשימוש יום יומי אבל מוגבלים ביכולתם מעבר לכביש. יש כמון את האופציה לבחור בטנדר, אבל זה לא בדיוק הפתרון הנוח עבור המשפחה.

לפחות במזרח הרחוק ובאוסטרליה ישנן אופציות הגיוניות יותר לרכבי שטח עממים יחסית אשר שם זוכים לפופולאריות גדולה. מדובר ברכבי SUV על בסיס טנדרים קיימים עם סרח עודף מקוצר מאחור ותא נוסעים מלא, שזכו גם למתלה אחורי ללא קפיצי עלה ספרטניים שחלקם מוצע רק עם הנעה אחורית. איסוזו MU-X שזכה למתיחת פנים לאחרונה הוא אחד הלהיטים בז’אנר, וגם לטויוטה מיצובישי ופורד יש נציגים משלהם בקטגוריה.

פורד הציגה לפני שנתיים דור חדש של האוורסט על בסיס הדור החדש של הריינג’ר (אחיו התאום של פולקסווגן אמארוק) שעונה על כל הגדרות הקטגוריה, וכעת זוכה לגרסת שטח ממוקדת יותר תחת השם Tremor אותו מעניקה פורד לטנדרים ורכבי הפנאי שלה שמציעים יכולות עבירות משופרות כמעין מדרגת ביניים לפני דגמי הראפטור הקרביים.


הטיפול לו זכה פורד אוורסט טרמור מתחיל במערכת המתלים, עם בולמי בילשטיין וקפיצים חדשים המותאמים לעומס גבוה המגדילים את מרווח הגחון ב-2.5 ס”מ. אל אלו מצטרפים חישוקי 17 אינץ’ חדשים ומושחרים עם צמיגי A/T בחתך גבוה בעלי פרופיל קרבי שיתרמו לא רק ליכולת אלא גם למראה השרירי. אלו מצטרפות תוספות חיצוניות בהן שבכה קדמית חדשה בה משולבות יחידות תאורת לד נוספות לשיפור הראות והנראות יחד עם מדרגות צד מאסיביות.

חבילת הטרמור מוצעת בגרסת ההנעה החזקה של האוורסט, עם מנוע טורבו דיזל V6 בנפח 3.0 ליטר המספק 240 כ”ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה. ההנעה היא כפולה קבועה וישנם שישה מצבי נהיגה ייעודים לשטח, כאשר בגרסה זו נוסף מצב ייעדי לנהיגה בטח טכני סלעי כמו בריינג’ר ראפטור. רשימת האופציות כוללת טרנספר בעל יחסי העברה מקוצרים, פגושי מתכת לשיפור זוויות הגישה והנטישה, מגן חזית ומיגון תחתון מלא מתוצרת חברת ARB.

עבור חובבי השטח בארץ שעדין מטיילים עם רכבי SUV שבעי קרבות מתחילת המילניום פורד אוורסט טרמור היה יכול להיות רכב אידאלי, בפרט שמחירו נמוך משמעותית מאשר טויוטה לנד קרוזר וגם ממחירו של רנגלר 4 דלתות בסיסי. גם אנחנו מאד אוהבים את הקונספט הזה שהוא גם פלטפורמה מוצלחת לשיפורים עם שוק אפטרמרקט נרחב, אך למרבה הצער אין לאוורסט תקינה אירופאית ובלאו הכי גרסת הטרמור מיועדת לאוסטרליה, ניו זילנד ודרום אפריקה. חבל.

Tremor אוורסט פורד פורד אוורסט פורד ריינג'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד