אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
ראשי » חדשות » חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן
פולקסווגן ID.7

חשמלית ושימושית: פולקסווגן ID.7 גם בגרסת סטיישן

מכירות החשמליות באירופה לא מתרוממות, אבל זה לא מונע מפולקסווגן להציג את המשפחתית החשמלית הגדולה שלה בתצורת סטיישן החביבה על הקהל

אופיר דואק 20/02/2024 צלם: יצרן

כניסתן של המכוניות החשמליות לחיינו החייתה באופן מפתיע את מכוניות הסדאן, זאת לאחר שנים של גסיסה איטית במכירות בעקבות הצלחתם חסרת הפרופורציות של רכבי הקרוסאובר. הירידה הערבית במכירות רכבי הסדאן הובילה להעלמותם של דגמים רבים שנמכרו בהצלחה במשך עשרות שנים. לחלופין ישנם דגמים ששרדו את השינוי בהעדפות הקהל כמו פולקסווגן פאסאט, אך בדור החדש שלה היא מיוצרת אך ורק בתצורת סטיישן החביבה על האירופאים.

באופן מעניין, בעוד יצרניות הרכב התמקדו בדגמי סדאן וקרוסאובר חשמליים, כמעט אין בנמצא מכוניות סטיישן חשמליות, אך המציאות הזו מתחילה להשתנות. לפני כשבועיים חשפה ב.מ.וו את i5 בגרסת טורינג נאה, וכעת גם פולקסווגן מציגה סטיישן חשמלית משלה על בסיס ה-ID.7 שנחשפה בשנה שעברה (שמן הסתם ממוקדמת בקטגוריית גודל ומחיר נמוכה משמעותית). באופן מעניין, בניגוד למסורת של פולקסווגן להצמיד את הכינוי “וריאנט” לדגמי הסטיישן שלה במשך עשרות שניים, גרסת הסטיישן של ה-ID.7 מכונה בשם “טורר”.

העיצוב של פולקסווגן ID.7 טורר מיישם את קווי הגוף הרכים והזורמים של גרסת הסדאן גם אל חלק האחורי של המכונית. האלמנט העיצובי המעניין הוא הבדלת קו הגג והספויילר המשתלבים בקורה האחורית על ידי השחרתו, מה שיותר אשליה של קורה קטנה ודינמית יותר. האורך הכולל נותר זהה לסדאן ועומד על 496 ס”מ מפגוש לפגוש, עם בסיס גלגלים נדיב של 297 ס”מ. עם זאת הודות למסילות גג שימושיות גובה המכונית צמח ל-153 ס”מ. תא המטען של גרסת הסטיישן גדול משמעותית ומציע נפח של 605 ליטר, תוספת של 128 ליטרים, עם אפשרות לקבל נפח של עד 1,714 ליטר לאחר קיפול המושבים האחוריים.


המפרט הטכני של פולקסווגן ID.7 טורר דומה לזה של גרסת הסדאן, כאשר גם היא תצויד במנוע אחורי בהספק של 282 כ”ס ו-55 קג”מ ותאפשר בחירה בין סוללות בקיבולת נטו 77 או 86 קוט”ש, עם קצב טעינה מהירה של 175 או 200 קילוואט בהתאמה. טווח הנסיעה המרבי בגרסה בעלת הסוללה הגדולה עליו מצהירה פולקסווגן עומד על 685 ק”מ, קצת פחות מאשר בגרסת הסדאן.
הצגת גרסת הסטיישן של פולקסווגן ID.7 אפשרה להוסיף כמה פיצ’רים מעניינים כמו אפשרות הכהייה אוטומטית לגג השמש הפנורמי, שגדול יותר מידותיו בגרסת הסטיישן, ומערכת תצוגה עילית משופרת.
פולקסווגן ID.7 טורר תחל להימכר באירופה בחודשים הקרובים, אך היא אינה צפויה להגיעה לישראל.

 

The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
פולקסווגן ID.7פולקסווגן ID.7Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
ID7 VAR 01ID7 VAR 01Preview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview
The all-electric Volkswagen ID.7 TourerThe all-electric Volkswagen ID.7 TourerPreview

ID.7 טורר פולקסווגן פולקסווגן ID פולקסווגן ID.7 פולקסווגן ID.7 טורר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

פורשה 911 טורבו S החדשה: עוד כוח וגם משקל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד