ראם 1500 TRX הוא כידוע דגם הקיצון של טנדר העבודה הקומפקטי (הכל יחסי) של חטיבת ראם, המקביל לראפטור F150 המוכר של פורד שייסד את קטגוריית הסופר טנדרים לשטח. בעוד בארה”ב טנדרים זוכים להצלחה עצומה וכך גם גרסאות השטח הקיצוניות שלהם, באירופה המצב שונה וכלים אלו צריכים זריקת עידוד תודעתית. בדיוק לשם כך חשפה ראם את TRX Havoc Edition.
בניגוד לרוב הגרסאות מיוחדות לטנדרים של ראם, המהדורה הזו תוצע גם באירופה, בכמות מוגבלת ועם צבע הרכב הבלעדי אשר זכה לשם “באחה צהוב”. בנוסף מציינים בראם שהדגם יכלול אפשרויות התאמה אישית רבות. החשיפה של TRX Havoc Edition באירופה נעשתה בשידור חי במהלך אליפות העולם מוטוקרוס 2023, שראם היא נותנת החסות הרשמית של האליפות ושל צוות Red Bull KTM Factory Racing, אשר ישתמש ב-RAM 1500 TRX ככלי רכב שירות סביב המסלול. למען האמת, האופנועים מצטלמים ממש יפה בארגז שלו.
אז מה מייחד את ראם TRX במהדורת Havoc Edition? קודם כל הוא כולל חישוקי ביטלוק שחורים בגודל 18 אינץ’ עם צמיגים מיוחדים לאחיזה מרבית בשטח, ובהחלט צריך לייצר כל גרם של אחיזה כיוון שבחזית ישנו מנוע המי V8 בנפח 6.2 ליטר שמוגדש על ידי סופרצ’ארג’ר ומייצר 702 כ”ס. זה מספיק לשגרת את ראם TRX מעמידה ל-100 קמ”ש ב-4.5 שניות. לא רע בשביל טנדר שיכול לגרור עד 3.5 טון.
מבחינת איבזור, גרסת הHavoc מציע מפרט מלא הכולל: גג פנורמי עם פנלים כפולים, מצלמת 360°, מערכות בטיחות מתקדמות, מושבים מחוממים ומאווררים וכמובן איך לא גם בקרת שיגור. בחלקו הפנימי, יש לו תפרים צהובים של, גימורי סיבי פחמן והגה קטום תחתית עשוי מעור אלקנטרה וסיבי פחמן. מה שחשוב יותר מהקוסמטיקה הם ביצועי השטח ראם TRX Havoc Edition יכול להשתכשך במים בעומק של עד 80 ס”מ. כדי להבטיח ביצועי שטח מקסימליים גם המתלים שודרגו וכוללים יכולת התאמה בהתאם למערכת מצבי השטח הכוללת לשישה מצבים שונים (ספורט, שלג, באחה, רוק, בוץ/חול והתאמה אישית).
אותנו לא צריך לשכנע, ואנחנו רוצים את הטירקס הזה אצלנו בחניה, עכשיו רק נותר לקוות שהוא יעשה עליה ארצה.