אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט קורבט חוגגת יום הולדת ומקבלת מנוע חשמלי
ראשי » חדשות » שברולט קורבט חוגגת יום הולדת ומקבלת מנוע חשמלי
שברולט קורבט E-Ray

שברולט קורבט חוגגת יום הולדת ומקבלת מנוע חשמלי

מכונית הספורט של אמריקה מציינת השנה 70 שנה להולדתה, וברוח ימים אלו מקבלת הקורבט לראשונה מנוע חשמלי והנעה כפולה בגרסה החדשה הנקראת E-Ray

אופיר דואק 18/01/2023 צלם: שברולט Media

במשך 70 שנה משמשת שברולט קורבט כסמל מוטורי, מכונית הספורט של אמריקה והמכונית שמביאה את רמת הביצועים הגבוהה ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע בתקופתה במחיר הגיוני ועם מנוע V8 רועם.

הדור השמיני של שברולט קורבט שינה כמה סדרי עולם בהיסטוריה הארוכה של הדגם, בעיקר עם המעבר למבנה אקזוטי של מנוע מרכזי שהכתיב גם שינוי במראה הקלאסי של הקורבט לדורותיה. כעת, לרגל שנת ה-70 להולדתה של הקורבט, נקבע תקדים נוסף כאשר הקורבט מקבלת לראשונה גם מנוע חשמלי בגרסה החדשה הנקראת E-Ray.

אפשר להיות רגועים. לשמחתנו לא מדובר בקורבט חשמלית לגמרי אלא במנוע חשמלי שמצטרף ככוח עזר למנוע ה-V8 הוותיק והאהוב (אם כי אנחנו היינו מעדיפים לתגבר אותו בסופרצ’ארג’ר).


המנוע החשמלי של קורבט E-Ray מספק 160 כ”ס ו-16.8 קג”מ המניעים ישירות את הגלגלים הקדמיים, מה שהופך את ה-E-Ray גם לקורבט הראשונה אי פעם עם הנעה כפולה. המנוע החשמלי ניזון מסוללה צנועה בקיבולת של 1.9 קילוואט/שעה שאמורה לספק את פרצי הכוח של המנוע, כמו גם לאפשר נסיעה חשמלית מלאה עד למהירות של 70 קמ”ש במצב “חמקן” לטווח קצר שלא פורסם, אבל לאור גודלה עומד על קילומטרים בודדים.

מנוע ה-V8 בנפח 6.2 ליטר של קורבט סטינגריי נותר ללא שינוי ומספק 495 כ”ס, כאשר יחד עם המנוע החשמלי מתקבל הספק משולב של 655 כ”ס – רק 15 כ”ס פחות מאשר לקורבט Z06 הקיצונית. עם זאת, ובזכות יכולת התגובה של המנוע החשמלי והאחיזה המשופרת של ההנאה הכפולה קורבט E-Ray מאיצה ל-60 מייל (97 קמ”ש) ב-2.5 שניות בלבד, עשירית שניה פחות מאשר ה-ZO6.

שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview
שברולט קורבט E-Rayשברולט קורבט E-RayPreview

לצד מערכת ההנעה ההיברידית, קיבלה קורבט E-Ray שדרוגים נוספים בהם את הגוף רחב ביותר ב-9 ס”מ בדומה ל-ZO6 כדי לאפשר מפשק סרנים מורחב, מתלים בעלי שיכוך מגנטי אדפטיבי ובלמי סיבי פחמן של ברמבו כסטנדרט. ישנם גם מספר שינויים קוסמטיים שפחות רלוונטיים כמו העובדה ששיווקה של שברולט קורבט E-Ray יחל בחודשים הקרובים עם תג מחיר התחלתי של 104 אלף דולרים לגרסת הקופה ו-111 אלף דולרים לגרסת הקונברטיבל, מחירים כמעט זהים לאלו של קורבט ZO6.

קורבט E-Ray שברולט שברולט קורבט שברולט קורבט E-Ray
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד