אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי
ימאהה TMAX

ימאהה TMAX – קטנוע ספורטיבי

כל המידע, הפרטים והכתבות על ימאהה TMAX

אריאל אלסיבוני 23/01/2022

ימאהה TMAX מידע כללי: עם ימאהה TMAX עשתה ימאהה את מה שהיא עושה הכי טוב – להמציא קטגוריה מחדש. בימאהה תכננו קטנוע גדול, אבל לקחו אותו לכיוון הספורטיבי (יחסית), הפרידו את המנוע מהזרוע האחורית (כמקובל בקטנועים) והניחו אותו בתוך שלדה קשיחה. את הביצועים המצויינים, ליוותה גם התנהגות כביש תואמת והכל נארז באיכות הרכבה ברמה גבוהה. הקטנוע הזה הפך ללהיט עולמי בין-לילה בעולם וגם אצלנו. מאז ועד היום ימאהה ממשיכה לשייף את היכולת של הקטנוע הזה, מבלי לקפוץ גבוה מדי. בשנים האחרונות הכיוון הולך יותר ויותר למחוזות הפרימיום. עם תוספות ייחודיות, איכות שהולכת וגוברת וגם עיצוב ששומר על מקומו של הגדלנוע הזה בחזית. בשנים האחרונות יש גם ריכוך כללי בגישה, שמעדיפה נוחות על פני קשיחות. למרות שבכל הקשור לנוחות, תנוחת הרכיבה של ימאהה TMAX לא מתאימה לכל אחת בגלל השדרה המרכזית הבולטת ומדרכי הרגליים הקטנים.

יתרונות: לכל אורך השנים מציע ימאהה TMAX תחושת איכות ברורה שנודפת מכל המכלולים שלו. להרגשה הזו תורם גם המנוע, טווין מקבילי שמרגיש חזק עגול ונעים. יש לו תחושה ברורה ואופיינית והיא בלתי נתנת לפספוס. הוא גם כלי שימושי למדי – בעיקר בזכות מקום אחסון אדיר מתחת למושב. התנהגות הכביש בטוחה וצפויה, גם היום. מערכות מתקדמות כמו ABS ובקרת משיכה, נוספו לאורך הדרך, בגרסאות מסויימות גם מצבי רכיבה שונים, משקף מתכוונן חשמלית, ידיות מחוממות ועוד.

חסרונות: תנוחת הרכיבה של ימאהה TMAX לא תמיד מתאימה לכאלו שמגיעים מקטנועים אחרים. המחיר שלו באופן מסורתי גבוה ובתקופות מסויימות לאורך חייו הוא היווה מטרה לגנבים וכוחות משטרה. אין מדובר אך ורק בגניבה של הכלי כולו, אלא גם של חלקים מסויימים. לאורך השנים קמו לימאהה TMAX לא מעט מתחרים. רק לאחרונה הגיע מתחרה שמצליל להאפיל על הסופר-קטנוע הזה בכל מה שקשור לביצועים ויכולת ספורטיבית. וכן, ההספק המקורי של הכלי לא שונה לאורך שנים והוא כבר לא הקטנוע הכי חזק בשכונה.

שורה תחתונה: קטנוע יקר ואיכותי שהפך כבר לקלאסיקה. עם השיפורים הנכונים הוא גם מהיר ומהנה למדי.


ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
tmax (12 of 29)tmax (12 of 29)Preview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
ימאהה TMAXימאהה TMAXPreview
מה צריך לדעת? מנוע הטווין המקבילי טיפס לפני מספר שנים לנפח של 563 סמ”ק. ההספק העדכני שלו שומר עליו כמתאים גם לבעלי רישיון מוגבל (47 כ”ס ב-7,500 סמ”ק) ונתון המומנט עומד על 5.6 קג”מ המושגים ב-5,250 סל”ד. שלדת האלומיניום מאכלסת בתוכה גם את המנוע כשמלפנים אפשר למצוא מתלה הפוך ומאחור מונושוק בעל אפשרות כיוונון. המשקל הכללי של הקטנוע הזה עומד על 218 ק”ג (רטוב) וגובה המושב עומד על 800 מ”מ. גרסת ‘טק-מקס’ מוסיפה ידיות מחוממות, מושבים מחוממים, בקרת שיוט ומשקף מתכוונון חשמלית.

גרסאות ומחירים:

ימאהה TMAX 560 (דגם בסיס) 84,985 שקלים

ימאהה TMAX 560 טק-מקס (גרסה מאובזרת) 91,985 שקלים

כתבות על ימאהה TMAX:

  • דגמי 2016
  • שלוש גרסאות חדשות
  • גרסת 20 שנה בייצור מצומצם

מבחנים על ימאהה TMAX:

  • מבחן בכורה בהשקה עולמית – דגם 2017

סרטונים על ימאהה TMAX:

TMAX טימקס חדש טימקס ישן ימאהה 560 ימאהה TMAX ימאהה טי מקס ימאהה טי מקס 560 ימאהה טימקס ימאהה טימקס 560 ימאהה מקס טק
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד