אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)
ראשי » דו-גלגלי » סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

סוזוקי מציגה באופן רשמי את ההיאבוסה החדש. בארץ בין הרבעון השלישי לרביעי השנה

אריאל אלסיבוני 06/02/2021

סוזוקי GSX1300R היאבוסה הוא אחד האופנועים הכריזמטיים של העשורים האחרונים. מי שלא הניף רגלו מעל אחד, עשוי לחשוב שהסיפור מתחת למראה הבולבוסי קשור אך ורק למהירות. אבל האמת היא שהעוף הדורס הזה גם ידע להתנהג, כי מתחת לפיירינג הייחודי, נחה שלדה שידעה את העבודה. בלי קשר, זה אחד מאופנועי הווילי הטובים ביותר שהיו אי-פעם. אבל זה כבר עניין אחר.

הדור החדש מקבל מראה חדש ששומר על הרוח המקורית, הרבה מאוד שינויים מקיפים וגם נתון אחד שקצת מאכזב אותנו. בעידן הזה, סוזוקי היאבוסה צריך נתון הספק יותר משמעותי מ-190 כ”ס המוצהרים. נמוך אפילו מהדגם האחרון שירד הפס הייצור. את מי להאשים? את יורו 5 כמובן. וגם את סוזוקי שבאמת העמיסו כאן כל טוב, ואפילו ביצעו עיסוי עמוק לרכיבי המנוע, אבל בשורה התחתונה זהו אותו מנוע, חנוק כמעה.

ועדיין אנחנו מתלהבים. למה תשאלו. או… זו שאלה מצוינת. אנחנו מתלהבים כי אנחנו אוהבים את ההיאבוסה. תמיד אהבנו. ואחרי היעדרות ממושכת הוא חוזר. כן, היינו שמחים לעוד קצת כוח, כן הוא כל-כך מכוער שזה כמעט יפה, כן סוזוקי הייתה צריכה לשבור שוב את כל החוקים, אבל לסוזוקי יש את הדרך שלה. שמועות דברו על עליה בנפח בכדי לייצר הספק גבוה יותר. איורים שונים ומשונים הציפו את הרשת. נו, עזוב. זה מה יש.

N-VAN (7 of 53)N-VAN (7 of 53)Preview
N-VAN (1 of 53)N-VAN (1 of 53)Preview
N-VAN (8 of 53)N-VAN (8 of 53)Preview
N-VAN (2 of 53)N-VAN (2 of 53)Preview
N-VAN (10 of 53)N-VAN (10 of 53)Preview
N-VAN (3 of 53)N-VAN (3 of 53)Preview
N-VAN (11 of 53)N-VAN (11 of 53)Preview
N-VAN (4 of 53)N-VAN (4 of 53)Preview
N-VAN (12 of 53)N-VAN (12 of 53)Preview
N-VAN (5 of 53)N-VAN (5 of 53)Preview
סוזוקי GSX1300R היאבוסהסוזוקי GSX1300R היאבוסה
שלושה דורות. אופנוע אחד. ואנחנו לגמרי בסדר עם זה
Preview
N-VAN (6 of 53)N-VAN (6 of 53)Preview
N-VAN (14 of 53)N-VAN (14 of 53)Preview
N-VAN (15 of 53)N-VAN (15 of 53)Preview
N-VAN (16 of 53)N-VAN (16 of 53)Preview
N-VAN (18 of 53)N-VAN (18 of 53)Preview
N-VAN (19 of 53)N-VAN (19 of 53)Preview
N-VAN (25 of 53)N-VAN (25 of 53)Preview
N-VAN (24 of 53)N-VAN (24 of 53)Preview
N-VAN (23 of 53)N-VAN (23 of 53)Preview
N-VAN (22 of 53)N-VAN (22 of 53)Preview
N-VAN (21 of 53)N-VAN (21 of 53)Preview
N-VAN (20 of 53)N-VAN (20 of 53)Preview
N-VAN (26 of 53)N-VAN (26 of 53)Preview
N-VAN (28 of 53)N-VAN (28 of 53)Preview
N-VAN (29 of 53)N-VAN (29 of 53)Preview
N-VAN (32 of 53)N-VAN (32 of 53)Preview
N-VAN (31 of 53)N-VAN (31 of 53)Preview
N-VAN (33 of 53)N-VAN (33 of 53)Preview
N-VAN (39 of 53)N-VAN (39 of 53)Preview
N-VAN (38 of 53)N-VAN (38 of 53)Preview
N-VAN (36 of 53)N-VAN (36 of 53)Preview
N-VAN (37 of 53)N-VAN (37 of 53)Preview
N-VAN (35 of 53)N-VAN (35 of 53)Preview
N-VAN (34 of 53)N-VAN (34 of 53)Preview
N-VAN (40 of 53)N-VAN (40 of 53)Preview
N-VAN (41 of 53)N-VAN (41 of 53)Preview
N-VAN (42 of 53)N-VAN (42 of 53)Preview
N-VAN (44 of 53)N-VAN (44 of 53)Preview
N-VAN (46 of 53)N-VAN (46 of 53)Preview
N-VAN (47 of 53)N-VAN (47 of 53)Preview
N-VAN (49 of 53)N-VAN (49 of 53)Preview
N-VAN (50 of 53)N-VAN (50 of 53)Preview
N-VAN (48 of 53)N-VAN (48 of 53)Preview
N-VAN (51 of 53)N-VAN (51 of 53)Preview
N-VAN (52 of 53)N-VAN (52 of 53)Preview

 


אבל רגע, למה אנחנו מתלהבים שאלת. אז ככה. זה היאבוסה חדש. עם גימור שנראה ברמה גבוהה מאוד, עם מערכות עזר מתקדמות לרכיבה, עם מכלולים שלוטשו, בלמים שגדלו ועוד. יש שוב היאבוסה חדש מהחברה. נכון הוא קצת חנוק, אבל נחליף אגזוזים, נעשה תוכנה ונשחרר אותו מאלו. נכון שהשינויים בבתי המצערת ובסעפות היניקה מעדיפים תפוקה בסל”ד נמוך ובינוני על הספק אבסולוטי. נטפל גם בזה. העיקר שההיאבוסה חזר.

סוזוקי GSX1300R היאבוסה
שלושה דורות. אופנוע אחד. ואנחנו לגמרי בסדר עם זה

 

חוץ מגלריית התמונות המלאה והמשובחת שסוזוקי שלחו עם המידע החדש, אנחנו מביאים בפניכם גם את ווידאו ההשקה הרשמי שלו, 22 דקות של מידע וצילומים באור רך של ההאיבוסה החדש (וגם כמה של הדורות הקודמים). צפייה מהנה.

סוזוקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד