אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)
ראשי » דו-גלגלי » סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

סוזוקי GSX1300R היאבוסה החדש (וידאו)

סוזוקי מציגה באופן רשמי את ההיאבוסה החדש. בארץ בין הרבעון השלישי לרביעי השנה

אריאל אלסיבוני 06/02/2021

סוזוקי GSX1300R היאבוסה הוא אחד האופנועים הכריזמטיים של העשורים האחרונים. מי שלא הניף רגלו מעל אחד, עשוי לחשוב שהסיפור מתחת למראה הבולבוסי קשור אך ורק למהירות. אבל האמת היא שהעוף הדורס הזה גם ידע להתנהג, כי מתחת לפיירינג הייחודי, נחה שלדה שידעה את העבודה. בלי קשר, זה אחד מאופנועי הווילי הטובים ביותר שהיו אי-פעם. אבל זה כבר עניין אחר.

הדור החדש מקבל מראה חדש ששומר על הרוח המקורית, הרבה מאוד שינויים מקיפים וגם נתון אחד שקצת מאכזב אותנו. בעידן הזה, סוזוקי היאבוסה צריך נתון הספק יותר משמעותי מ-190 כ”ס המוצהרים. נמוך אפילו מהדגם האחרון שירד הפס הייצור. את מי להאשים? את יורו 5 כמובן. וגם את סוזוקי שבאמת העמיסו כאן כל טוב, ואפילו ביצעו עיסוי עמוק לרכיבי המנוע, אבל בשורה התחתונה זהו אותו מנוע, חנוק כמעה.

ועדיין אנחנו מתלהבים. למה תשאלו. או… זו שאלה מצוינת. אנחנו מתלהבים כי אנחנו אוהבים את ההיאבוסה. תמיד אהבנו. ואחרי היעדרות ממושכת הוא חוזר. כן, היינו שמחים לעוד קצת כוח, כן הוא כל-כך מכוער שזה כמעט יפה, כן סוזוקי הייתה צריכה לשבור שוב את כל החוקים, אבל לסוזוקי יש את הדרך שלה. שמועות דברו על עליה בנפח בכדי לייצר הספק גבוה יותר. איורים שונים ומשונים הציפו את הרשת. נו, עזוב. זה מה יש.

N-VAN (7 of 53)N-VAN (7 of 53)Preview
N-VAN (1 of 53)N-VAN (1 of 53)Preview
N-VAN (8 of 53)N-VAN (8 of 53)Preview
N-VAN (2 of 53)N-VAN (2 of 53)Preview
N-VAN (10 of 53)N-VAN (10 of 53)Preview
N-VAN (3 of 53)N-VAN (3 of 53)Preview
N-VAN (11 of 53)N-VAN (11 of 53)Preview
N-VAN (4 of 53)N-VAN (4 of 53)Preview
N-VAN (12 of 53)N-VAN (12 of 53)Preview
N-VAN (5 of 53)N-VAN (5 of 53)Preview
סוזוקי GSX1300R היאבוסהסוזוקי GSX1300R היאבוסה
שלושה דורות. אופנוע אחד. ואנחנו לגמרי בסדר עם זה
Preview
N-VAN (6 of 53)N-VAN (6 of 53)Preview
N-VAN (14 of 53)N-VAN (14 of 53)Preview
N-VAN (15 of 53)N-VAN (15 of 53)Preview
N-VAN (16 of 53)N-VAN (16 of 53)Preview
N-VAN (18 of 53)N-VAN (18 of 53)Preview
N-VAN (19 of 53)N-VAN (19 of 53)Preview
N-VAN (25 of 53)N-VAN (25 of 53)Preview
N-VAN (24 of 53)N-VAN (24 of 53)Preview
N-VAN (23 of 53)N-VAN (23 of 53)Preview
N-VAN (22 of 53)N-VAN (22 of 53)Preview
N-VAN (21 of 53)N-VAN (21 of 53)Preview
N-VAN (20 of 53)N-VAN (20 of 53)Preview
N-VAN (26 of 53)N-VAN (26 of 53)Preview
N-VAN (28 of 53)N-VAN (28 of 53)Preview
N-VAN (29 of 53)N-VAN (29 of 53)Preview
N-VAN (32 of 53)N-VAN (32 of 53)Preview
N-VAN (31 of 53)N-VAN (31 of 53)Preview
N-VAN (33 of 53)N-VAN (33 of 53)Preview
N-VAN (39 of 53)N-VAN (39 of 53)Preview
N-VAN (38 of 53)N-VAN (38 of 53)Preview
N-VAN (36 of 53)N-VAN (36 of 53)Preview
N-VAN (37 of 53)N-VAN (37 of 53)Preview
N-VAN (35 of 53)N-VAN (35 of 53)Preview
N-VAN (34 of 53)N-VAN (34 of 53)Preview
N-VAN (40 of 53)N-VAN (40 of 53)Preview
N-VAN (41 of 53)N-VAN (41 of 53)Preview
N-VAN (42 of 53)N-VAN (42 of 53)Preview
N-VAN (44 of 53)N-VAN (44 of 53)Preview
N-VAN (46 of 53)N-VAN (46 of 53)Preview
N-VAN (47 of 53)N-VAN (47 of 53)Preview
N-VAN (49 of 53)N-VAN (49 of 53)Preview
N-VAN (50 of 53)N-VAN (50 of 53)Preview
N-VAN (48 of 53)N-VAN (48 of 53)Preview
N-VAN (51 of 53)N-VAN (51 of 53)Preview
N-VAN (52 of 53)N-VAN (52 of 53)Preview

 


אבל רגע, למה אנחנו מתלהבים שאלת. אז ככה. זה היאבוסה חדש. עם גימור שנראה ברמה גבוהה מאוד, עם מערכות עזר מתקדמות לרכיבה, עם מכלולים שלוטשו, בלמים שגדלו ועוד. יש שוב היאבוסה חדש מהחברה. נכון הוא קצת חנוק, אבל נחליף אגזוזים, נעשה תוכנה ונשחרר אותו מאלו. נכון שהשינויים בבתי המצערת ובסעפות היניקה מעדיפים תפוקה בסל”ד נמוך ובינוני על הספק אבסולוטי. נטפל גם בזה. העיקר שההיאבוסה חזר.

סוזוקי GSX1300R היאבוסה
שלושה דורות. אופנוע אחד. ואנחנו לגמרי בסדר עם זה

 

חוץ מגלריית התמונות המלאה והמשובחת שסוזוקי שלחו עם המידע החדש, אנחנו מביאים בפניכם גם את ווידאו ההשקה הרשמי שלו, 22 דקות של מידע וצילומים באור רך של ההאיבוסה החדש (וגם כמה של הדורות הקודמים). צפייה מהנה.

סוזוקי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

קאמבק היברידי: הונדה פרלוד חוזרת בפרשנות מודרנית

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד