חברת לובינסקי משיקה בישראל את פיג’ו 2008 החדש. ה-2008 משתמש בפלטפורמת ה-CMP החדשה של קבוצת PSA וישווק כאן כרגע עם שתי יחידות הנעה, בנזין ודיזל בשילוב תיבה בעלת 8 יחסי-העברה. הגרסה החשמלית של פיג’ו 2008 תגיע לישראל בחצי השני של שנת 2020.
מנוע הבנזין, 1.2 טורבו המוכר, מציע 130 כ”ס ומאיץ את גרסה זו מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 9.1 ש’ בדרך ל-198 קמ”ש מירביים. גרסת הטורבו-דיזל מפיקה 130 כ”ס )והנתונים מדברים על תאוצה ל-100 קמ”ש תוך 9.3 ש’ ומהירות מרבית של 193 קמ”ש, זאת לצד לצריכת דלק לא פחות ממעולה
פיג’ו 2008 החדש מוצע בשתי רמות אבזור. רמת הכניסה, ‘אקטיב’ מציעה בין השאר מערכת בלימת חירום אקטיבית, מערכת תיקון סטייה מנתיב הכוללת התרעת סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורי תנועה והמלצה לשינוי המהירות בבקרת השיוט, התרעת סכנת התנגשות מלפנים, התרעת ערנות ומצלמת חניה אחורית 180 מעלות. רמת האבזור ‘פרימיום’ מוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה ובלימה בזיהוי רכב דו-גלגלי ועוד.
המחירים מתחילים ב- 128,000 שקלים לדגם הבנזין ברמת גימור ‘אקטיב’ ומגיע עד ל-135,000 שקלים למנוע הבנזין עם רמת גימור ‘פרימיום’. בלובינסקי משיקים, בהתאם למצב, תהליך מכירה דיגיטלי מלא שלא דורש הגעה לאולם התצוגה. במסגרת ההשקה האמורה מוצעת גם הנחה של 5,000 שקלים.