אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
ראשי » מבחני דרכים » סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת

הקופרה התחדשה קצת לכבוד שנת הדגם הנוכחית. זו עדיין אותה חבילה מוכרת, כך שזה הולך להיות קצר...

אריאל אלסיבוני 25/07/2019 צלם: יולי קיסליוב

אני לא הולך לבזבז לך את הזמן עם תיאורי נהיגה, תחושות מהעיר או רשימת אבזור אינסופית. סיאט לאון קופרה קופר מרגישה, במקומות שחשובים לי ולך, אותו הדבר כמו הגרסה הקודמת. כך שהמבחן הזה, הוא יותר רשימת עדכון קצרה במקום חזרה שוב ושוב על המוכר והידוע.

כי מה כבר אפשר לכתוב על סיאט לאון קופרה. אנחנו מכירים את המכונית הזו מכל הכיוונים וההבדלים בגרסה הזו קיימים אך מעטים מאוד. התחושות כאן לא שונות משמעותית. מי שקרא את כתבת ההשקה, או המבחן המקומי, כבר יודע בדיוק מה הסיפור כאן. כל ק”מ שעבר הרגיש מוכר מאוד. אין כאן חדש. כמעט. מבחינתה של הקופרה, לאור האהדה שהיא מקבלת אצל העם היושב בציון, זו בשורה טובה למדי.

סיאט לאון קופרה קופר (נחושת) העדכנית נוחתת כאן עם שינויי אבזור ברורים כמו הקוקפיט הדיגיטלי הנהדר שמשלים את תא הנוסעים המוכר עם ריפוד אלקנטרה מרשים. יש גם עדכון משמעותי בכל הקשור לאבזור הבטיחות עם מפרט מלא ומקורי כולל בקרת שיוט אדפטיבית. ויש גם מערכת Beats עמוסת רמקולים וסאב.

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
שינויים קלים – אותה תוצאה

מהבחינה המכאנית הבשורה העיקרית נחה לצד המנוע, עם תיבה כפולת-מצמדים שמציעה כעת 7 יחסי-העברה במקום 6 בשנה שעברה. השיוט קצת יותר נינוח אך מי שציפה לשיפור בביצועים נוכח ריבוי יחסי-העברה, ייגלה שנתון התאוצה טיפס ל-6 ש’ (לעומת 5.7 ש’) תקן WLTP החדש וכו’. בפועל הביצועים היו ונשארו מצויינים וקלים להשגה. גם אותה השהיה של מנוע מוגדש ותיבה רבת הילוכים נמצאת כאן. השיוט מרגיש נינוח יותר, אולי בגלל ההילוך ה-7 שמשאיר את המנוע על 1,800 סל”ד רגועים ב-100 קמ”ש.


מכל שאר הבחינות זו מרגישה בדיוק אותה סיאט לאון קופרה. עם ביצועים מרשימים וקלים להשגה. המנוע דוחף יפה וחזק מ-3,000 סל”ד ולא נרגע עד לקו האדום ב-6,500 סל”ד. הכנס את בקרת הזינוק לפעולה ותגלה שצריך אספלט איכותי בשבילה. הצמיגים הקדמיים לא תמיד מתמודדים איתו בהילוכים ראשון-שני על אספלט עירוני. עם אותה יכולת זמינה לשטח פיתולים בקצב מהיר, בלי שום דרמה. אולי אפשר להרגיש טיפה יותר משחקיות בשלדה, ממש קצת. ברגעים השפויים יותר זו אותה חבילה שימושית, עם תא נוסעים איכותי, נוחות הגיונית ומספיק מרווח למשפחה ולקניות.

סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
לוח השעונים הדיגיטלי החדש בהחלט מוסיף כאן

 

התלונות נשארו אותן תלונות גם כן. לא מספיק מערבת, לא מספיק מרגשת, לא מספיק מחוברת. במצב קומפורט המתלים מציעה שיכוך מפתיע, מצב קופרה לעומת זאת, יתאים יותר לכבישים אירופאים. במצב קופרה גם הדוושה הופכת לעצבנית יותר, מדי. וההגה מקבל יותר משקל אבל מאבד משהו מהטבעיות שלו. התוצאה הסופית וורסטלית, בדיוק כמו שהייתה. ואולי הבשורה העיקרית היום, היא חבילת “פרפורמנס” שמביאה אתה בין השאר בלמים של ברמבו. או אולי חבילת “קרבון” שעוטפת את הרכב בתוספות שלא היו כאן קודם.

סיאט לאון קופרה אתה יודע. בחיבור של היתרונות המוכרים, והחסרונות המוכרים גם כן, בתוספת האבזור המשמעותית, מקבלים את אותה תוצאה. אותה חבילה שהופכת את סיאט לאון קופרה למכונית הספורטיבית הכי נמכרת במחוזותינו. לא הכי קיצונית מכאן, לא הכי זולה משם. פשוט חבילה של ביצועים, שימושיות ומחיר שעושה הגיון לקהל הישראלי. אותה הגברת עם שינוי קל לאדרת.

נתונים: 1,984 סמ”ק, 290 כ”ס מ-5,400 סל”ד, 35.7 קג”מ מ-1,950 סל”ד, 311, 1,431 ק”ג, 8.2 ק”מ/ל’, מחיר: 230,900 שקלים

WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(1)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(1)Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(2)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52(2)Preview
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברתסיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
שינויים קלים - אותה תוצאה
Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.52Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(1)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(1)Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(2)WhatsApp Image 2019-05-05 at 17.45.53(2)Preview
סיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברתסיאט לאון קופרה (קופר) במבחן: אותה הגברת
לוח השעונים הדיגיטלי החדש בהחלט מוסיף כאן
Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.15.21WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.15.21Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.18.23WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.18.23Preview
WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.21.56WhatsApp Image 2019-05-05 at 18.21.56Preview
,

סיאט סיאט לאון קופרה קופרה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

עם סיוע היברידי: אופל מוקה המחודשת בישראל

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

675NK בישראל: חבילת הטריפל של CF מוטו

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

אאודי Q5 החדשה גם בפלאג-אין

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

1000 כ”ס של דריפטים על פס הייצור של ב.מ.וו

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

בחזרה לחיים: אלפא רומיאו תמשיך לייצר את הג’וליה עד 2027

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

נוסטלגיה חשמלית: רנו 5 E-Tech הושקה בישראל

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

לקראת 2026: קאוואסאקי KLE500 חוזר

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

פחות נפח, פחות משקל: דוקאטי חושפת את מונסטר חדש ל-2026

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שלישיית הבוקסרים החדשה של ב.מ.וו נחתה בישראל

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

שכפול גנטי: טויוטה חושפת רשמי את הבייבי לנד קרוזר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

סטארק מציגה את הסופרמוטו החזק ביותר

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

פרארי SC40: מציגה מחווה חד-פעמית והיברידית ל-F40

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

החשמל יורד לעם? דיפאל S05 הושק בישראל

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

טויוטה פרואייס מקס (מבחן דרכים): סידור עבודה

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

אדוונצ’ר קרבי בקטנה: ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד