אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת
ראשי » חדשות » ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת
ג'נסיס G70

ג’נסיס G70 – שמה את סדרה 3 על הכוונת

מותג היוקרה מבית יונדאי הציג את המתחרה שלו לסדרה 3, מרצדס C קלאס ואחרות. וזו רק ההתחלה

בן חסון 17/09/2017

אחרי שכבר הפכה לחברה קבועה במועדון “חמש יצרניות הרכב הגדולות בעולם”, יונדאי החליטה שהגיעה הזמן לכבוש את הפסגה הבאה. בשנת 2015 היא עשתה מעשה “לקסוס” והשיקה מותג יוקרה עצמאי משלה, ג’נסיס. תחילה הוצגה מכונית פאר מרשימה (G90), לאחר מכן מכונית סלון (G80) וכעת היא פונה להשלים את היצע הסדאן שלה עם ג’נסיס G70.

ה-G70 מכוונת אל קטגוריית המשפחתיות הגדולות בפלח היוקרה, אחת מהקטגוריות התחרותיות ביותר בתחום. שלל המתחרות והמטען ההיסטורי שרבות מהן נושאות הופך את הקטגוריה לזירת קרב אמוציונלית. אז מה יונדאי צריכה לעשות כדי להכניס את ה-G70 למועדון?

ג'נסיס G70
ג’נסיס G70 תבסס את מעמדה של היצרנית בפלח היוקרה?

 

לסמן מטרה. אומרים שכדי להגיע רחוק כדאי לסמן מטרה רחוקה עוד יותר, ונראה שבג’נסיס מאמינים בדיוק בזה. אם תשאלו אותנו אנחנו מוכנים להשבע שג’נסיס סימנה מטרה על הגב של סדרה 3, אחת מהמתמודדות הכי מוערכות בקטגוריה. למה אנחנו חושבים ככה? קודם כל, קשה להתעלם מהדמיון החיצוני לבימר הקטנה (במיוחד מלפנים), גם המידות החיצוניות קרובות להפליא, סידור תא הנוסעים הנקי (ביחס למתחרות) וההצהרות על יכולת דינאמית מהטובות בקטגוריה כולם רומזים באופן ברור על המכונית ששימשה את המהנדסים כאמת המידה בתכנון ה-G70.


 

ג'נסיס G70
שחקנית חדשה בשכונה

 

דינאמית? יונדאי (סליחה, ג’נסיס) דינאמית זה ייצור די חדש. רק לפני רגע השיקה את i30N וכבר היא מצהירה שה-G70 תעמוד בראש קטגוריית הספורט-סדאן היוקרתיות מהבחינה הדינאמית? את זה עוד מוקדם לקבוע, אבל לפחות על הנייר היא מסמנת וי על כל הסעיפים – הנעה אחורית או כפולה כמתבקש ממכוניות בקטגוריה, מתלים מתכווננים כסטנדרט, דיפרנציאל מוגבל החלקה, היגוי וקטורי, הגה בעל יחס העברה משתנה ועוד.

מנועים. ג’נסיס G70 תוצע עם מנוע טורבו בנזין בנפח 2.0 ל’ המפיק 252 כ”ס ו-36 קג”מ. מעליו יוצע ה-3.3 ל’ המוגדש של היצרנית (V6) שמפיק כאן 370 כ”ס ו-52 קג”מ. בגרסה זו הביצועים נאים ביותר עם 4.7 שניות ל-100 קמ”ש ו-280 קמ”ש מרביים. יש גם דיזל בשביל אירופה (2.2 ל’, 202 כ”ס, 45 קג”מ) וכבר עכשיו רצות שמועות על גרסה היברידית שתוצג בעתיד.

ג'נסיס G70
ג’נסיס מצהירה על יכולת דינאמית גבוהה

 

בטיחות ונוחות. בהתאם לצו השעה ג’נסיס מצהירה על שלל מערכות בטיחות פסיביות ואקטיביות שיוצעו עם G70 – בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, מכסה מנוע אקטיבי, 9 כריות אוויר ועוד. גם צד הנוחות לא נזנח כשבראש ניתן למנות מערכת אוטומטית לקביעת תנוחת נהיגה אופטימלית לנהג (כוונון אוטומטי של המושב, הגה, מראות ותצוגה עילית).

ג'נסיס G70
אפילו תנוחת נהיגה היא תמצא לך

 

תכניות לעתיד. מאז הושק המותג בשנת 2015 ג’נסיס מכרה למעלה מ-150,000 מכוניות, הישג מכובד בהתחשב בכך שמדובר בשתי מכוניות יקרות (G80 בקטגוריית הסלון, G90 בפאר) למותג צעיר ולא מוכר. עד שנת 2021 המותג עתיד להציג עוד שלושה כלי רכב, מתוכם לפחות רכב פנאי אחד. בג’נסיס אומרים שהם כאן כדי להישאר והם מתכוונים להתברג לקצה העליון של יצרניות היוקרה. אם לשפוט ע”פ הצהרות קודמות של הקונצרן הזה – אנחנו מאמינים להם.

ג'נסיס G70
קיימת גרסת “ספורט” בעלת מתלים בכיול אחר, חישוקים שונים ועוד אולי בעתיד נראה גם מתחרה ל-M3?

ג'נסיס ג'נסיס G70 יונדאי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד