איך הוא נראה. דומה, אבל קצת שונה. אין פה מהפיכות של ממש, אבל ניסאן קשקאי המחודש זכה לפגושים, סבכה ויחידות תאורה חדשים – כל אלה מעניקים לו מראה מעט יותר מחודד ועדכני משל הדגם היוצא.
בפנים. גם בתא הנוסעים השינויים קלים והדבר הבולט לעין הוא גלגל הגה חדש. בניסאן טוענים בנוסף לאיכות חומרים ובידוד רעשים טובים מבעבר וגם לאבזור עשיר יותר מבעבר.
מערכות בטיחות. הקשקאי מצויד במערכת בלימה אוטונומית ועמעום אורות דרך אוטומוטי, כמו גם מערכת התראה על סטייה מנתיב הנסיעה ושמירת מרחק מהרכב שמלפנים כסטנדרט. רמת הגימור הבכירה תוסיף התראה על רכב בשטחים מתים ועל תנועה חוצה בנסיעה לאחור.
מנועים. הקשקאי המחודש ימשיך עם המנועים המוכרים – 1.2 ל’ בנזין מוגדש (115 כ”ס) עם תיבה ידנית (6 היל’) או אוטומטית-רציפה ו-1.6 ל’ דיזל (130 כ”ס) מוגדש עם תיבה אוטומטית-רציפה.

רמות גימור ומחירים. ניסאן קשקאי ברמת גימור ‘אסנטה’ מוצע עם מנוע הבנזין ב-129,990 שקלים לידנית ו-143,990 שקלים לאוטומטית או עם מנוע הדיזל (153,990 שקלים). רשימת האבזור כוללת מערכת מולטימדיה עם מסך מגע, חיישני חניה מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, חיישני גשם ותאורה, חישוקים קלים בקוטר 17 אינץ’ ועוד.

רמת הגימור ‘אסנטה-טק’ מגיעה עם גרסת הבנזין האוטומטית (151,990 שקלים) או הדיזל (161,990 שקלים) ומוסיפה כניסה ויציאה ללא מפתח, מערך מצלמות היקפי, חישוקי 18 אינץ’, גג שמש פנורמי ועוד.
רמת הגימור הבכירה (‘טקנה’) מוצעת רק עם מנוע הבנזין והתיבה האוטומטית (159,990 שקלים) ומוסיפה פנסים עוקבי פניה, מערכת חניה אוטומטית, מושבי עור מחוממים עם כוונון חשמלי מלפנים, חישוקי 19 אינץ’ ועוד.