אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
ראשי » חדשות » 550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה
מופאר

550 כ”ס מהארגז: גם אתם יכולים לרכוש את המנוע של דודג’ צ’ארגר החדשה

חטיבת מופאר של סטלנטיס מציעה כעת למכירה לכל דורש את מנוע ההוריקאן כפול המגדשים של דודג' צ'ארג'ר החדשה במחיר התחלתי של 8,000 דולר

אופיר דואק 11/08/2024 צלם: יצרן

בניה ושחזור של מכוניות בארה”ב היא תעשיה בפני עצמה עם מאות סדנאות פעילות ואלפי מכוניות קלאסיות שחוזרות מידי שנה לכבישים עם מכלולים מודרניים. בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות אין שום בעיה חוקית להתקין מנוע חדש ומודרני היישר מהקופסה במכונית אספנות, או בכל פרויקט מוטורי שתבחרו. שלושת הגדולות מדטרויט לא מפספסות את ההזדמנות, ומציעות כבר במשך שנים אפשרות לרכוש מגוון מנועים באופן פרטי עם אחריות מלאה, מוכנים להתקנה או כבסיס לשיפורים עבור מכוניות אספנות כמו גם עבור מכוניות דראג.

אל מגוון האפשרויות העומדות בפנים הסדנאות וחובבי הרכב נכנס כעת גם מנוע ההוריקאן החדש של קבוצת סטלנטיס. מנוע השישה צילינדרים הטורי כפול המגדשים כבר זמין מזה שנתיים במספר דגמי ג’יפ ומניע בגרסאות הביצועים שלו את דודג’ צ’ארג’ר החדשה, כשהוא עתיד להגיע למגוון דגמים נוספים. כעת מופאר, שהיא חטיבת החלפים של דגמי דודג’, ג’יפ וקרייזלר מציעה את המנוע החדש למכירה גם עבור שוק הסדנאות.

אם בדגמי דודג’ יש ל”הוריקאן” משימה לא פשוטה להיכנס לנעלים הגדולות של מנועי ה”המי” האייקונים בתצורת V8, אז בשוק הסדנאות ושיפורים שבמשך עשרות שנים נאמן למנועי ה-V8 המשימה מסובכת אפילו יותר. כרגע מופאר מכוונת את מנוע ההוריקאן בעיקר עבור חובבי המרוצים ועבור סדנאות הבונות מכוניות למרוצי דראג, כשהיא רוצה להדגיש את הורסטיליות ופוטנציאל השיפורים של המנוע ביחס למנועי ה-V8 המוחלפים, וגם את העובדה שהוא קל יותר משמעותית. בתערוכת SEMA לפני שנתיים הציגה מופאר אבטיפוס לגרסה משופרת של המנוע עם הספק של כ-1,000 כ”ס.

דודג' צ'ארג'ר


מופאר תציע את מנוע ההוריקאן ללקוחות בשני מפרטים התואמים את אלו שבצ’ארג’ר החדשה. במפרט הבסיסי ישנם למנוע 420 כ”ס ו-64 קג”מ ב-2,500 סל”ד ואילו במפרט המשודרג ההספק עומד על 550 כ”ס עם מומנט של 73.4 קג”מ ב-3,500 סל”ד. כל ורסיה של המנוע ניתן לקבל בשתי תצורות בהתאם להגדרות הפרויקט של הרוכש. תצורת “בלוק ארוך” כוללת את רכיבי ראש המנוע, גלי הזיזים ומערכת התזמון. תצורת ה”בלוק קצר” היא בסיסית יותר ומתאימה למי שמתכננים שיפורים גם לרכיבים הפנימיים והיא כוללת בעיקר את הסיס המנוע, הבוכנות וגל הארכובה.

באופן מפתיע, דווקא תצורות ה”בלוק הארוך” שהן למעשה מנוע שלם זולות יותר והמחיר מתחיל מ-8,000 דולר לגרסת ה-420 כ”ס וקצת פחות מ-12 אלף דולר עבור גרסת ה-550 כ”ס. עבור הגרסאות הפתוחות תאלצו לשלם כ-2,500 דולרים יותר. בכל מקרה, אם אתם מודאגים, עדין ניתן לרכוש דרך מופאר מנועי המי V8 במגוון תצורת עם או בלי מגדש על. אם זה היה רלוונטי עבורנו בישראל, ועם כל הכבוד למנוע החדש ועתיר הטכנולוגיה, ברור לנו מה היינו בוחרים להזמין.

דודג' דודג' צ'ארג'ר הוריקאן מופאר סטלנטיס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד