1. דומה אבל שונה. פולריס RZR RS1 החדש הוא בעצם RZR אבל חד-מושבי, כזה שמציב את הנהג בדיוק במרכז הכלי. מעצם כך, הפולריס החדש יוצר קטגוריה משלו ללא מתחרה ישיר. חדי הזיכרון עשויים לזכור שזה אינו הכלי הראשון של פולריס בתצורה זו, אך הפעם מדובר בדבר האמיתי ולא בגרסת “ילדים”.
2. חלוקת משקל. פולריס טוענים שהמבנה החדש, בשילוב מערכת המתלים המתוחכמת לרבות יכולת הכיוונון שלהם, תורמים לביצועים אולטימטיביים ומביאים לחלוקת משקל אופטימלית. גם בלי אלו, עצם מיקום הנהג במרכז משפר את היכולת והשליטה בנעשה.
3. בואו ניתן להם להתחרות. פולריס בחרו בדרך מקורית במיוחד להשיק את הכלי, הם אספו את עשרים נהגי שטח מוכרים ושלחו אותם להתחרות בינהם. ככה זה נראה:
4. הספק? משקל! פולריס RZR RS1 שוקל רק 600 ק”ג ומונע על ידי 110 כ”ס. הוא גם לא נראה גדול במיוחד ובפולריס טוענים שהממדים שלו מאפשרים לתת גז על שבילים בהם רק אופנועים יכלו לעבור עד היום.
5. כסף. פולריס RZR RS1 נמכר בישראל ב-129,000 שקלים. לא זול. 20 הרוכשים הראשונים יוכלו להתנחם בהנחה של 10,000 שקלים. מי שמסתפק ברישוי אפור או למי שירכוש את הכלי עם רישוי אפור יידרש לשלם 99,000 שקלים.