אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
ראשי » דו-גלגלי » 5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש

ב.מ.וו משיקה היום את הסופרבייק החדש שלה בישראל. אלו 5 דברים שצריך לדעת עליו

אריאל אלסיבוני 25/07/2019

הדור העדכני של ב.מ.וו S1000RR מתחיל את דרכו בישראל היום. הסופרבייק הראשון של החברה בעידן המודרני, חוגג כבר עשור, כך שהגיע הזמן לשינוי רציני.

1. מנוע. אחת המטרות העיקריות של מהנדסי החברה בבואם לפתח את ב.מ.וו S1000RR, הייתה העלאת הספק משמעותית. לשם כך תכננו שם מנוע חדש בנפח 999 סמ”ק. המנוע החדש משתמש בתזמון שסתומים משתנה ומציג נתונים עדיפים. לא רק שהוא חזק יותר, עם 207 כ”ס, הוא גם קל יותר ביותר מ-5 ק”ג (אם מחשיבים גם את מערכת הפליטה החדשה).

2. משקל. עוד מטרה של צוות הפיתוח סבבה סביב הפחתת משקל משמעותית. המנוע החדש חסך כבר לא מעט, ומצטרפים אליו שלדה חדשה, זרוע אחורית מאלומיניום ומשקל שנחסך בחישוקים ובבלמים. סה”כ שוקל ב.מ.וו S1000RR “רטוב” 197 ק”ג. גרסת ה-M קלה אפילו יותר ועוצרת את מחט המשקל על 193.5 ק”ג.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
פחות ומשקל ויותר כוח. תמיד מתכון טוב

 


3. טכנולוגיה. חבילת עזרי הרכיבה שמגיעה כסטנדרט מגוונת ורחבה מאוד. יש כאן 7 מצבי רכיבה ואפשרות לכוון, בין השאר, את בקרת המשיכה, בקרת הווילי ואת עקומת המומנט של האופנוע לפי דרישה. כמובן שיש כאן ABS לפניה, בקרת זינוק, מגביל מהירות לרחבת הטיפול, קוויק-שיפטר ועוד. כל היכולת הזו נסמכת על יחידת מדידה אינרציאלית המודדת 6 צירים. גם מערכת המתלים חדשה לחלוטין ומוצעת גם גרסה סמי-אקטיבית חדשה בעלת תגובות מהירות יותר.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
עמוס אלקטרוניקה ואפשרויות התאמה

 

4. אבזור. ב.מ.וו משתמשת לראשונה בשם של חטיבת M לחלק מרמות הגימור. את השם הזה אפשר למצוא ברשימת התוספות הארוכה שמגיעה עם האופנוע הזה. קטלוג האביזרים כולל מושבים שונים, חלקי קרבון, מערכות פליטה ומגנים. לארץ מגיע ב.מ.וו S1000RR בשלוש רמות גימור. “פיור” שכוללת את כל האלקטרוניקה המוזכרת. רמת גימור “רייס” המוסיפה מתלים סמי-אקטיביים, מצבר קל וחישוקים קלים (אלומיניום). גרסת ה-“M” המוסיפה את צביעת הטריקולור המוכרת, חישוקי קרבון ומושב של M.

5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
פחות ומשקל ויותר כוח. תמיד מתכון טוב
Preview
P90327357_highRes_bmw-s-1000-rr-racingP90327357_highRes_bmw-s-1000-rr-racingPreview
P90337302_highRes_bmw-s-1000-rr-virtuaP90337302_highRes_bmw-s-1000-rr-virtuaPreview
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש
עמוס אלקטרוניקה ואפשרויות התאמה
Preview
P90327352_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327352_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
P90327349_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327349_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדש5 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו S1000RR החדשPreview
P90327342_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327342_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview
P90327339_highRes_the-new-bmw-s-1000-rP90327339_highRes_the-new-bmw-s-1000-rPreview

5. כסף. ב.מ.וו S1000RR “פיור” יימכר כאן ב-159,900 שקלים. מחירה של גרסת ה-“רייס” נקבע כאן על 179,900 שקלים. גרסת ה-“M” הקלה ביותר תימכר כאן ב-199,900 שקלים.

s1000rr ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד