אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
3 דברים שצריך לדעת על חטיבת N של יונדאי
ראשי » חדשות » 3 דברים שצריך לדעת על חטיבת N של יונדאי

3 דברים שצריך לדעת על חטיבת N של יונדאי

היצרן הקוריאני מכין את הצעד הבא שלו במהפך מיצרן אפרורי לנחשק

אריאל אלסיבוני 08/08/2016

1. הקוריאנים רצים חזק ומהר קדימה. מספיק להסתכל על ההתקדמות שלהם בעשור האחרון בכדי להבין היכן הם יהיו עוד עשר שנים. יונדאי מבינה שהיום לא מספיק לייצר מכונית יעילה, היא צריכה גם לרגש. בכדי לצקת תוכן מלהיב יותר למותג הזה מקימה יונדאי את חטיבה N. מה ש-M עשתה לב.מ.וו ו-AMG עשתה למרצדס, מקווים הקוריאנים ש-N תעשה ליונדאי.

מי שמטיל ספק ברצינות או במחויבות של החברה לתהליך, יכול להתסכל גם על פעילות החברה בראלי – עוד משהו שאמור לעורר את התדמית האפרורית של החברה. יש גם מי שיגידו שיונדאי מכוונת ישירות לפולקסוואגן (היצרן בגדול בעולם ברגעים אלו ומי שמהווה מודל מבחינת יונדאי). זה נראה שאיפה שיונדאי מכוונת למקומות בהם נמצאת היום פולקסוואגן והראלי זו רק דוגמה אחת.

 


2. מכונית N הראשונה תתבסס על ה-I30 הבאה ותתחרה בקומפקטיות חמות כמו גולף GTI (שוב פולקסוואגן?). אין כרגע שום נתונים, אבל צילומי ריגול וליחשושים לא חסר. אז ככל הנראה ה-I30 N תקבל מנוע שני ליטרים עם כ-260 כ”ס, תיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה והנעה קדמית. זה הזמן אולי לספר שראש חטיבת N הוא אלכס בירמן, לשעבר מהנדס ראשי בחטיבת M של ב.מ.וו והוא הצהיר כמה פעמים שזאת עומדת להיות מכונית מהנה מאוד לנהיגה.

 

3. אבל זה לא נגמר כאן, יונדאי הציגה כבר כמה פעמים את מכונית העל העתידית שלה ה-N2025. לא נתנה הצהרה מפורשת שיונדאי תיכנס לתחום מכוניות העל, לטענת החברה זו רק מכונית קונספט שמציגה איך עשוי להיראות תחום מכוניות העל בעתיד. אבל יש לי הרגשה שיש כאן יותר מזה. ל-N הזו יש 872 כ”ס מארבעה מנועים חשמליים וזה כבר לא נראה כאילו יונדאי מכוונת ל-GT אלא לכיוון נכס אחר של החברה מוולפסבורג – מי אמר בוגאטי.

N 2025 Vision Gran Turismo Concept
N 2025 Vision Gran Turismo Concept

יונדאי יונדאי N
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד