1. הקוריאנים רצים חזק ומהר קדימה. מספיק להסתכל על ההתקדמות שלהם בעשור האחרון בכדי להבין היכן הם יהיו עוד עשר שנים. יונדאי מבינה שהיום לא מספיק לייצר מכונית יעילה, היא צריכה גם לרגש. בכדי לצקת תוכן מלהיב יותר למותג הזה מקימה יונדאי את חטיבה N. מה ש-M עשתה לב.מ.וו ו-AMG עשתה למרצדס, מקווים הקוריאנים ש-N תעשה ליונדאי.
מי שמטיל ספק ברצינות או במחויבות של החברה לתהליך, יכול להתסכל גם על פעילות החברה בראלי – עוד משהו שאמור לעורר את התדמית האפרורית של החברה. יש גם מי שיגידו שיונדאי מכוונת ישירות לפולקסוואגן (היצרן בגדול בעולם ברגעים אלו ומי שמהווה מודל מבחינת יונדאי). זה נראה שאיפה שיונדאי מכוונת למקומות בהם נמצאת היום פולקסוואגן והראלי זו רק דוגמה אחת.
2. מכונית N הראשונה תתבסס על ה-I30 הבאה ותתחרה בקומפקטיות חמות כמו גולף GTI (שוב פולקסוואגן?). אין כרגע שום נתונים, אבל צילומי ריגול וליחשושים לא חסר. אז ככל הנראה ה-I30 N תקבל מנוע שני ליטרים עם כ-260 כ”ס, תיבת הילוכים בעלת שישה יחסי העברה והנעה קדמית. זה הזמן אולי לספר שראש חטיבת N הוא אלכס בירמן, לשעבר מהנדס ראשי בחטיבת M של ב.מ.וו והוא הצהיר כמה פעמים שזאת עומדת להיות מכונית מהנה מאוד לנהיגה.
3. אבל זה לא נגמר כאן, יונדאי הציגה כבר כמה פעמים את מכונית העל העתידית שלה ה-N2025. לא נתנה הצהרה מפורשת שיונדאי תיכנס לתחום מכוניות העל, לטענת החברה זו רק מכונית קונספט שמציגה איך עשוי להיראות תחום מכוניות העל בעתיד. אבל יש לי הרגשה שיש כאן יותר מזה. ל-N הזו יש 872 כ”ס מארבעה מנועים חשמליים וזה כבר לא נראה כאילו יונדאי מכוונת ל-GT אלא לכיוון נכס אחר של החברה מוולפסבורג – מי אמר בוגאטי.
