אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון
CF מוטו 450MT

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר קרבי למוגבלי רשיון

CF מוטו מציגה בתערוכת מילאנו אופנוע אדוונצ'ר חדש בעל מראה קרבי על בסיס מנוע הטווין המקבילי בנפח 450

אופיר דואק 12/11/2023 צלם: יצרן

קצב ההצגת הדגמים המסחרר של CF מוטו לא נעצר גם בתערוכת מילאנו. לצד שני דגמי קונספט מעניינים (עליהם נרחיב בנפרד) הביאה CF מוטו לתערוכת דגם חדש במשפחת אופנוע האדוונצ’ר שלה המכונה MT. כבר כיום כוללת המשפחה דגמים בנפחים של 650, 700 ו-800 סמ”ק שנוטים יותר לכיוון הכביש, כאשר לדגם ה-800 ישנן גם גרסאות מעט ממוקדות יותר בשטח.

האח החדש במשפחת ה-MT של החברה הוא 450MT, כאשר בניגוד למה שהיה מצופה הוא לא ממש הולך בכיוון של אחיו הגדולים מצד אחד ומצד שני לא ממש מנסה להיות אדוונצ’ר תקציב כמו כמה מאחיו למוצא. CF מוטו 450MT הוא אדוונצ’ר בעל אוריינטציית שטח כאשר הוא מצויד בחישוקי שפיצים, חישוק קדמי בקוטר 21 אינץ’ וצמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי.

העיצוב הוא סטייל ימאהה טנרה 700, עם מיכל דלק צר, מושב שטוח למדי וחזית חרגולית בעלת צמד יחידות תאורה המוצבות זו מעל זו, משקף גבוה ופלסטיקת צד רזה. יהיה ניתן לקבל את ה-MT החדש עם כנף קדמית צמודה לגלגל או בגרסה קרבית יותר עם כנף גבוה יותר, מיגוני גוף היקפיים וצביעת תכלת-לבן ייחודית לגרסה זו.


האדוונצ’ר החדש עושה שימוש במנוע הטווין המקבילי בנפח 449 סמ”ק שהוצג לפני מספר חודשים לראשונה ב-450SR הספורטיבי. מדובר במנוע בעל מבנה לא שגרתי עבור מנועים קטני נפח, עם מהלך בוכנה קצר של 55.2 מ”מ וקדח של 72 מ”מ לצד פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות שנועדו לדמות אופי פעול של מנוע וי-טווין. עם זאת, כדי להעניק אופי ידידותי יותר המתאים לשימוש באופנוע אדוונצ’ר נעשו שינויים שמיתנו במעט את ההספק המרבי העומד על 43.5 כ”ס ב-8,500 סל”ד (לעומת 47 כ”ס ב-9,500 סל”ד ב-SR). נתון המומנט לעומת זאת עלה בחצי קג”מ ל-4.5 קג”מ בסך הכל המתקבלים ב-6,250 סל”ד.

CF מוטו 450MT

המתלים הם מתוצרת קאייבה ובעלי מהלך נדיב של 200 מ”מ מלפנים מאחור. מלפנים ישנו מזלג קדמי הפוך ומוזהב בקוטר 41 מ”מ עם אפשרות לכיוון שיכוך כיווץ והחזרה. מאחור הבולם מאפשר גם כיוון של עומס הקפיץ. מהלך המתלים הארוך מאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ כאשר גובה המושב עומד על 820 מ”מ עם אפשרות הנמכה של 20 מ”מ. מערכת הבלימה היא מתוצרת J.Juan עם דיסק בודד בקוטר 320 מ”מ מלפנים וקאליפר בעל 4 בוכנות ודיסק בקוטר 240 מ”מ מאחור.

מסך TFT בגודל 5 אינץ’ מהווה את לוח המחוונים, ישנה מערכת ABS עם אפשרות ניתוק הפעולה על הגלגל האחורי וגם מערכת בקרת משיכה עם מספר מצבי התערבות, שתיהן מתוצרת בוש. כל החבילה הזו שוקלת 175 ק”ג ללא דלק וכרגע הנעלם הגדול הוא המחיר והאם יהיה ל-450MT יתרון משמעותי מול ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר.

450MT CF מוטו 450MT CF-מוטו אופנוע אדוונצ'ר תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד