אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: קטנוע אדוונצ’ר נוסף לקימקו
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: קטנוע אדוונצ’ר נוסף לקימקו
קימקו CV-L6

תערוכת מילאנו: קטנוע אדוונצ’ר נוסף לקימקו

קימקו מציגה במילאנו קטנוע אדוונצ'ר שני בלין הדגמים של החברה על בסיס המנוע של AK550 ומפרט תיורי המתאים לרוכבים למרחקים ארוכים

אופיר דואק 13/11/2023 צלם: יצרן

בין שלל האופנועים המעניינים והחושבים שהוצגו בתערוכת מילאנו היו גם כמה קטנועים מעניינים ולא שגרתיים. אחד מהם, בעל פוטנציאל מכירות גדול גם אצלנו, הוצג בדוכן של קימקו ונקרא CV-L6.
מדובר בקטנוע בסגנון האדוונצ’ר, אופנה שזלגה בשנים האחרונות גם לעולם הקטנועים כאשר לקימקו עצמה כבר ישנו את ה-DTX360 שהוצג לפני כשנתיים.

הדגם החדש שהציגה קימקו מכוון גבוה יותר ועושה שימשו במנוע הטווין המקבילי בנפח 550 המשמש גם את AK550 הספורטיבי. המשמעות היא הספק של 51 כ”ס בגרסה הרגילה, כאשר צפויה להיות גם גרסה מוגבלת הספק המותאמת לדרגת הרישוי A1. קימקו CV-L6 משאיל מהאח הספורטיבי עוד כמה אלמנטים כמו מזלג קדמי הפוך, בולם אחורי אופקי, צמד דיסקים לבלימה מלפנים והינע סופי באמצעות רצועה חשופה. קימקו טרם פרסמה מפרט מלא של CV-6L, אך ממה שידוע המפרט יכלול אפשריות כיוונון לבולמים וקאליפרים רדיאלים מתוצרת ברמבו מלפנים.

העיצוב הוא שילוב בין קטנוע מנהלים עם נגיעות מעולם האדוונצ’ר. הכנף הקדמית של קימקו CV-L6 אמנם צמודה לגלגל הקדמי, אך מאליה יש מרחב גדול עד למסכת החזית הכוללת משקף גבוה מתכוונן. לקטנוע שדרה מרכזית גבוהה שנועדה גם לאפשר חלל אחסון גדול תחת המושב, כאשר רובה כמו הגחון מצופה בפלסטיקה שחורה וקשיחה כאשר המשטחים הצבועים נמצאים בחלקו העליון של המרכב.


המושב מדורג ופחות כורסאתי, הכידון המתכתי גבוה ומותקנים לצידו מגיני ידיים ומאחור ישנם סבל מחוזק וגדול ומנשאים למזוודות צד מקוריות מתוצרת GIVI. למרות ההסגנון האדוונצ’רי, לפחות בדגם שהוצג פרופיל הצמיגים הוא די סטנדרטי לנסיעה על הכביש עם מידות החישוקים אמורות להיות זהות לאלו שב-AK (15 אינץ’ מלפנים ומאחור). גם מיגונים היקפיים אינם בנמצא, אבל כן ישנו בניגוד ל-AK550 מסך צבעוני המשמש כלוח מחוונים ומציע תצוגות מידע מגוונות לצד קישוריות לטלפון הסלולרי.

CV-L6 קטנודוונצ'ר קטנוע אדוונצ'ר קימקו קימקו CV-L6 תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד