אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון
קימקו דאונטאון

תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון

קטנוע המנהלים המצליח של קימקו זכה למתיחת פנים לקראת 2024 עם עיצוב מחודש ושדרוגי אבזור

אופיר דואק 18/11/2023 צלם: יצרן

לצד קטנוע האדוונצ’ר החדש בעל העיצוב הלא שגרתי שהציגה קימקו במילאנו, חשפה החברה גם עדכון לאחד הקטנועים הפופולאריים שלה באירופה וגם בישראל. מדובר בדאונטאון שזכה למתיחת פנים משמעותית לקראת 2024, זאת לאחר שאת העדכון המשמעותי האחרון שלו שכלל בין היתר הוספת מערכת בקרת משיכה (בגרסת ה-350) קיבל לפני 4 שנים.

מתיחת הפנים התמקדה קודם כל בצד הויזואלי, כאשר בחזית ישנם פנסים עדכניים ומחודדים עם חתימת LED מודרנית, משקף נמוך וספורטיבי כשגם הכנף מעל הגלגל זכתה לעיצוב חדש ומינימליסטי יותר. קימקו דאונטאון קיבל גם מושב חדש בעיצוב יותר ספורטיבי ופחות כורסתי, מה שהביא גם לעיצוב מחודש לחיפויי הפלסטיק הצדדיים של הקטנוע, אליהם מצטרפים ידיות אחיזה חדשות למורכב ויחידת תאורה חדשה מאחור.

קימקו דאונטאון המחודש יוצע בגרסאות 125 ו-350 סמ”ק, כאשר נכון לעתה לא פורסם מפרט טכני מלא ולא ידוע על שינויים טכניים משמעותיים מלבד התאמתם לתקני זיהום האוויר העדכניים. בשתי הגרסאות לוח המחוונים המיושן הוחלף במסך TFT צבעוני בעל תצוגת מידע עשירה יותר כולל תצוגת לחץ האוויר בצמיגים. שדרוג בטיחותי נוסף הוא מערכת התרעה חדשה על בלימת חירום. רשימת האבזור שודרגה, כאשר מעתה מגיע הדאונטאון עם מפתח חכם כאשר בגרסת ה-350 ישנה מעתה גם בקרת שיוט כסטנדרט.


כמו בעבר, ימשיך הדאונטאון להתגלגל על שילוב של חישוקים בקוטר 14 אינץ’ מלפנים -13 אינץ’ מאחור. מערכת המתלים משלבת מזלג טלסקופי בעל מהלך של 110 מ”מ מלפנים וצמד בולמים בעלי מהלך של 100 מ”מ מאחור, מערכת ABS היא ציוד סטנדרטי לצד מערכת בקרת משיכה בגרסת ה-350.

דאון טאון דאונטאון דאונטאון 350 קימקו קימקו דאונטאון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

מבצע סוף שנה משולש בעופר אבניר

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

עופר אבני משיקה אתגר עבירות לאדוונצ’רים של CF מוטו

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

אקשן בחנוכה: ג’ימקנה לבני 14 במסלול בערד

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

סקייוול במבצע ליסינג פרטי

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

מערכות המולטימדיה לרוכב של Kukima בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

חשמל לשטח: אופנועי E-Ride Pro בישראל

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

עופר אבניר משיקה את דגמי וספה 310

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

סופה במדבר: נהיגה ראשונה בדגמי קאן אם מאבריק 2026

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

טויוטה אייגו X הייבריד (השקה עולמית): להציל את המיני

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

אופל פרונטרה (מבחן דרכים): על שימושיות ואופנתיות

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

מכונית הספורט עם V8 מתה? לא אם זה תלוי בטויוטה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

רנו 5 E-Tech (מבחן דרכים): מכונת זמן צהובה

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

חם בשטח: דגמי 2026 של קאן אם מאבריק בישראל

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

יותר טווח ויותר ביצועים: ליפמוטור C10 בגרסאות חדשות

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

BYD סיליון 7 במבחן ארוך טווח (וידאו): דיווח ראשון

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

קיה ספורטאז’ מתעדכן והגרסה ההיברידית חוזרת

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

זונטס מתרחבת עם שני דגמים נוספים

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

כתום בשטח: דגמי אנדורו 2026 של ק.ט.מ כבר כאן

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

מאזדה 3 טורבו (מבחן דרכים): להיוולד מחדש

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

נוסטלגיה ספורטיבית: אלפין A290 בישראל

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

ק.ט.מ 390 SMC-R במבחן: חמודי-בייק

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

הבשורה ההיברידית: BYD אטו 2 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

ב.מ.וו R12 GS במבחן: רטרו אדוונצ’ר

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד