אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון
ראשי » דו-גלגלי » תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון
קימקו דאונטאון

תערוכת מילאנו: מתיחת פנים לקימקו דאונטאון

קטנוע המנהלים המצליח של קימקו זכה למתיחת פנים לקראת 2024 עם עיצוב מחודש ושדרוגי אבזור

אופיר דואק 18/11/2023 צלם: יצרן

לצד קטנוע האדוונצ’ר החדש בעל העיצוב הלא שגרתי שהציגה קימקו במילאנו, חשפה החברה גם עדכון לאחד הקטנועים הפופולאריים שלה באירופה וגם בישראל. מדובר בדאונטאון שזכה למתיחת פנים משמעותית לקראת 2024, זאת לאחר שאת העדכון המשמעותי האחרון שלו שכלל בין היתר הוספת מערכת בקרת משיכה (בגרסת ה-350) קיבל לפני 4 שנים.

מתיחת הפנים התמקדה קודם כל בצד הויזואלי, כאשר בחזית ישנם פנסים עדכניים ומחודדים עם חתימת LED מודרנית, משקף נמוך וספורטיבי כשגם הכנף מעל הגלגל זכתה לעיצוב חדש ומינימליסטי יותר. קימקו דאונטאון קיבל גם מושב חדש בעיצוב יותר ספורטיבי ופחות כורסתי, מה שהביא גם לעיצוב מחודש לחיפויי הפלסטיק הצדדיים של הקטנוע, אליהם מצטרפים ידיות אחיזה חדשות למורכב ויחידת תאורה חדשה מאחור.

קימקו דאונטאון המחודש יוצע בגרסאות 125 ו-350 סמ”ק, כאשר נכון לעתה לא פורסם מפרט טכני מלא ולא ידוע על שינויים טכניים משמעותיים מלבד התאמתם לתקני זיהום האוויר העדכניים. בשתי הגרסאות לוח המחוונים המיושן הוחלף במסך TFT צבעוני בעל תצוגת מידע עשירה יותר כולל תצוגת לחץ האוויר בצמיגים. שדרוג בטיחותי נוסף הוא מערכת התרעה חדשה על בלימת חירום. רשימת האבזור שודרגה, כאשר מעתה מגיע הדאונטאון עם מפתח חכם כאשר בגרסת ה-350 ישנה מעתה גם בקרת שיוט כסטנדרט.


כמו בעבר, ימשיך הדאונטאון להתגלגל על שילוב של חישוקים בקוטר 14 אינץ’ מלפנים -13 אינץ’ מאחור. מערכת המתלים משלבת מזלג טלסקופי בעל מהלך של 110 מ”מ מלפנים וצמד בולמים בעלי מהלך של 100 מ”מ מאחור, מערכת ABS היא ציוד סטנדרטי לצד מערכת בקרת משיכה בגרסת ה-350.

דאון טאון דאונטאון דאונטאון 350 קימקו קימקו דאונטאון
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

מסירה את הכפפות: BYD סיליון 5 הוא הפלאג-אין הזול בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

טריפל ספורט: ימאהה R9 נחת בישראל

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

ההיצע מתרחב: אאודי A3 עכשיו גם בגרסת 2.0 ליטר טורבו

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

רעם צעיר: אפריליה טואנו 457 בישראל

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

מיצובישי אאוטלנדר 2025 (מבחן דרכים) – אריזה משפחתית

אאודי TT קופצת לעתיד

אאודי TT קופצת לעתיד

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

ספורט עממי: סוזוקי GSX-8R בישראל

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

אקשן על שש: קאן אם חושפת אאוטלנדר 6X6

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

כמעט VZ: קופרה פורמנטור בגרסת ביניים חדשה

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יותר מ-472 קמ”ש ב-BYD

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

יונדאי טוסון הייבריד (מבחן דרכים): עולה להתקפה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בחזרה ל-1988: המהנדס של מקלארן עושה מחווה לאירטון סנה

בעיית משקל

בעיית משקל

הסיפור של זונטס

הסיפור של זונטס

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

למבורגיני פנומנו: ה-V12 הכי חזק אי פעם של החברה

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

סוזוקי וי סטרום 1050DE: הכחול הגדול

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד