קימקו מרעננת בימים אלו את היצע הדגמים שלה בישראל, כשהיא מתחילה לשווק במקביל שלושה דגמים חדשים. שלושת הדגמים מתפרסים על מנעד רחב בטווח הנפחים והמחירים של דגמי החברה הטאיוואנית, הם אמורים לספק מענה בקטגוריות החשובות בשוק הקטנועים הישראלי: קטנועי העל הספורטיביים, קטנועי המנהלים בנפח 250 סמ”ק וקטנועי ה-125 סמ”ק העירוניים.
הבשורה העיקרית מבין שלושת הדגמים החדשים היא הגקסה החדשה של ה-AK הגדול והספורטיבי שנקרא מעתה AK 575. מנוע הטווין המקבילי צמח לנפח של 547 סמ”ק, כשהוא מותאם לתקינת יורו 5 פלוס כמובן ומציע הספק משודרג של 52.2 כ”ס (תהיה גם גרסה מוגבלת הספק למוגבלי רישיון). ה-AK 575 מגיע עם שני מצבי רכיבה, בקרת משיכה ומערכת ABS העובדת גם תחת הטיה. רמת האבזור השתדרגה כדי להתאם לכינוי “פרימיום” אותו הוא נושא, והיא כוללת בקרת שיוט, מפתח חכם, ידיות מחוממות ומשקף מתכוונן חשמלית. מחירו של קימקו AK 575 עומד על 77 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.
לצד ה-AK הספורטיבי נוחת גם ה-X טאון 250 ST שהוא מחליפו של הדאון טאון 250 הוותיק בקטגוריית ה-250 סמ”ק החשובה במיוחד בישראל. ה-ST מציג עיצוב מודרני עם חזית בעלת יחידות תאורה מחודדות, משקף קדמי גדול, רצפה שטוחה ומושב מדורג בגובה 77 מ”מ והוא מתגלגל על חישוקי 13 אינץ’ מלפנים ומאחור. ל-ST מנוע מקורר נוזל בנפח 246 סמ”ק מספק 20.4 כ”ס, מערכת המתלים כוללת מזלג קדמי טלסקופי מלפנים ובולם אחורי כפול מאחור עם 5 מצבי עומס קפיץ והוא מצויד במערכת ABS. מיכל הדלק הוא בנפח 10.5 ליטרים ומשקלו של הקטנוע עומד על 184 ק”ג כולל דלק. רשימתה אבזור כולל לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת לד בחזית ושקטע USB לטעינה. מחירו של קימקו X טאון 250 ST עומד על 30 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.
בגזרת קטנועי ה-125 סמ”ק הבשורה מגיע מכיוונו של האג’ליטי S. מדובר בשדרוג מקיף לאג’יליטי הוותיק והמוכר בעל חישוק ה-16 אינץ’ מלפנים. מלבד שינויי העיצוב שהעניקו לו מראה מודרני יותר קיבל האג’יליטי מנוע משופר, עדין בעל קירור אוויר אך עם הספק גבוה יותר העומד על 11.1 כ”ס. גם מערכת הבלימה המשולבת עברה עדכון. מחירו של קימקו אג’יליטי 125 S עומד על 15,480 שקלים כולל אגרות רישוי, מה שהופך אותו לאחד הדגמים הזולים בקטגוריית ה-125 סמ”ק.