אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים
ראשי » דו-גלגלי » שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים

שוב תעריפים עולים ושוב הרוכבים נלחמים

הממשלה הודיעה שוב על רפורמה בתעריפי הביטוח. לחלק מהאזרחים זו עשויה להיות הטבה קטנה במחיר הביטוח, לחלק פחות. באופן תמוה, שוב רוכבי הדו-גלגלי יהיו אלו שיספגו את ההתייקרות הגדולה מכולן.

אלון (סקניה) סקיאנו 07/08/2016

מאז שאנו זוכרים את עצמנו, מדינת ישראל מנסה להתנכל לרוכבים ובאופן הנוגד את האינטרסים של עצמה, היא מנסה לצמצמם את מספרם על הכביש. אופנועים מקלים על פקקי התנועה המתסכלים, על מצוקת החנייה העושקת, על זיהום האוויר המסריח.

אבל…
לאחרונה הודיעה הממשלה על התייקרות נוספת בתעריפי הביטוח של כל הרכב הדו-גלגליים. מסתבר כי חברות נהנות מרווחיות גבוהה מאד מתיק ביטוח החובה. רק לאחרונה “התגלו” 1.17 מיליארד ₪ “עודף” עקב גביית יתר. אך כמו תאגיד חזירי בחסות החוק (יש חובה בחוק לרכישת פוליסת בטוח), אותן חברות אינן מהססות להציג את הנתונים באופן מעוות על מנת לייקר תעריפים. כך הגיע תעריף התיק הביטוחי של רוכבי הדו-גלגלי לעלויות מופקעות. עלות פוליסת אופנוע ממוצעת עומדת על כ-6,000 ₪ בעבור כיסוי של שני אנשים (רוכב ונוסע). לעומת עלות פוליסה ממוצעת לרכב העומדת על כ- 1,200₪ בעבור כיסוי של חמישה אנשים (נהג וארבעה נוסעים).

תקלטו כמה מגוחך הנתון הזה – נוסע במכונית משלם 240 ₪ לביטוח שנתי בעוד רוכב אופנוע משלם 3,000 ₪? כן, פי 25 יותר!

מדובר הציבור הנפגעים הגדול ביותר, טוענים בחברות הביטוח.
כמו (להבדיל) לבקש מנאנסת לשלם על הטיפול הפסיכולוגי לו היא זקוקה בעיקבות האונס.
הרוכבים גם נפגעים יותר פיזית וגם צריכים להיענש על כך שפוגעים בהם.
אתם חושבים שמדובר באבסורד? עוד לא שמעתם כלום.
עכשיו חברות הביטוח מבקשות לייקר את תעריף הפוליסה לרוכבי דו-גלגלי בכ-20% נוספים.
וזאת על מנת להגדיל את הרווח מתיק ביטוח החובה המאד רווחי עבורם.
חזירות מסוג הבזוי ביותר.


div class="ad-placement">

אופנועים ביטוח
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד