אין לי שום ספק, שברולט קמארו ‘מגרש השדים’ של הנסי’ נולדה בגלל מכונית אחרת לגמרי’ הדודג’ דימון. הרבה רעש עושים בדודג’ סביב הדימון החדשה אותה יציגו בקרוב.
למי שלא בקיא בפרטים הדימון מכוונת ישר למסלול הדראג עם שידרוגים שאמורים לגרום לה לעבור את רבע המייל מהר יותר מכל דבר אחר שעומד באולמות התצוגה פחות או יותר. ככה שהנסי היו חייבים להציג תשובה הולמת.
הבסיס למגרש השדים היא גרסת ה-ZL1 הלא בדיוק חלשה של הקמארו. בהנסי מחליפים את מערך היניקה והפליטה של ה-V8 המקורי ובעיקר שמים מגדש-על גדול יותר. התוצאה? 1000 כ”ס ב-6,400 סל”ד ו-133.5 ב-4,400 סל”ד. אם אתה אחד שמחשיב שירות טוב מעל לכל, תשמח לשמוע שהנסי מעניקים שנתיים אחריות לשיפורים האלו.
אם אתה מאלו שאוהבים להאיץ מהר בקו ישר תתעניין יותר בפרט הבא: לפי הנסי התאוצה למאה אורכת “מתחת לשלוש שניות” והזינוק מעמידה לרבע מייל ייגמר ב-“פחות מעשר שניות”.

הנסי מציעים כמה חבילות יחד עם ההסבה הזו (שעלותה כ-50,000 דולר לפני עלות המכונית עצמה). אתה יכול לקבל את ‘מגרש השדים’ עם חבילת דראג שכוללת צמיגי דראג של ‘ניטו’, גל הינע משופר, מגבהה ועוד כמה כלים. אתה יכול לבחור גם בחבילת מסלול שמקבלת חישוקי 20 אינץ’ קלים וצמיגי פיילוט ספורט קאפ 2 של מישלין.
בהנסי מקניטים את הדימון ואומרים שהמכונית שלהם היא לא חיית דראג חד מימדית. לטענת הנסי ה-ZL1 מגרש השדים שלהם תרגיש בנוח בכביש במסלול וגם על רצועת הדראג. זה פייט שיהיה מעניין מאוד לראות איך יסתיים.