אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט קמארו – ‘מגרש השדים’
ראשי » חדשות » שברולט קמארו – ‘מגרש השדים’

שברולט קמארו – ‘מגרש השדים’

הנסי לא מחכים לדימון של דודג' ומציגים גרסה עם 1000 כ"ס לקמארו

אריאל אלסיבוני 06/04/2017

אין לי שום ספק, שברולט קמארו ‘מגרש השדים’ של הנסי’ נולדה בגלל מכונית אחרת לגמרי’ הדודג’ דימון. הרבה רעש עושים בדודג’ סביב הדימון החדשה אותה יציגו בקרוב.

למי שלא בקיא בפרטים הדימון מכוונת ישר למסלול הדראג עם שידרוגים שאמורים לגרום לה לעבור את רבע המייל מהר יותר מכל דבר אחר שעומד באולמות התצוגה פחות או יותר. ככה שהנסי היו חייבים להציג תשובה הולמת.

שברולט קמארו

 


הבסיס למגרש השדים היא גרסת ה-ZL1 הלא בדיוק חלשה של הקמארו. בהנסי מחליפים את מערך היניקה והפליטה של ה-V8 המקורי ובעיקר שמים מגדש-על גדול יותר. התוצאה? 1000 כ”ס ב-6,400 סל”ד ו-133.5 ב-4,400 סל”ד. אם אתה אחד שמחשיב שירות טוב מעל לכל, תשמח לשמוע שהנסי מעניקים שנתיים אחריות לשיפורים האלו.

שברולט קמארו

 

 

אם אתה מאלו שאוהבים להאיץ מהר בקו ישר תתעניין יותר בפרט הבא: לפי הנסי התאוצה למאה אורכת “מתחת לשלוש שניות” והזינוק מעמידה לרבע מייל ייגמר ב-“פחות מעשר שניות”.

camaro-8
שברולט קמארו

 

הנסי מציעים כמה חבילות יחד עם ההסבה הזו (שעלותה כ-50,000 דולר לפני עלות המכונית עצמה). אתה יכול לקבל את ‘מגרש השדים’ עם חבילת דראג שכוללת צמיגי דראג של ‘ניטו’, גל הינע משופר, מגבהה ועוד כמה כלים. אתה יכול לבחור גם בחבילת מסלול שמקבלת חישוקי 20 אינץ’ קלים וצמיגי פיילוט ספורט קאפ 2 של מישלין.

 

בהנסי מקניטים את הדימון ואומרים שהמכונית שלהם היא לא חיית דראג חד מימדית. לטענת הנסי ה-ZL1 מגרש השדים שלהם תרגיש בנוח בכביש במסלול וגם על רצועת הדראג. זה פייט שיהיה מעניין מאוד לראות איך יסתיים.

הנסי שברולט קאמרו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד