אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
שברולט קמארו בישראל – כל הפרטים
ראשי » חדשות » שברולט קמארו בישראל – כל הפרטים

שברולט קמארו בישראל – כל הפרטים

אחרי שנים של אולי וכמעט, הוצגה היום השברולט קאמרו בישראל

אריאל אלסיבוני 11/02/2016

הרבה מאוד שנים חיכה השוק המקומי למכונית השרירים הזו. ובאמת בתרבות המוטורית הישראלית הנוכחית, בה המגוון אדיר והרשות נתונה, היה חסר קצת צבע אמרקאי בין כל המכוניות שמיועדות למי שנכנס לאוטו בשביל לנהוג ולא בשביל להגיע.
באירוע רשמי שנערך היום, חשפה יבואנית שברולט המקומית, את היצע הדגמים המתחדש של שברולט (עם לא מעט הפתעות) והצהירה באופן חד משמעי, הקאמרו הגיעה סוף-סוף והיא כאן בשביל להישאר ולהוביל את תדמית המותג.

בסוף היא הגיעה
בסוף היא הגיעה

 

אז מה מגיע לארץ?
לארץ מגיעה, כרגע, רק גרסה אחת, עם מנוע V6 (לצערנו בלי גרסת V8 ולשמחתנו בלי גרסת 4 ציל’) המשודך לתיבה אוט’ והמון אבזור. אם זה התנעה מרחוק, בחירת גוון תאורת פנים, רמקולים של BOSE או מושבים מחוממים, מאווררים וחשמליים – אבזור לא חסר כאן. למעשה התוספת היחידה המוצעת בתשלום היא חישוקים בקוטר 20 אינץ’. המחיר נקבע על 330,000 שקלים.

קאמרו דור שישי – מה שצריך לדעת


על הנייר לא חסר כאן כוח. 3.6 ליטרים, הזרקה ישירה ותזמון שסתומים משתנה. המנוע הזה נותן 335 כ”ס ב-6,800 סל”ד ו-39.1 קג”מ ב-5300 סל”ד. כל זה עובר דרך תיבה בעלת שמונה יחסי העברה אל הגלגלים האחוריים. הקאמרו מאיצה מ-0 ל-60 מל”ש ב-5.1 שניות ולרבע מייל היא תגיע תוך 13.5 שניות.

4 ציל', V6 ו-V8. לישראל מגיעה גרסת הביניים
מנועי ה-4 ציל’, V6 ו-V8 של הקאמרו

 

אחד הדברים שהטרידו את שברולט בקאמרו החדשה הוא נושא קשיחות הגוף ומשקלו. לטענתם התנגדות הגוף לפיתול עלתה בכמעט 30 אחוזים והמשקל הכולל ירד ב-90 ק”ג בהשוואה לדור הקודם.

שימוש באלומיניום תרם לירידת המשקל
שימוש באלומיניום תרם לירידת המשקל

 

אפשר לציין את מתלי המקפרסון העשויים אלומיניום מלפנים ואת המחברים המחוררים של מתלה הרב זרועות מאחור – כל אלה מיועדים לחיסכון האמור במשקל (רק במתלים חסכו שברולט 12 ק”ג).

חלקים ממתלה שעבר דיאטה
חלקים ממתלה שעבר דיאטה

 

למרות השימוש ב’פלטפורמה אלפא’ (כמו בקאדילק ATS), שברולט מציינים שיותר מ-70 אחוז מהרכיבים בקאמרו בלעדיים לדגם ולא נמצאים בשום רכב אחר ש-GM מייצרת.

תא הנוסעים מרגיש מקורי וייחודי
תא הנוסעים מרגיש מקורי וייחודי

 

בשורה התחתונה, זו נראית כמו מכונית עם הרבה יכולת על הכביש. יש לה גם המון יכולת כשהיא עומדת בחניה – קשה מאוד להישאר אדיש אל המראה הזה. גם בתא הנוסעים עושה רושם שהקאמרו קפצה מדרגה. איך זה מרגיש? איך זה מתנהג? האם הירידה במשקל (והצמצום במימדים) מביאים עימם בשורה? את כל אלו נבדוק במבחן דרכים על כבישי ארצנו בקרוב.

שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרו
תא הנוסעים מרגיש מקורי וייחודי
Preview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרו
בסוף היא הגיעה
Preview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרו
4 ציל', V6 ו-V8. לישראל מגיעה גרסת הביניים
Preview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרוPreview
שברולט קאמרושברולט קאמרו
שימוש באלומיניום תרם לירידת המשקל
Preview
שברולט קאמרושברולט קאמרו
חלקים ממתלה שעבר דיאטה
Preview

קמארו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד