מדרגות הביטוח של השוק הישראלי מפלות לרעה קטנועים בנפח גדול מ-300 סמ”ק. את מדינת ישראל לא מעניין השכל הישר, תקנות אירופאיות כאלו או אחרות, או העובדה שקטגורית ה-250 גוססת בעולם, ככה זה אצלנו.
הקימקו דאונטאון 250 סמ”ק מגיע בכדי לתת תשובה לאנומליה הזו. זה דגם שלא תראו בשום מקום אחר בעולם, והוא פותח על ידי קימקו לבקשת היבואן הישראלי. תהליך הפיתוח ארך כשנה וחצי ותוצרו הושק ביום חמישי באחרון בתל אביב.
הדאונטאון 250 זהה למעשה לאחיו ה-350 בכל למעט המנוע. זהו מנוע מסדרת G5 העדכנית ומוזרקת הדלק של קימקו וההספק עומד על 23 כ”ס. כמו אחיו הגדול גם ה-250 ישווק כאן עם ABS כסטנדרט. הדאונטאון יימכר אצלנו במחיר של 29,700 שקלים והוא צפוי להכניס קצת עניין בשוק ה-250 הגדול והחשוב, אך נטול החידושים שלנו.