אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)
ראשי » חדשות » רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)

רבותי, לנצ’יה חוזרת! (בערך)

הודעה רשמית לעיתונות מאשרת את התוכנית להבראת המותג האהוב, למה לצפות?

אריאל אלסיבוני 05/04/2021

אין הרבה הודעות לעיתונות שהקפיצו אותי ככה. לנצ’יה מתכוונת להתעורר מבשר המייל ויש צוות חדש שאמור להצעיד אותה לפנים.

לנצ’יה? חדשה? קדימה? לא צריך הרבה בכדי להעיר אותנו, האיטלופילים הרדומים. הראש עדיין זוכר את הפוסטר של מיקי ביאזיון באינגטגרלה שלו בחדר שבו גדלתי. “קמפיונה דל מונדו” מילים באיטלקית שהבנתי עוד לפני ששלטתי בעברית לגמרי.

אני לא צריך לספר לך מה לנצ’יה עושה לי, כי קרוב לוודאי שהיא עושה עבורך את אותו הדבר. מי שגדל בשנות השמונים נחשף ליצרן הזה בזכות עולם הראלי. מי שהמשיך לחפור גילה עוד מכוניות מופלאות, על מסלולי הראלי, הסיבולת והגרנד-פרי. חפירה בעבר, הייתה הכרחית למי שאהב את לנצ’יה, כי הזוהר שאליו נחשפנו, נבע מהלהבה האחרונה של המותג המפואר הזה.

בתמונה הראשית הדמיה שלא תתמש של סבסטיאנו צ’רצ’ה
בתמונה הזו: שם זה נעצר, בואו נראה איפה זה ימשיך

 


ועכשיו נוחת כאן המייל הזה. מישהו החליט לעשות סדר בשלל המותגים שתחת סטלנטיס – החיבור בין FCA ל-PSA. במהלך הסדר הזה, החליטו להעיר את לנצ’יה. זו שמוכרת כעת רק מכוניות קטנות באיטליה פחות או יותר. למישהו עשה הגיון להעיר אותה ולתת לה חיים חדשים.

במייל מפורטים עכשיו אנשי הצוות שאמורים להדליק את הנשמה שדעכה. המנכ”ל החדש, לוקה נפוליטנו, מצוטט בהודעה הנרגשת: “חיפשנו צוות של מקצוענים בכדי לבנות את עתיד המותג לנצ’יה, ולמנף את הפוטנציאל האדיר של תשוקה, מחוייבות וחזון”.

אוקיי, ההתלהבות בשיאה כרגע. ותנו לדמיון שלכם לרוץ באופן חופשי: מגלגול מודרני ל-ECV2 ועד לתחיית הסטראטוס. בדמיון אפשר לעשות הכול.

הצוות החדש ליד שתי דוגמאות אילמות למקומו הטבעי של המותג הזה מחד ולאן הוא התדרדר מאידך

 

אבל לא במציאות. בחינה זריזה של קורות החיים של האדון נפוליטנו ושאר צוות הניהול שאסף מסביבו מגלה דבר צפוי למדי. רובם הם אנשי שיווק, בוגרי תארים בניהול, מומחי מכירות וכו’. עושה רושם שאף אחד מהם הוא לא האיש שיכול לצקת תוכן הנדסי לתוך המותג הריק הזה. חלק מהם הגיעו מחטיבות אחרות ב-FCA כאלו שיודעות להעיר סמלים ישנים. אבל זה לא מספיק, זה לא מה שאנחנו רוצים.

אבל לא אבדה תקוותנו. לא צריך להיות גאון גדול בכדי להבין שלנצ’יה, שאמורה לקבל תקציבים להתעוררות המוזכרת, תצטרך להשתמש בחלקים שקיימים עם המדפים של סטלנטיס. וברור שכל חברה צריכה לייצר מכוניות לחם וחמאה. אבל גם בשביל למכור לחם וחמאה, צריכים רכבים שיובילו את המותג קדימה. שיעוררו את הדמיון.

עם הרצון, והאנשים הנכונים, לנצ’יה יכולה להמציא את עצמה מחדש, גם בתוך המגבלות של סטלנטיס. האם זה ייקרה, המוח אומר שלא, אבל הנפש רוצה להאמין. שרוח חדשה תצית מחדש את הנשמה של לנצ’יה ותגרום לנו ללכת זקופים שוב.

לנצ'יה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד