אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל
ראשי » גריד » לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל
ק.ט.מ 390 אנדרו R

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

ק.ט.מ מתחילה לשווק בישראל דגם נוסף במשפחת ה-390 המתחדשת, כשהפעם מגיע תורו של האנדורו R שהוא דו"ש קרבי בפרשנות מודרנית

אופיר דואק 12/10/2025 צלם: יצרן

בטרם החלה לפרוח אופנת אופנועי האדוונצ’ר, סיפקו אופנועי הדו”ש כמו ימאהה XT וסוזוקי DR את המענה עבור מי שחיפש אופנוע עם יכולת שטח אך עם יכולת התניידות יום-יומית סבירה גם על האספלט. אופנועי הדו”ש נעלמו מהזירה האירופאית כמעט לחלוטין (אם כי בארה”ב הם ממשיכים לפרוח), אך כעת כנראה מתחיל הקאמבק שלהם לזירה כשמי שדוחפת אותו היא ק.ט.מ.

לצד השליטה בשוק אופנועי האנדורו המקצועיים, הבינו בק.ט.מ שיש מי שמחפשים אופנוע עם יכולת שטח גבוהה יחסית, שימושיות יום-יומית ומחיר שפוי, או לחילופין מי שמחפשים לעשות צעדים ראשונים בעולם האנדורו, אבל לא רוצים אופנוע מקצועי יקר לרכישה ותחזוקה. התשובה שלהם היא ה-390 אנדורו R שנחשף בתחילת השנה (גם בגרסת 125 סמ”ק שטרם מוצעת בישראל) לצד יתר דגמי משפחת ה-390 העניפה הכוללת את דגמי ה-SMC-R לרוכבי הסופרמוטו (ששיווקו החלה בישראל לפני כשבוע) ודגמי האדוונצ’ר R ואדוונצ’ר X – כולם עושים שימוש במנוע הסינגל בנפח 399 סמ”ק שהגיע מה-390 דיוק החדש ובמספר רכיבי ליבה, כאשר היצור נעשה בהודו כדי לחסוך בעלויות.

ק.ט.מ 390 אנדורו R חולק בסיס עם ה-SMC-R, אך עם מספר שינויים מתבקשים ביחס לפלטפורמת הדיוק בהם שלדת זנב פריקה מאלומיניום, גאומטריית שלדה שונה עם משולשי היגוי מוגבהים ומחוזקים, נקודת עיגון שונה וגבוהה יותר לבולם האחורי, מיכל דלק צר וקומפטי בנפח 9 ליטרים והיעדר גוד מרכזי לחיסכון במשקל והגדלת מרווח הגחון. העיצוב, כולל יחידת התאורה הקדמית, מיישר קו עם דגמי האנדורו הקרביים בכתום.

ק.ט.מ אנדורו R


כמובן מערכת המתלים שהותאמה גם היא לייעוד החדש ומשלבת מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ עם קארטריג’ פתוח ובולם אחורי של WP, שניהם עם כיוון חלקי ומהלך של 230 מ”מ – קצר יותר מאופנועי אנדורו מקצועיים אבל ארוך יותר מהמקובל באופנועי אדוונצ’ר.החישוקים השפיציים הם בשילוב של 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, כמו באופנוע שטח אמיתי, מה שמאפשר גם מרווח גחון של 27.2 ס”מ.

הצמיגים הם מצלר קארו דו-שימושים במידות 90/90 מלפנים ו-140/80 מאחור, כשמיגון גחון מאסיבי מאלומיניום ומגיני ידים פתוחים הם ציוד סטנדרטי. מערכת הבלימה היא מתוצרת ByBre ומשלבת דיסק קדמי 285 מ”מ עם קאליפר רדיאלי מלפנים ודיסק240 מ”מ מאחור בשילוב מערכת ABS בעלת אפשרות ניתוק הפעולה בגלגל האחורי או ניתוק מלא. חבילת האלקטרוניקה כוללת גם בקרת אחיזה עם מספר מצבי פעולה ואפשרות ניתוק ואופציה לקוויקשיפטר דו-כיווני.

מחירו של ק.ט.מ 390 אנדורו R עומד בזמן ההשקה על 44 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, וזה בערך חצי ממחירו של אופנוע אנדורו מקצועי עם רישוי צהוב.

ק.ט.מ 390 אנדרו Rק.ט.מ 390 אנדרו RPreview
KTM 390 ENDURO R 12KTM 390 ENDURO R 12Preview
ק.ט.מ אנדורו Rק.ט.מ אנדורו RPreview
KTM 390 ENDURO R 10KTM 390 ENDURO R 10Preview
KTM 390 ENDURO R 13KTM 390 ENDURO R 13Preview
KTM 390 ENDURO R 14KTM 390 ENDURO R 14Preview
KTM 390 ENDURO R 08KTM 390 ENDURO R 08Preview
KTM 390 ENDURO R 07KTM 390 ENDURO R 07Preview
KTM 390 ENDURO R 06KTM 390 ENDURO R 06Preview
KTM 390 ENDURO R 05KTM 390 ENDURO R 05Preview
KTM 390 ENDURO R 04KTM 390 ENDURO R 04Preview
KTM 390 ENDURO R 03KTM 390 ENDURO R 03Preview
KTM 390 ENDURO R 01KTM 390 ENDURO R 01Preview
KTM 390 ENDURO R 02KTM 390 ENDURO R 02Preview

390 אנדורו R אופנוע דו"ש ק.ט.מ ק.ט.מ 390 אנדורו R
« פוסט קודם

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

למבורגיני פרגונטה: הקונספט האחרון משנות ה-90 יוצא למכירה

למבורגיני פרגונטה: הקונספט האחרון משנות ה-90 יוצא למכירה

התרשמות ראשונה: BYD סיליון 5 ודגמי דנזה

התרשמות ראשונה: BYD סיליון 5 ודגמי דנזה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד