אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר החדש נחשף רשמית בגרסאות R ו-X
ראשי » דו-גלגלי » ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר החדש נחשף רשמית בגרסאות R ו-X
ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר

ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר החדש נחשף רשמית בגרסאות R ו-X

ק.ט.מ ממשיכה בהרחבת משפחת ה-390 וכעת מגיע תורו של דגם האדוונצ'ר במראה ראלי שיוצע בשתי גרסאות: X רגועה לרוכבי כביש ו-R קרבית לחובבי השטח

אופיר דואק 02/02/2025 צלם: יצרן

במקביל לנסיונות של ק.ט.מ להיפטר ממלאים וליישם את תכנית ההבראה שתוציא אותה מהמשבר הפיננסי אליו נקלעה, ממשיכים האוסטרים להציג עוד דגמים חדשים. רצף החשיפות נראה קצת מנותק מהמציאות, אך צריך להסביר כי מדובר בדגמים שהם חלק מתכנית ההתרחבות של ק.ט.מ אשר פיתוחם ותכנונם הושלם עוד לפני המשבר הנוכחי.

דוגמא טובה לכך הוא אבהטיפוס של ה-390 אדוונצ’ר החדש שנחשף בגרסת ה-R בסמוך לתערוכת מילאנו האחרונה בתוך כוונה להציג את הגרסה הסדרתית בתחילת 2025. החשיפה הרשמית של ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר R נעשית כעת כחלק מהחשיפה ההדרגתית של סדרת הדגמים קטני הנפח החדשים של ק.ט.מ שכללה בשבועות האחרונים את דגמי ה-SMC R והאנדורו R בנפחי 125 ו-390 סמ”ק.

כמו יתר דגמי ה-125 וה-390 בסדרה החדשה הכוללת גם את דגמי הדיוק המקבילים, גם ה-390 אדוונצ’ר מיועד לייצור בהודו. העיצוב זהה כמעט לחלוטין לאבהטיפוס שהוצג לפני מספר חודשים, עם אימוץ של מסיכת החזית החדשה בעלת יחידות הלד היוצרות צורת מחומש כפי שראינו בין היתר ב-990 דיוק בשנה שעברה. מעבר לכך העיצוב כולל מאפייני האדוונצ’ר המקובלים שגורמים ל-390 להיראות קרוב לאחיו הגדולים בהם משקף גבוה, מגיני ידיים, כנף קדמית גבוהה ופלסטיקת צד שמסוככת על מיכל הדלק מפלסטיק ונראית כמו חצי פרינג של דגמי ראלי.

הבסיס של ק.ט.מ 390 אדוונצ’ר זהה לדגמים האחרים במשפחה, עם אותה שלדת צינורות המוכרת מהדיוק, בולם אחורי חצי אופקי ואותו מנוע LC4c בנפח 399 סמ”ק המספק 44 כ”ס ו-4 קג”מ ומותאם לתקינת יורו 5 פלוס המחמירה. עם זאת הדגם קיבל שלדת זנב שונה מאלומיניום, מיכל דלק מוגדל בנפח 14 ליטר ובניגוד לדגמי האנדורו R המפלט ממוקם דווקא בתחתית האופנוע (אך לפחות זוכה למיגון תחתון מלא).


ק.ט.מ תציע את ה-390 אדוונצ’ר בשתי גרסאות הפונות לקהלים שונים. לגרסת ה-X חישוקים יצוקים בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור עם צמיגי כביש במידות 100/90 ו-13/80 בהתאמה, מתלים WP APEX בעלי מהלך של 205 מ”מ עם כיוון עומס קפיץ מאחור ומרווח גחון של 23.2 ס”מ. גרסת ה-R הקרבית יותר מקבלת את המתלים של האנדורו R עם אפשרות כיוון מלאה ומהלך מוגדל של 230 מ”מ. אל אלו מצטרפים חשיוקי שפיצים במידות 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור עם צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי במידות 90/90 ו-140/80 בהתאמה, מה שתורם להגדלת מרווח הגחון ל-27.2 ס”מ.

לשני הדגמים בלמים מתוצרת ByBre ומערכת ABS בעלת מצב שטח המנתק את הפעולה על הגלגל האחורי, בקרת משיכה הפועלת גם תחת פניה, מסך TFT בגודל 5 אינץ’ ומצמד מחליק. משקלם היבש של שני הדגמים עומד על 165 ק”ג, 6 ק”ג יותר מק.ט.מ 390 אנדורו R.

אדוונצ'ר אדוונצ'ר A1 אופנוע אדוונצ'ר ק.ט.מ ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר R ק.ט.מ 390 אדוונצ'ר X
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד