אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
קרבית וידנית: הונדה סיוויק טייפ R החדשה בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » קרבית וידנית: הונדה סיוויק טייפ R החדשה בישראל
הונדה סיוויק טייפ R

קרבית וידנית: הונדה סיוויק טייפ R החדשה בישראל

הדור החדש של הונדה סיוויק טייפ R נוחת בישראל כשהוא ממשיך את את המורשת עם עיצוב קרבי, ביצועים ברמה הבגבוה של קטגוריית המשפחתיות החמות ועם תיבת הילוכים ידנית בלבד. המחיר: 314 אלף שקלים

אופיר דואק 03/04/2023 צלם: יצרן

קטגוריית הקומפקטיות החמות עוברת שינויים גדולים בשנים האחרונות. מצד אחד הולכים ועוזבים אותנו דגמים חמים של פיג’ו, אופל ורנו שנכחו בקטגוריה מזה עשרות שנים, כשמצד שני היצרניות שנמצאות בזירה דוחפות מעלה את רמת הביצועים והקיצוניות של הדגמים הקיימים, תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר וניסיונות לקצץ עוד כמה שניות מזמן ההקפה בנורבורגרינג.

הונדה סיוויק טייפ R החדשה שנוחתת בישראל בימים אלו היא דוגמא מצוינת. מדובר בדור השישי לגרסת הביצועים של הסיוויק, שמציג נתונים מרשימים במיוחד, ששמים אותה בפסגת הקומפקטיות החמות בעלות ההנעה הקדמית: תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש ב-5.4 שניות בלבד ומהירות מרבית של 275 קמ”ש. שיפור של 0.4 שניות לעומת הטייפ R הקודמת למרות שהדור החדש מעט כבד יותר. כבונוס, סיוויק טייפ R החדשה קבעה את זמן ההקפה המהיר ביותר למכוניות הנעה קדמית במסלול סוזוקה ביפן. תהיו בטוחים שבהונדה כבר מתכננים לבצע אותו הדבר גם בנורבורגרינג, לאחר שהטייפ R הקודמת החזיקה בשיא עד שהודחה על ידי רנו מגאן RS.

את הנתונים הללו משיגה הונדה סיוויק טייפ R בזכות גרסה משודרגת של מנוע ה-2.0 ליטר מהדור הקודם. ניהול מנוע חדש, סעפת יניקה משופרת ועוד אי אלו שינויים מאפשרים לו לספק כעת 329 כ”ס (תוספת של 9 כ”ס) המתקבלים ב-6,500 סל”ד ומומנט של 42.8 קג”מ הזמינים בין 2,500 ל-4,000 סל”ד. כדי להוריד את הכוח הזה לגלגלים הקדמיים בצורה יעילה מצויידת הטייפ R בדיפרנציאל מוגבל החלקה, גאומטריית מתלה קדמי ייחודית להפחתת לוחמת ההגה וצמיגי משלין פיילוט ספורט 4S במידה עצומה של 265/30.

2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
Honda Civic Type R unveil imagesHonda Civic Type R unveil imagesPreview
הונדה סיוויק טייפ Rהונדה סיוויק טייפ RPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview
2023 Honda Civic Type R unveil2023 Honda Civic Type R unveilPreview

 


 

בכל מקרה, כדי לאמת את נתוני התאוצה הללו תצטרכו להיות מדויקים בשילוב ובתזמון של רגל שמאל עם יד ימין, שכן הונדה סיוויק טייפ R מגיעה אך ורק עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. חריג בהחלט בעידן שבו תיבות כפולות מצמדים סופר יעילות או תיבות פלנטריות מרובות יחסי העברה הפכו להיות בחירה טבעית. בטייפ R הנוכחית קוצרו יחסי ההעברה ונוספה מערכת Rev Match משופרת להתאמת הסל”ד בהורדת הילוך.

מבחינה ויזואלית, שומרת הונדה סיוויק טייפ R על המסורת של קודמותיה, עם בתי גלגלים תפוחים, שפע כונסי אוויר, שלושה פתחי פליטה מאחור וספויילר אחורי עצום, אם כי חייבים להודות כי התוצאה הסופית הרמונית יותר ופחות צעקנית מאשר שני בשני הדורות הקודמים. ועדין, תשומת לב לא תהיה חסרה לכם. גם תא הנוסעים שומר על האלמנטים המוכרים, עם מושבים ספורטיביים מרשימים, ריפודים שטיחים וחגורות בצבע אדום זועק, ידית הילוכים מאלומיניום ומושב אחורי שמוגבל לשני נוסעים בלבד.

בתחום השלדה מגיעה הונדה סיוויק טייפ R החדשה עם בולמים אדפטיבים בעלי מספר מצבי כיול, בהתאם למצבי הנהיגה העומדים לבחירת הנהג השולטים גם על תגובות המנוע והמצערת, צליל המפלט ותגבור ההגה. את החבילה משלימים הגה בעל 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה, מפשקי סרנים מורחבים ומערכת בלימה מתוצרת ברמבו.

תג המחיר של סיוויק טייפ R החדשה עומד על 314 אלף שקלים, גבוה משמעותית מקופרה לאון VZ ורנו מגאן RS, אך רחוק מאד ממחירי הגרמניות כפולות ההנעה. כך שכמו בעבר, בפרט שהיא מגיעה עם תיבת הילוכים ידנית שבקומפקטיות חמות אחרות לא מוצעת אפילו כאופציה, הונדה סיוויק טייפ R תישאר יוצאת דופן בקטגוריה המצומצמת.

הונדה הונדה סיוויק הונדה סיוויק טייפ R
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד