קוואסאקי מתחילה לשווק בישראל את קוואסאקי Z650 ונינג’ה650 כששניהם מקבלים את אותו המחיר – 50,000 שקלים. זה די הגיוני בהתחשב שאלו למעשה שתי גרסאות לאותה הפלטפורמה. שניהם משתמשים במנוע טווין-מקבילי בנפח 649 סמ”ק, המפיק 68 כוחות סוס ב-8,000 סל”ד ו-6.7 קג”מ ב-6,500 סל”ד ולשניהם יש גם מצמד מחליק. גם בכל הקשור לשלדה נסמכים השניים על אותה שלדת צינורות חדשה שנחה על מזלג פשוט בקוטר 41 אינץ’ מלפנים ובולם אופקי בעל כיוונון עומס קפיץ מאחור. גם הבלמים, הזרוע האחורית, עיצוב הזנב ומיכל הדלק זהים בשני הכלים החדשים.
אז איפה ההבדל? במראה ובייעוד. ה-Z650 הוא אופנוע עירום שמכוון בדיוק לאופנועי עירום בינונים בנפח ובמחיר, מסוגו של הסוזוקי SV650. הנינג’ה 650 משתמש בשם שמעלה ישר זכרונות ספורטיביים למחשבה ובפיירניג מלא מלפנים, בכדי לקסום לכאלו שמעדיפים את אופנוע התקציב שלהם עם ניחוח יותר ספורטיבי. אבל – דווקא תוספת הפיירינג של הדגם הספורטיבי יותר, מלווה בעליית משקל של שישה ק”ג כשה-Z650 שוקל 187 ק”ג ואילו הנינג’ה בעל המראה המחודד יותר שוקל 193 ק”ג.