אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עקרב על סוללות: אבארט 500e בישראל
ראשי » חדשות מקומיות » עקרב על סוללות: אבארט 500e בישראל
אבארט 500e

עקרב על סוללות: אבארט 500e בישראל

החשמלית הראשונה של אבארט מגיעה לישראל ותנסה להציע את חווית הנהיגה המוכרת אך ללא הצליל האהוב ועם טווח מוגבל של 255 ק"מ. המחיר: החל מ-220 אלף שקלים

אופיר דואק 07/01/2024 צלם: יצרן

אבארט נכנסת לעידן החשמל, ומודיעה על תחילת השיווק בישראל של ה-500e שנחשפה לראשונה לפני קצת יותר משנה. אבארט 500e מתבססת על פיאט 500e המסוגננת, וכמותה פונה לקהל יעד עירוני וצעיר, אך בהתאם למיצוב הספורטיבי היא תנסה לשכנע גם חובבי נהיגה שהיא מסוגלת לספק ביצועים והנאה למרות המעבר להנעה חשמלית.

לפחות מבחינת הביצועים 500e מספקת על הנייר את הסחורה. למנוע החשמלי שלה הספק של 155 כ”ס ו-23.9 קג”מ, נתונים דומים לאלו של גרסאות הביניים (נובולארי/סקורפיונה) של אבארט 595 היוצאת. הודות לתגובה המיידית של המנוע החשמלי, למרות שהיא כבדה ב-400 ק”ג מהאבארט הקודמת בעלת מנוע הבנזין, נתון התאוצה ל-100 קמ”ש עומד על 7 שניות, 0.3 שניה פחות מאשר אבארט נובולארי. כדי לשמור על הסוללה, המהירות המרבית מוגבלת ל-155 קמ”ש.

אבארט 500e מצוידת בסוללה זהה לזו של פיאט 500e עם קיבולת של 42 קוט”ש. כיוון שהיא חזקה יותר משמעותית, הטווח המרבי המוצהר עומד על 255 ק”מ בלבד לפי תקן WLTP, שזה אומר הרבה פחות מכך אם תנסו לנצל את הפוטנציאל הספורטיבי שבו היא מתהדרת. המשמעות היא שכביש הנהיגה האהוב עליכם צריך להיות ממש קרוב לבית. במידה ויש עמדת טעינה מהירה מזדמנת, תמיכה בטעינה בקצב של 85 קילוואט תאפשר לטעון את הסוללה בכחצי שעה.


מעבר לכך, אבארט 500e מגיעה עם כל הארסנל המצופה ממנה, והוא כולל שלל תוספות קוסמטיות כמו כונס אוויר קדמי בדוגמת חלת דווש, חצאיות ספורטיביות, ספויילר אחורי וחישוקים בולטים. בתא הנוסעים ישנם מושבי באקט ספורטיביים בריפוד אלקנטרה שגם מצפה את לוח המכשירים. המתלים זכו לטיפול וכיול ספורטיבי ולרשות הנהג שלושה מצבי נהיגה לבחירה: ‘טוריזימו’ החסכונית המגבילה את כוח המנוע ל-134 כ”ס, ‘סקורפיונה ‘Street לנהיגה יום-יומית עם מצב דוושה אחת ומצב ‘סקורפיונה Track’ המחדד את תגובות יחידת ההנעה. ולא שכחנו את גולת הכותרת: כפיצוי על היעדר סאונד המפלטים ישנו מחולל סאונד המדמה את צלילי האבארט 595 דרך הרמקולים של מערכת השמע מבית JBL.

אבארט 500e תשווק במרכב רגיל או בתצורת קבריולה עם גג בד נגלל חשמלית, ברמת גימור אחת המכונה “טוריסימו” הכוללת חישוקי 18 אינץ’, תאורת LED מלאה, חימום למושבים הקדמיים ולוח מחוונים דיגיטלי. תג המחיר של אבארט 500e מתחיל ב-220 אלף שקלים. כמחירה של מיני קופר SE החשמלית שפורשת לגמלאות ומציעה נתוני ביצועים דומים.

עבור מי שלא מתחברים לקונספט של ספורטיבית חשמלית, לצד תחילת השיווק של אבארט 500e מגיעה גרסה חדשה של אבארט 595 הוותיקה, שתהיה הפיאנלה של הדגם. הגרסה החדשה מכונה נובולארי S שכמו הנובולארי המוכרת מגיעה עם ה-1.4 ליטר בגרסת ה-165 כ”ס, תיבת הילוכים ידנית, בולמי קוני FSD ומערכת בלימה של ברמבו. דגם ה-S כולל כמה שינויים קוסמטיים כמו חישוקי 17 ייחודיים וגימור שונה בתא הנוסעים והוא יוצע בתצורת מרכב רגילה או קבריולה. המחיר זינק ביותר מ-20 אלף שקלים לעומת הנובולארי הקודמת ויתחיל ב-160 אלף שקלים, אבל בהשוואה ל-500e היקרה והמוגבלת זהו עדין מחיר מציאה.

מסיבת סיום: אבארט 595 נובולארי במבחן דרכים

newabarth500e42-637c968e75974newabarth500e42-637c968e75974Preview
newabarth500e40-637c9696e3f73newabarth500e40-637c9696e3f73Preview
newabarth500e31-637c96be31866newabarth500e31-637c96be31866Preview
newabarth500e26-637c96d6eee2enewabarth500e26-637c96d6eee2ePreview
NewAbarth500e(25)NewAbarth500e(25)Preview
NewAbarth500e(23)NewAbarth500e(23)Preview
NewAbarth500e(19)NewAbarth500e(19)Preview
NewAbarth500e(17)NewAbarth500e(17)Preview
NewAbarth500e(15)NewAbarth500e(15)Preview
NewAbarth500e(13)NewAbarth500e(13)Preview
אבארט 500eאבארט 500ePreview
NewAbarth500e(3)NewAbarth500e(3)Preview
NewAbarth500e(4)NewAbarth500e(4)Preview
NewAbarth500e(6)NewAbarth500e(6)Preview
NewAbarth500e(8)NewAbarth500e(8)Preview
NewAbarth500e(10)NewAbarth500e(10)Preview

אבארט 500e אבארט' ספורטיבית חשמלית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד