אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל
ראשי » חדשות מקומיות » עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל
רנו קליאו

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

אחרי היעדרות בעקבות החרם הטורקי, רנו קליאו חוזרת לישראל בפנים חדשות ממפעל החברה בסלובניה ואפילו מציע תג מחיר תחרותי יחסית לקטגוריה העומד על 125 אלף שקלים

אופיר דואק 21/04/2025 צלם: יצרן

רנו הייתה אחת הנפגעות מהחרם הטורקי אשר הוטל לפני כשנה על ישראל בעקבות מלחמת חרבות ברזל. בעקבות חרם זה הופסק בין היתר היבוא ארצה של הקליאו, מכונית הסופרמיני של רנו שהייתה פופולארית בישראל בשנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000, אך הדור האחרון די דשדשה מול המתחרות הקוריאניות והיפניות.

עם זאת, ולמרות ההצטמצמות בקטגוריה, חוזרת בימים אלו רנו קליאו לישראל כאשר הפעם היא מגיעה אלינו ממפעל רנו בסלובניה. הקליאו נוחתת בישראל לאחר שזכתה למתיחת פנים משמעותית ומתבקשת לדור הנוכחי שהוצג אי שם בשנת 2019. בממסגרת מתיחת הפנים קיבלה הקליאו חזית עדכנית בהשראת רכבי הפנאי של החברה ובראשם הסימביוז כסמל החברה העדכני מתנוסס בגאון. עוד שינויים כוללים תא נוסעים מחודש עם מערכת מולטימדיה מודרנית ושיפורים למערך מערכות הבטיחות.

בשלב זה מגיעה רנו קליאו ארצה בגרסת הנעה אחת, לה מנוע 1.0 ליטר תלת צילינדרי מוגדש המספק 90 כ”ס ב-5,000 סל”ד עם מומנט של 16.3 קג”מ ב-3,750 סל”ד. מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. שילוב זה מאפשר לקליאו להאיץ ל-100 קמ”ש ב-12.2 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 180 קמ”ש, כשצריכת הדלק המוצהרת עומדת על 17.2 ק”מ לליטר.
בעתיד צפויות להצטרף להיצע גרסאות נוספת, בהן הגרסה ההיברידית המצוידת ביחידת ההנעה המוכרת ממספר דגמי רנו וניסאן.


רנו קליאו תשווק בישראל נכון לעתה ברמת גימור אחת, כאשר מוצמד לה תג מחיר של 125 אלף שקלים, מה שהופך את הקליאו במפתיע לאחר גל ההתייקרויות בענף לאחת ממכוניות הזולות יחסית בקבוצתה. מפרט הבטיחות של המכונית כוללת בלימת חירום אוטונומית, התראה ותיקון אקטיבי של סטיה מנתיב, זיהוי תמרורים ומערכת התרעה על עירנות הנהג, אך באופן מפתיע אינו כולל התרעה על תנועה בשטחים מתים ומהערכת בקרת שיוט אדפטיבית.

מפרט האבזור איתו מגיעה רנו קליאו לישראל ברמת גימור זו כולל מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך 7 אינץ’, לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה פנימית, תאורת לד מלאה בחזית, בקרת אקלים וחישוקים קלים בקוטר 16 אינץ’.

קליאו רנו רנו קליאו רנו קליאו 1.0 רנו קליאו מתיחת פנים
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

זה שיר פרידה: המכוניות שעזבו אותנו ב-2025

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

ב.מ.וו F900GS אנדורו (רכיבה ראשונה): ווילקומן אים דג’ונגהל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד