אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ספורט סאלון ב-1.2 מיליון שקלים: ב.מ.וו M5 החזקה בהיסטוריה הגיעה לישראל
ראשי » חדשות » ספורט סאלון ב-1.2 מיליון שקלים: ב.מ.וו M5 החזקה בהיסטוריה הגיעה לישראל
ב.מ.וו M5

ספורט סאלון ב-1.2 מיליון שקלים: ב.מ.וו M5 החזקה בהיסטוריה הגיעה לישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק בישראל את ה-M5 החדשה, החזקה (והכבדה) בהיסטוריה עם 727 כ"ס ותג מחיר של 1.2 מיליון שקלים לפני תוספות

אופיר דואק 11/03/2025 צלם: יצרן

מאז הפציעה לראשונה באמצע שנות ה-80′ הגדירה ב.מ.וו M5 בכל פעם מחדש את המונח “מכונית ספורט סאלון”, כשבכל דור היא דוחפת מעלה את רף הביצועים בקטגוריה שאותה המציאה. בהתאם לכך, הציפיה לדור החדש של ה-M5 שנחשף בקיץ האחרון הייתה גדולה, וב.מ.וו כהרגלה לא אכזבה כאשר מדובר בדגם החזק ביותר בתולדות השושלת. כעת מתחיל שיווקו גם בישראל עם תג מחיר עסיסי של 1.2 מיליון שקלים לפני תוספות.

בדומה למרצדס, ובעקבות הצורך לעמוד בתקני הזיהום המחמירים, גם ב.מ.וו M5 החדשה מצוידת ביחידת הנעה היברידית נטענת, לראשונה בתולדות הדגם. אלא שבניגוד למרצדס, ב.מ.וו לא ויתרה על מנוע ה-V8. התוצאה הסופית היא כאמור ה-M5 החזקה ביותר אי פעם, עם הספק מרבי משולב של 727 כ”ס המתקבל מחיבור של 585 כ”ס המתקבלים ממנוע ה-V8 המוגדש ו-197 כ”ס המגיעים מהמנוע החשמלי היושב בצמוד אליו.

ל-M5 תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה ואפשרות בחירה בין שלושה מהירויות של העברת הילוכים. הכוח עובר לארבעת הגלגלים דרך מערכת הנעה כפולה מתוחכמת בעלת חלוקת כוח משתנה עם שלושה מצבים: הנעה כפולה קבועה, הנעה כפולה עם תעדוף של הגלגלים האחוריים והנעה אחורית בלבד.  סוללה בקיבולת של 18.6 קוט”ש אמורה לספק טווח נסיעה מרבי של 68 ק”מ באמצעות חשמל בלבד עד למהירות של 140 קמ”ש.


השילוב הזה הופך את ב.מ.וו M5 החדשה לא רק לחזקה ביותר אי פעם, אלא גם לכבדה ביותר אי פעם, עם משקל עצמי של 2,435 ק”ג ללא נהג – 540 ק”ג יותר מאשר ה-M5 הקודמת ואפילו 85 ק”ג יותר מאשר ב.מ.וו i5 M60 החשמלית. אגב, ב.מ.וו M5 החדשה מוצעת גם בגרסת סטיישן מדליקה שמוסיפה עוד כמה עשרות ק”ג ולא צפויה להגיע ארצה.

התוצאה היא שבזינוק ל-100 קמ”ש בדור החדש של ב.מ.וו M5 איטי בעשירית שניה מהדור היוצא, כשהוא זקוק ל-3.5 שניות. עם זאת, בתאוצה ל-200 קמ”ש ה-M5 החדשה מצליחה לחתוך 0.2 שניה ועושה זאת ב-10.9 שניות בלבד. המהירות המרבית עומדת על 305 קמ”ש עם חבילת M Driver.

מעבר לכך, מגיעה ב.מ.וו M5 החדשה עם מכלולים היקפיים ברמה הגבוהה ביותר כדאי לאפשר לה להיות מהירה לא רק בקו ישר. מערכת המתלים כוללת בולמים אדפטיביים בעלי כיול משתנה בשילוב מערכת היגוי אחורי, לצד דיפרנציאל אחורי ננעל עם שליטה אלקטרונית. מערכת הבלימה כוללת דיסקים קדמיים עצומים בקוטר 410 מ”מ עם קאליפרים בעלי 6 בוכנות ודיסקים אחוריים בקוטר 398 מ”מ. את המפרט משלימים חישוקי 20 אינץ’ מלפנים ו-21 אינץ’ במחור עם צמיגים במידות 285/40 ו-295/35 בהתאמה. ברשימת האופציות מוצעים בלמים קרמיים מוגדלים וחבילת פרפורמנס בהזמנה מיוחדת, הכוללת בין היתר גג מסיבי פחמן וחישוקים מחושלים החוסכים כמה עשרות ק”ג ממשקלה העצמי של ה-M5.

ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
BMW M5 2024 08BMW M5 2024 08Preview
BMW M5 2024 09BMW M5 2024 09Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
BMW M5 2024 05BMW M5 2024 05Preview
BMW M5 2024 01BMW M5 2024 01Preview
BMW M5 2024 02BMW M5 2024 02Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
BMW M5 2024 03BMW M5 2024 03Preview
BMW M5 2024 04BMW M5 2024 04Preview
BMW M5 2024 06BMW M5 2024 06Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
Fabian Kirchbauer PhotographyFabian Kirchbauer PhotographyPreview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview
ב.מ.וו M5ב.מ.וו M5Preview

BMW M5 M ב.מ.וו ב.מ.וו M5 ב.מ.וו M5 החדשה ב.מ.וו M5 פלאד אין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד