לפני מספר שבועות החלה דלק מוטורס, יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל, בשיווק הדור החדש של דגמי ה-S1000 R ו-S1000 RR הספורטיביים – אשר מביאים איתם עיצוב, טכנולוגיה וביצועים משופרים לנוסחה המוכרת עם מנוע ארבעת הצילינדרים בשורה. כעת מצטרפים אליהם גם דגמי ה-M העדכניים המתבססים עליהם, שבאופן מסורתי משחיזים את הבסיס המוכר ומרחיבים עוד יותר את מעטפת הביצועים, עם רכיבים בהשראת אופנוע הסופרבייק של ב.מ.וו.
ב.מ.וו M1000 RR במהדורתו העדכנית מונע גם הוא על ידי הגרסה החדשה של מנוע ה-1000 סמ”ק עם יחס דחיסה מוגדל, כשיחד עם טלטלי טיטניום ומערכת פליטה ספורטיבית מטיטניום (החוסכת 3.7 ק”ג ממשקל האופנוע) מספק 217 כ”ס ב-14,500 סל”ד. ה-M שמגיע ארצה עם חבילת ‘קומפטישן’ מוסיף גם מערכת בלימה משודרגת של ניסין עם מצב מסלול למערכת ה-ABS, חישוקים מסיבי פחמן, שרשרת מחוזקת ועוד רכיבי גוף מסיבי פחמן להפחתת משקל. מחירו של ב.מ.וו M1000 RR בישראל עומד על 299 אלף שקלים.
לצידו מגיע כאמור גם אחיו הערום M1000 R. הסופר-נייקד של ב.מ.וו מחלץ ממנוע ה-1,000 סמ”ק 209 כ”ס ב-13,750 סל”ד, עם רצועת כוח מעט עדיפה על פני אחיו ה-RR. גם כאן תמצאו מערכת פליטה פתוחה וקלה יותר, מצערת בעל מהלך מקוצר, מערכת בלימה משודרגת עם מצב מסלול ל-ABS כשבניגוד ל-RR תמצאו כאן כיוון חשמלי למתלה האחורי. ה-M1000 R מגיע גם עם חישוקים וחלקי גוף שונים מסיבי פחמן, מצבר קל וחבילת ה’קומפטישן’. מחירו של ב.מ.וו M1000 R עומד על 211 אלף שקלים.
