פורשה 911 במתכונת שטח, תמיד עשו לנו את זה. ועכשיו, עם תחושת האפוקליפסה שמלווה את האנושות, אנחנו לא יכולים להפסיק לחשוב על הרודיאו הזו בחנייה. נראה לנו כמו כלי מתאים להתמודד עם סוף העולם. או לפחות עם שבילים-עוקפי-הסגר.
אותו משבר עולמי, גרם לביטולה של תערוכת ג’נבה האחרונה, שם תכננו רוף להציג את הקונספט הזה. בגדול תחשוב על 911 שהתחפשה לבוקר במערב הפרוע. משם בדיוק הגיע ההשראה וכמובן גם מגרסאות הראלי של ה-911. יש כאן 500 כ”ס ובעיקר תוספות שלקוחות מהיבשת החדשה.
מגן חזירים בגוון פטינה עם חבל חילוץ מלופף עליו, ארבעה פנסי ראלי על מכסה תא המטען, גגון עם תאורה, את חפירה לכל צרה שלא תבוא שמורכב על מכסה המנוע ואף רצועות עור עם אבזמים לסגירה של תא המטען ומכסה המנוע. בפנים הרכב זכה לשני כסאות באקט שנעטפו בהמון עור וזמש אשר נועדו להדגיש את ההומאז’ המערבוני. יש אפילו קצת דוגמאות של אומנות אינדיאנית של שבט הנבאחו על המושבים,.
העיקר מסתתר מתחת – הדגם החדש מבוסס על שלדת מונוקוק שעשויה מסיבי פחמן ומשותפת לדגמי ה-CTR וה-SCR, לשם קשיחות נוספת יש גם כלוב התהפכות נסתר אשר מוסווה בתוך הסלון של הרודיאו. המתלים והבולמים של הרכב הותאמו לנסיעת “שטח” וגם על מנת להרים את הרכב עוד קצת מהכביש ולתת עוד מרווח גחון לרודיאו.
תיבת ההילוכים היא ידנית בעלת 6 יחסי העברה ומעבירה את הכוח אל כל ארבעת הגלגלים, לראשונה ברוף. הגומי הוא צמיגי שטח קשוחים של מישלין. עוד חידוש שרוף מציינים, מבחינתם, הוא בורר בתא הנהג המאפשר לבחור לאן ינותב הכוח – לגלגלים הקדמיים או האחוריים.
קצת אחרי החשיפה הזו, הוצג עוד רעיון, האוואלנש של גאמבאלה הפעם. רק איור הפעם, אבל אחד כזה שמזכיר עידן אחר, ולוקח את ה-911 למקומות חדשים מבחינה רעיונית. גם כאן מדברים על הנעה כפולה ועל השראה מה-959, לא פחות. אנחנו לא קטנוניים. בימים הזויים כאלו, היינו שמחים לסבור קצת את הסגר, עם כל אחת מהן.