אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
מי צריך M4? ב.מ.וו מציגה M2 בגרסת CS קיצונית
ראשי » חדשות » מי צריך M4? ב.מ.וו מציגה M2 בגרסת CS קיצונית
ב.מ.וו M2 CS

מי צריך M4? ב.מ.וו מציגה M2 בגרסת CS קיצונית

ב.מ.וו חושפת גרסת CS קרבית ומופחתת משקל ל-M2 שכבר לא רחוקה ברמת הביצועים שלה מאחותה הגדולה

אופיר דואק 28/05/2025 צלם: יצרן

בשנים האחרונות חטיבת M של ב.מ.וו נותנת דגש על גרסאות CS קיצוניות שעונות על הביקוש של חובבי המותג לעוד ביצועים ויכולות. אחרי שקיבלנו מב.מ.וו בזו אחר זו גרסאות CS ל-M3 סדאן, M4 קופה והשנה לראשונה גם ל-M3 סטיישן, מציגה ב.מ.וו גרסת CS קיצנית גם לאחות הקטנה במשפחת ה-M, כשהיא ממשיכה את המסורת של M2 CS שהוצגה לראשונה בשנת 2019.

כמובן, ב.מ.וו M2 CS החדשה מתבססת על הדור הנוכחי של ה-M2 שאמנם גדל במידותיו, אך הפך לחזק, כוחני ומהיר יותר מאי פעם. רק שגרסת ה-CS באה להרים עוד קצת את הרף. חיצונית ניתן להבחין בגרסת ה-CS באמצעות שבכה חשה ומושחרת, כונסי אוויר חדשים בפגוש הקדמי לזרימת אוויר משופרת, סמלי CS וחישוקים יפיפיים בצבע זהוב שיזכירו לחובבי המותג במידת מה את חישוקי ה-BBS הקלאסיים מימי ה-E30.

אבל מה שבולט, תרתי משמע, בגרסת ה-CS הם תפיחה מאסיבית על מכסה המנוע ודלת תא מטע אחורית חדשה עם ספויילר “DuckTail” מובנה כחלק ממנה שיחד עם ארבעת פתחי הפליטה החדשים מעניקים לה מראה רייסרי מתבקש.


 

אלא שיש כאן יותר מרק קוסמטיקה. מנוע ששת הצילינדרים כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר עבר מקצה שיפורים הכולל בין היתר מערכת ניהול מנוע מעודכנת ומערכת פליטה ספורטיבית מטיטניום. אלו מעמידים את תפוקת המנוע של ה-CS על 530 כ”ס המתקבלים ב-6,250 סל”ד ו-66.3 קג”מ הזמינים בין 2,650 ל-5,730 סל”ד. מדובר בתוספת של 55 כ”ס ו-5.1 קג”מ לעומת המנוע ב-M2 הסטנדרטית, ואלו כבר מספרים ששמים אותה בטריטוריה של ב.מ.וו M4 שחזקה רק ב-20 כ”ס בגרסת ה-CS שלה.

אלא שה-M2 היא קלה יותר, וגרסת ה-CS קלה אף יותר הודות לכמה תוספות שמצדיקות את צמד האותיות. הרשימה כולל גג, כיסויי מראות, דיפיוזר אחורי ודלת תא מטען העשויים מסיבי פחמן מרוכבים, כאשר בתא הנוסעים ישנם גם מסגרות מושבים וקונסולה מרכזית העשויים מהחומר האקזוטי. כל זה מסתכם בהפחתה של 30 ק”ג מהמשקל העצמי של המכונית.

תוספת הכוח והפחתת המשקל, יחד עם כיול מחודש לתיבת ההילוכים האוטומטית בעלת שמונת יחסי ההעברה שהיא ציוד סטנדרטי, מתורגמים לשיפור משמעותי ביצועים. ב.מ.וו M2 CS יורדת לראשונה מרף ה-4 שניות בתאוצה ל-100 קמ”ש ועושה זאת ב-3.8 שניות בלבד – 0.2 שניה פחות מה-M2 הסטנדרטית, כאשר התאוצה ל-200 קמ”ש התקצרה ל-11.4 שניות בדרך למהירות מרבית של 302 קמ”ש. אגב, זו בדיוק אותה מהירות מרבית של ה-M4 CS שכבר אינה מיוצרת, כשה-M2 איטית ממנה רק ב-0.4 שניה בזינוק ל-100 קמ”ש.

את השיפור בביצועים שמביאה ב.מ.וו M2 CS מגבים שלדה מונמכת ב-8 מ”מ, כיול מחודש לקפיצים ולבולמי הזעזועים האדפטיביים, מערכת הגה עם תגבור כוח משתנה תלוי סל”ד (סרווטרוניק), דיפרנציאל אחורי M ספורט, חישוקים מחושלים מאלומיניום במידות 19 אינץ’ מלפנים ו-20 אינץ’ מאחור עם צמיגי 275/35 ו-285/30 ואופציה לבלמים קרמיים.

אל אלו מצטרפים מצב נהיגה ייעודי למסלול ואפשרות בחירה בין 10 מצבי התערבות של מערכת בקרת האחיזה, יחד עם מערכת M Drift שתעזור לכם לנתח את ביצועי הדריפטים שלכם על המסלול, יחד עם מערכת מובנית למדידת זמני הקפה. חגיגה ממש.
כל אלו יכולים להיות שלכם תמורת מחיר התחלתי של 115 אלף יורו בגרמניה, מחיר הגבוה בלמעלה מ-10 אלף יורו מב.מ.וו M4 קומפטישן, . זו כבר אמירה בפני עצמה שה-M2 CS למרות מקומה בהיררכיה לא נחותה מאחותה הגדולה והמיוחסת, כשצריך לזכור שכמו כל גרסאות ה-CS גם ב.מ.וו M2 CS תיוצר בכמות מוגבלת.

BMW M2 CS 2025 04BMW M2 CS 2025 04Preview
BMW M2 CS 2025 28BMW M2 CS 2025 28Preview
BMW M2 CS 2025 29BMW M2 CS 2025 29Preview
BMW M2 CS 2025 30BMW M2 CS 2025 30Preview
BMW M2 CS 2025 22BMW M2 CS 2025 22Preview
BMW M2 CS 2025 23BMW M2 CS 2025 23Preview
BMW M2 CS 2025 24BMW M2 CS 2025 24Preview
BMW M2 CS 2025 25BMW M2 CS 2025 25Preview
BMW M2 CS 2025 26BMW M2 CS 2025 26Preview
BMW M2 CS 2025 27BMW M2 CS 2025 27Preview
BMW M2 CS 2025 16BMW M2 CS 2025 16Preview
BMW M2 CS 2025 17BMW M2 CS 2025 17Preview
BMW M2 CS 2025 18BMW M2 CS 2025 18Preview
BMW M2 CS 2025 19BMW M2 CS 2025 19Preview
BMW M2 CS 2025 20BMW M2 CS 2025 20Preview
BMW M2 CS 2025 21BMW M2 CS 2025 21Preview
BMW M2 CS 2025 10BMW M2 CS 2025 10Preview
BMW M2 CS 2025 11BMW M2 CS 2025 11Preview
BMW M2 CS 2025 12BMW M2 CS 2025 12Preview
BMW M2 CS 2025 13BMW M2 CS 2025 13Preview
BMW M2 CS 2025 14BMW M2 CS 2025 14Preview
BMW M2 CS 2025 15BMW M2 CS 2025 15Preview
BMW M2 CS 2025 05BMW M2 CS 2025 05Preview
BMW M2 CS 2025 06BMW M2 CS 2025 06Preview
BMW M2 CS 2025 07BMW M2 CS 2025 07Preview
BMW M2 CS 2025 08BMW M2 CS 2025 08Preview
BMW M2 CS 2025 09BMW M2 CS 2025 09Preview
BMW M2 CS 2025 03BMW M2 CS 2025 03Preview
BMW M2 CS 2025 01BMW M2 CS 2025 01Preview
ב.מ.וו M2 CSב.מ.וו M2 CSPreview

M2 M2 CS ב.מ.וו ב.מ.וו M2 ב.מ.וו M2 CS
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד