אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
לסוס השחור של הנסי יש 850 כ”ס
ראשי » חדשות » לסוס השחור של הנסי יש 850 כ”ס
הנסי מוסטאנג

לסוס השחור של הנסי יש 850 כ”ס

הנסי מציגה את הפרשנות שלה לפורד מוסטאנג דארק הורס עם קיט שיפורים ומגדש על שמעניק לה 850 כ"ס עם אחריות ל-3 שנים

אופיר דואק 22/05/2024 צלם: יצרן

הדור השביעי של פורד מוסטאנג מחזיק כעת לבדו את מורשת מכוניות השרירים האמריקאיות עם מנועי V8 כשהוא מסרב להיכנע לתכתבי האופנה הירוקה. המוסטאנג שומרת על המסורת, ואפילו עשתה עליה לישראל אחרי 3 עשורים, אבל חובבי הביצועים ומאוצי הרבע מייל לא מסתפקים בהיצע הנוכחי, אשר בראשו עומדת גרסת ה-Dark Horse עם 500 כ”ס בלבד.

בינתיים הציגה פורד את המוסטאנג GTD מכוונתה מסלול שמיוצרת בכמות מוגבלת, וכדי להשביע את התאבון אף הציגה קיט מגדש על רשמי וחוקי עם אחריות יצרן מלאה. אבל אלו לא מספיקים עדין לחובבי פורד מוסטאנג שמחכים לגרסת שלבי שתמשיך את השושלת הפרועה. לשמחתם, בסדנת הנסי הטקסנית לא מחכים לפורד, והם חושפים בימים אלו קיט שיפורים ייעודי למוסטאנג תחת השם H850.

כפי שניתן להבין מהשם, לפרשנות של הנסי למוסטאנג דארק הורס יש מתחת למכסה המנוע 850 כ”ס המתקבלים ב-7,250 סל”ד  יחד עם 89.9 קג”מ המגיעים ב-4,900 סל”ד. מדובר בשיפור של 70% ביחס לתפוקה בגרסת הדארק הורס הסטנדרטית, ויותר הספק מאשר במוסטאנג GTD ובקיט הסופאצ’ארג’ר הרשמי של פורד. כדי להשיג את הכוח הזה זכה מנוע ה-V8 בנפח 5 ליטר לטיפול הנסי הכולל מגדש על עצום, מערכת יניקה חדש בעלת זרימה חופשית, מזרקים מוגדלים בשילוב משאבת דלק מחוזקת ומערכת ניהול מנוע HPE העדכנית ביותר של הסדנה.


תוספת הכוח מאפשרת להנסי מוסטאנג H850 להאיץ ל-96 קמ”ש ב-3.2 שניות, שיפור של כחצי שניה. מה שחשוב לא פחות עבור חובבי הז’אנר הוא נתון התאוצה לרבע מייל שהתקצר ב-1.1 שניה ועומד על 10.9 שניות, עם מהירות של 214 קמ”ש בקצה הישורת. הנתונים מתייחסים עבור הגרסה בעלת תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 10 יחסי העברה, אך בהנסי יאפשרו לכם להזמין את הקיט גם עבור הגרסה הידנית של המוסטאנג.

השיפורים של הנסי עבור ה-H850 לא הסתכמו רק ליחידת ההנעה. בתאם לשדרוג בביצועים נעשה גם שדרוג למערכת המתלים וכמתבקש גם טיפול קוסמטי שכולל חישוקים מחושלים וקלים בעיצוב של הנסי, ספוילר אחורי בולט, תגי H850 מבחוץ ובתא הנוסעים ואפשרות להתאמה אישית של הפסים והגרפיקה על גוף המכונית.
הנסי לא פרסמה נכון לעתה מה עלותו של הקיט, אבל גם אם לוקחים בחשבון את מכיר הרכישה של דארק הורס חדשה הוא אמור להיות זול בהרבה מאשר המוסטאנג GTD שמחירה עומד על 300 אלף דולרים, כשבנוסף תקבלו גם אחריות של 3 שנים.

HENNESSEY H850 02HENNESSEY H850 02Preview
HENNESSEY H850 01HENNESSEY H850 01Preview
HENNESSEY H850 03HENNESSEY H850 03Preview
HENNESSEY H850 04HENNESSEY H850 04Preview
HENNESSEY H850 05HENNESSEY H850 05Preview
HENNESSEY H850 06HENNESSEY H850 06Preview
HENNESSEY H850 07HENNESSEY H850 07Preview
HENNESSEY H850 08HENNESSEY H850 08Preview
הנסי מוסטאנגהנסי מוסטאנגPreview

הנסי הנסי H850 מוסטאנג הנסי דארק הורס פורד מוסטאנג פורד מוסטאנג דארק הורס
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד