1. למבורגיני הוראקן איבו תוצג לקהל בתערוכת ג’נבה אבל בינתיים יש כבר תמונות ופרטים רשמיים. הראשון והבולט זה המנוע. בעקרון זהו אותו מנוע V10 אטמוספרי עדכני של החברה שפגשנו בפרפורמנטה, עם 5,204 סמ”ק, 640 כ”ס ב-8,000 סל”ד ו-61 קג”מ ב-6,500 סל”ד. חזק משמעותית מה-LP610. הכוח עובר תיבה רובוטית כפולת-מצמדים ומשם אל ארבעת הגלגלים. אבל יש עוד.
2. מעבר לדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, יש כאן גם מערכת היגוי לארבע הגלגלים – לראשונה בדגם הזה. יש כאן גם חלוקה דינאמית של המומנט בין הגלגלים החיצוניים לפנימיים בפנייה (טורק-וקטורינג). את אלו ועוד מנהל מחשב מרכזי ששולטת בכל פרט דינאמי ברכב ומכווננת אותו במטרה להשיג את התוצאה הדינאמית הטובה ביותר. בשורה התחתונה, למבורגיני רוצים לשפר את התנהגות ההוראקן שספגה קצת ביקורת על תת-היגוי במגבלות בהשוואה ל-488 ו-570S.
3. למרות כל התוספות האלו למבורגיני הוראקן איבו שוקלת רק 40 ק”ג יותר מהפרפומנטה – 1,422 ק”ג. נתוני הביצועים אם כך דומים למדי עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש תוך 2.9 ש’, ל-200 קמ”ש תוך 9.0 ש’ ומהירות מרבית גבוהה מ-325 קמ”ש.

4. בכל הקשור לעיצוב חיצוני, מקבלת האיבו כמה שדרוגים ברורים (כמו הפגושים, הדיפיוזר והאגזוזים שנדדו מעלה), וברורים פחות (מפתנים וכונסים שונים). מבפנים השינוי ברור יותר, עם חומרים חדשים וטכנולוגיה שמגיעה מחברת האם (אודי).