אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית
ימאהה MT07

ימאהה MT07 החדש נחשף ומקבל גם תיבת הילוכים אוטומטית

ימאהה חושפת דור חדש של ה-MT07 שמיישר קו עם אחיו הגדול לא רק מבחינה עיצובית, והופך לדגם השני של החברה שמציע אופציה לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה

אופיר דואק 25/10/2024 צלם: יצרן

יצרניות מתחילות בחשיפות המוקדמות לקראת תערוכת מילאנו שתיפתח בעוד שבועיים, וימאהה מזדרזת לחושף את הדור החדש והרביעי של MT07. בדיוק לפני עשור חולל ימאהה MT07 מהפכה כשהוכיח שאופנועי עירום בקטגוריית הביניים יכולים להביא אופי ועיצוב ייחודיים וספורטיביים ועדין לשמור על מחיר נגיש. ההצלחה הגיעה מהר מאד, וסדרת ה-MT של ימאהה גררה אחריה שלל חיקויים.

ימאהה MT07 החדש ממשיך לשמר את המתכון המוכר והמוצלח. העיצוב מיישר קו עם ה-MT09 החדש שהוצג בדיוק לפני שנה, כשבולטת מסכת החזית המינימליסטית החדשה בה משולב במרכזה פנס לד מרכזי קטן מממדים וצמד יחידות תאורת יום רוחביות. אל החזית החדשה מצטרפים כונסי אוויר וחיפויי צד חדשים, כשגם מיכל הדלק זכה לעיצוב חדש ומפוסל יותר.

מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק לא עבר שינויים מהותיים מעבר להתאמתו לתקינת יורו 5+ והוספת מצערות חשמליות, ולמרות העמידה בתקן המחמיר הספק המנוע נותר ללא שינוי (74 כ”ס). בימאהה מציינים כי השקיעו לא מעט בשיפור הסאונד של המנוע למרות מגבלות התקינה, והוא נוכח ועמוק מבעבר. אבל החידוש המשמעותי הוא שימאהה MT07 החדש יהיה האופנוע השני של ימאהה שיציע כאופציה את תיבת ההילוכים האוטומטית Y-AMT שתגיע בשילוב מערכת בקרת שיוט, מה שיפוך את ה-MT07 לשימושי במיוחד לרכיבות ארוכות, כמו גם לרוכבים מתחילים שיוכלו לקבל את האופנוע בעבר גם בגרסה בעלת הספק מוגבל המותאמת לקטגוריית A1. מי שיעדיף את ה-MT07 עם תיבת הילוכים סטנדרטית יוכל ליהנות מעזרתו של מצמד מחליק חדש ומשופר.


לעומת המנוע, השלדה של ימאהה MT07 חדשה וקשיחה ב-13% יותר מהשלדה הקודמת ואליה מצטרפים זרוע אחורית חדשה ומשולשים חדשים מאלומיניום מכורסם הקלים בחצי ק”ג. מערך המתלים כולל מלפנים מזלג הפוך חדש בקוטר של 41 מ”מ, כשהבולם האחורי עבר כיול מחדש ומציע אפשרויות כיוון לעומס הקפיץ ושיכוך ההחזרה. מערכת הבלימה השתדרגה וכוללת כעת לראשונה קליפרים קדמיים רדיאליים בעל 4 בוכנות וישנם גם חישוקים חדשים וקלים יותר העוזרים לרשום ירידה של ק”ג בסך הכל במשקל האופנוע העומד על 183 ק”ג לגרסה בעלת תיבת ההילוכים הסטנדרטית, כשהתיבה האוטומטית מוסיפה עוד כ-3 ק”ג למשקל הכולל.

ימאהה MT07 החדש קיבל מסך TFT חדש עם גרפיקה עדכנית וקישוריות גם לאפליקציית MyRide של ימאהה. לרוכב תהיה אפשרות בחירה בין שלושה מצבי רכיבה שונים (רגיל, ספורט ומותאם אישית) עם שליטה על שלושה מצבי כיול למנוע, שני מצבי התערבות של בקרת המשיכה עם אפשרות לניתוק מלא. ימאהה MT07 החדש יוצע בשלוש צביעות לבחירה: אפור בהיר בשילוב חישוקים בצבע תכלת, כחול ימאהה מסורתי עם חישוקים תואמים וצביעה כל שחורה. נכון לעתה בימאהה לא פרסמו מחירים או את מועד תחילת שיווקו של ה-MT07 החדש, אך זה אמור לקרות לפחות באירופה בשבועות הראשונים של 2025.

Yamaha MT07 2025 19Yamaha MT07 2025 19Preview
Yamaha MT07 2025 16Yamaha MT07 2025 16Preview
Yamaha MT07 2025 17Yamaha MT07 2025 17Preview
Yamaha MT07 2025 15Yamaha MT07 2025 15Preview
Yamaha MT07 2025 18Yamaha MT07 2025 18Preview
Yamaha MT07 2025 20Yamaha MT07 2025 20Preview
Yamaha MT07 2025 14Yamaha MT07 2025 14Preview
Yamaha MT07 2025 06Yamaha MT07 2025 06Preview
Yamaha MT07 2025 07Yamaha MT07 2025 07Preview
Yamaha MT07 2025 03Yamaha MT07 2025 03Preview
Yamaha MT07 2025 11Yamaha MT07 2025 11Preview
Yamaha MT07 2025 12Yamaha MT07 2025 12Preview
Yamaha MT07 2025 08Yamaha MT07 2025 08Preview
יאמהה MT07יאמהה MT07Preview
Yamaha MT07 2025 02Yamaha MT07 2025 02Preview
Yamaha MT07 2025 04Yamaha MT07 2025 04Preview
Yamaha MT07 2025 05Yamaha MT07 2025 05Preview
ימאהה MT07ימאהה MT07Preview
Yamaha MT07 2025 10Yamaha MT07 2025 10Preview
Yamaha MT07 2025 13Yamaha MT07 2025 13Preview
Yamaha MT07 2025 21Yamaha MT07 2025 21Preview
Yamaha MT07 2025 22Yamaha MT07 2025 22Preview
Yamaha MT07 2025 23Yamaha MT07 2025 23Preview
Yamaha MT07 2025 24Yamaha MT07 2025 24Preview

MT07 ימאהה ימאהה MT07 ימאהה MT07 אוטומטי ימאהה MT07 החדש תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד