אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה ניקן – טרנד האופנועים התלת-גלגליים מתחיל?
ראשי » חדשות » ימאהה ניקן – טרנד האופנועים התלת-גלגליים מתחיל?
ימאהה ניקן

ימאהה ניקן – טרנד האופנועים התלת-גלגליים מתחיל?

רגע לפני פתיחת השערים של תערוכת מילאנו מציגה ימאהה אופנוע תלת-גלגלי חדש

בן חסון 25/10/2017

בשנים האחרונות ימאהה מגבירה את נוכחותה בתחום התלת-גלגלי. אחרי הטריסיטי 125 (ושמועות על גרסאות עם מנועים גדולים יותר) והקונספט MWT 9 מגיע הזמן לשלב הבא – הצגת אופנוע תלת-גלגלי ראשון לחברה – ימאהה ניקן (Niken).

בשלב זה ימאהה שומרת את רוב הקלפים לעצמה ומבטיחה שתחשוף יותר עם פתיחת תערוכת מילאנו בתחילת נובמבר, אבל בכל זאת מספרת קצת על מה שצפוי לנו. הניקן יעשה שימוש במנוע טריפל, ככל הנראה אותו אחד שמשרת את ימאהה MT-09.

 


אבל הסיפור של האופנוע הזה נמצא מלפנים, במתלה הקדמי המתוחכם. שוב, בימאהה מבטיחים לחשוף הרבה יותר בהמשך אבל כבר עכשיו ניתן לראות בבירור יישום ייחודי של רעיון מנגנון ההטיה המוכר מקטנועים תלת-גלגליים. כאן ימאהה התאימה לו צמד מזלגים הפוכים, אחד בכל צד, כאשר בקצה נמצאים צמד גלגלים בקוטר 15 אינץ’.

ימאהה ניקן
מתלה קדמי מתוחכם

 

בימאהה מבטיחים שהסידור הזה יוביל ליציבות גבוהה במיוחד בפניות, גם בתנאי אספלט שונים ומגוונים. למרות, ואולי בזכות, המבנה הלא שגרתי היפנים מדברים על רכיבה ספורטיבית ותחושה טובה של חיבור בין הרוכב לאופנוע.

הוא גם נראה שונה מכל מה שאנחנו מכירים עם מראה שיוצר שילוב בין עולם האופנועים והקטנועים של ימאהה. אין ספק שמדובר בכלי מעניין, ואנחנו נחזור ונעדכן כאשר ימאהה תחשוף את הפרטים המלאים.

ימאהה ניקןימאהה ניקן
מתלה קדמי מתוחכם
Preview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview
ימאהה ניקןימאהה ניקןPreview

ימאהה ניקן תלת-גלגלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד