אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ימאהה טנרה 700 החדש יוצא לדרך בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ימאהה טנרה 700 החדש יוצא לדרך בישראל
ימאהה טנרה

ימאהה טנרה 700 החדש יוצא לדרך בישראל

הדור החדש של ימאהה טנרה 700 יוצא לדרך בישראל אחרי שזכה למקצה שיפורים מקיף בגרסה רגילה ובגרסת ראלי קרבית עם צביעת רטרו מדליקה

אופיר דואק 24/05/2025 צלם: יצרן

חברת מטרו מוטור השיקה בסוף השבוע באופן רשמי בישראל את הדור החדש של ימאהה טנרה 700. הטנרה 700 שהוצג לראשונה לפני כ-6 שנים, ומאז הוא אחד מהדגמים האחראים על פריחתה של קטגוריית אופנועי הראלי-אדוונצ’ר בנפח בינוני. לקראת 2025 זכה הדגם לעדכון מקיף שנועד לשפר את הנוסחה המקורית, ולשפר עמדות מול שלל המתחרים שצצו במהלך השנים.

שלא במפתיע, ימאהה טנרה 700 הפך גם להיט בקרב הרוכבים המקומיים שאוהבים אופנועי אדוונצ’ר עם יכולות שטח אמיתיות. במהלך השנים נמכרו בישראל מאות יחידות של הטנרה כשבעליהם מגובים גם במועדון רשמי פעיל בתמיכת היבואנית המקיים טיולי רכיבה משותפים ואף הדרכות שטח, האחרונה שבהן הייתה ממש לאחרונה עם רוכב האנדורו והטריאל הספרדי פול טארס.

מהדורת 2025 של ימאהה טנרה 700 עושה שימוש באותו מנוע טווין מקבילי מוכר שלא עבר שינויים משמעותיים מעבר להתאמתו לתקינת הזיהום הנדרשת, זאת במלי שנפגע תפוקתו: 74 כ”ס ו-6.9 קג”מ. העיצוב כולל מעתה חזית חדשה ומודרנית יותר עם סדור עדכני של יחידות תאורת הלד, מיכל דלק חדש בנפח שצמח ל-16 ליטרים ומושב שונה ומשופר – עם אופציה לקבלת גרסת מושב מונמכת.


בתחום השלדה והמתלים השינויים כוללים מזלג קדמי הפוך 43 מ”מ מתוצרת קאייבה עם כיול קשיח יותר לעמידה בעמוס גבוה ואפשרות כיוונון מלאה. מאחור ישנו בולם חדש מאלומיניום להפחתת המשקל. האלקטרוניקה זכתה לשדרוג משמעותי כאשר מעתה לטנרה ישנה לראשונה מערכת בקרת משיכה (TCS) הניתנת לניתוק, מערכת ABS בעלת אפשרות אפשרות ניתוק מלא או חלקה (רק על הגלגל הקדמי או רק על גלגל האחורי), שני מצבי רכיבה לשינוי תגובת המנוע (ספורט ואקספלורר) ואופציה לקוויקשיפטר מלא. את חבילת האלקטרוניקה משלים מסף 6.3 אינץ’ אנכי חדש ללוח המחוונים עם תצוגות מידע משתנות, קישורית BT וחיבור לאפליקציית MyRide של ימאהה.

ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Yamaha Tenere 700 2025 09Yamaha Tenere 700 2025 09Preview
Yamaha Tenere 700 2025 08Yamaha Tenere 700 2025 08Preview
Yamaha Tenere 700 2025 10Yamaha Tenere 700 2025 10Preview
Yamaha Tenere 700 2025 11Yamaha Tenere 700 2025 11Preview
Yamaha Tenere 700 2025 01Yamaha Tenere 700 2025 01Preview
Yamaha Tenere 700 2025 02Yamaha Tenere 700 2025 02Preview
Yamaha Tenere 700 2025 03Yamaha Tenere 700 2025 03Preview
Yamaha Tenere 700 2025 04Yamaha Tenere 700 2025 04Preview
Yamaha Tenere 700 2025 05Yamaha Tenere 700 2025 05Preview
Yamaha Tenere 700 2025 06Yamaha Tenere 700 2025 06Preview
Yamaha Tenere 700 2025 12Yamaha Tenere 700 2025 12Preview
Yamaha Tenere 700 2025 13Yamaha Tenere 700 2025 13Preview
Yamaha Tenere 700 2025 14Yamaha Tenere 700 2025 14Preview
Yamaha Tenere 700 2025 15Yamaha Tenere 700 2025 15Preview
Yamaha Tenere 700 2025 07Yamaha Tenere 700 2025 07Preview
Yamaha Tenere 700 2025 16Yamaha Tenere 700 2025 16Preview
Yamaha Tenere 700 2025 17Yamaha Tenere 700 2025 17Preview
Yamaha Tenere 700 2025 18Yamaha Tenere 700 2025 18Preview
Yamaha Tenere 700 2025 19Yamaha Tenere 700 2025 19Preview
ימאהה טנרה 700ימאהה טנרה 700Preview
Yamaha Tenere 700 2025 21Yamaha Tenere 700 2025 21Preview
ימאהה טנרהימאהה טנרהPreview
Yamaha Tenere 700 2025 23Yamaha Tenere 700 2025 23Preview
Yamaha Tenere 700 2025 24Yamaha Tenere 700 2025 24Preview
Yamaha Tenere 700 2025 25Yamaha Tenere 700 2025 25Preview
Yamaha Tenere 700 2025 26Yamaha Tenere 700 2025 26Preview
ימאהה טנרהימאהה טנרהPreview
Yamaha Tenere 700 2025 28Yamaha Tenere 700 2025 28Preview
Yamaha Tenere 700 2025 29Yamaha Tenere 700 2025 29Preview
Yamaha Tenere 700 2025 30Yamaha Tenere 700 2025 30Preview
Yamaha Tenere 700 2025 31Yamaha Tenere 700 2025 31Preview
Yamaha Tenere 700 2025 32Yamaha Tenere 700 2025 32Preview
Yamaha Tenere 700 2025 33Yamaha Tenere 700 2025 33Preview
Yamaha Tenere 700 2025 34Yamaha Tenere 700 2025 34Preview
Yamaha Tenere 700 2025 35Yamaha Tenere 700 2025 35Preview

עבור הרוכבים הקרביים יותר מוצעת גרסת הראלי אשר במהדורה העדכנית כוללת מתלי קאייבה משודרגים עם ציפוי קאשימה ומהלך גדול יותר ב-2 ס”מ וכיוונון מלא לבולם האחורי, שדרוג המשפר את מרווח הגחון בס”מ וחצי. בנוסף ישנם  בגרסת הראלי מושב ספורטיבי וגבוה יותר ב-3.5 ס”מ, רגליות רוכב מטיטניום ומיגון גחון מלא מאלומיניום. את גרסת הראלי אפשר לזהות בזכות כנף קדמית גבוהה יותר, חישוקים מוזהבים וצביעת תכלת עם גרפיקת רטרו בהשראת דגמי הטנרה של סוף שנות ה-80′.

מחירי ימאהה טנרה 700 החדש בישראל מתחילים ב-75 אלף שקלים עבור הגרסה הסטנדרטית המגיעה בצביעה כחולה או בצביעת אפור/טיטניום. מחיר גרסת הראלי עומד על 84 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.

טנרה טנרה 700 טנרה ראלי ימאהה ימאהה טנרה 700 ימאהה טנרה 700 ראלי ראלי אדוונצ'ר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

יותר הספק ופחות משקל: אסטון מרטין חשפה גרסת קצה ל-DB12

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

לשטח, וקצת לכביש: ק.ט.מ 390 אנדורו R בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

גם לסיטרואן יש 7 מושבים בזול: C3 איירקרוס החדש בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

קימקו משיקה שלושה דגמים חדשים בישראל

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

למרחקים ארוכים: דוקאטי מולטיסטראדה V4 מקבל גרסת ראלי חדשה

פורשה 904 חוזרת לחיים

פורשה 904 חוזרת לחיים

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

יונדאי אלנטרה N (מבחן דרכים): הוט בלי האצ’

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

סופרמוטו עממי: ק.ט.מ SMC R 390 החדש בישראל

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אייקון מהניינטיז: למבורגיני דיאבלו חוגגת 35

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

אוואטר 11 (נהיגה ראשונה): המגנט

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

לינק אנד קו 01 (השקה עולמית): ניתוח עומק

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

שירת הברבור של ה-V12? מרצדס מאייבך במהדורה מיוחדת

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

הקאמבק הושלם: מארק מארקז שוב אלוף עולם

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

סוף שבוע לא רגוע: קאן אם מאבריק R בדיונה הגדולה

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

הכי קרוב למסלול: דוקאטי פאניגאלה V4 R חדש

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

אגדה בת 25: פורשה קאררה GT

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד